mandag 3. mai 2010

Ut på tur


Tomine i dag tidlig klar for jentetur!
Jeg ville vise frem str på klærne til RL som er veldig små. Luen str 4-6 år
( storegull på 13 får den også fint på) så den er stretchy!! Hettegenser str 6x år!
Tomine er straks 4 år men stooor for alderen..
Vi har shoppet gaver i dag, til innflytningsfester og jentelag fremover fra ny interiør
butikk med masse Riviera Maison.. Jeg selv ønsker meg alt!!
Tomine ville bare ha tigergutt, og ble riktig så kompis med denne karen!

10 kommentarer:

  1. Hei og hopp flotte klær må bare spørre var dere på Gran i dag ? synes jeg så dere ,jobber i sko butikken på Smietorget,dro kjensel på Tomine.....masse flotte ting i VsVm butikken.
    Ha en flott dag
    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Så fint tøy på ei skjønn lita jente! Det krever litt vedlikehold med hvite gulv, men siden vi restaurer et gammelt hus var det en grei midlertidig løsning til kjøkkenet på sikt skal taes. Som sagt er det jo tre år siden de ble malt sist :-) Ha en finfin uke!

    SvarSlett
  3. Også ble det godvær, jeg lovte jo å sende med dere det...

    SvarSlett
  4. Skikkelig sjarmørpike du har!
    Skjønner godt hun ville ha med tigergutt hjem, det hadde vært noe å ha sittende i førersete med sikkhetsbeltet på ;)

    Klem C.

    SvarSlett
  5. Søt lita jente du har!

    Klem Beth`s småting...

    SvarSlett
  6. Nydelig barnerom! Bestilte en rosa kort arma flette genser med deg i høst. Strålende fornøyd. Super fin:D Jeg hadde blitt utrolig glad hvis du tok MAAANGE BILDER fra Hadeland glassverk sin interiørbutikk.HAr aldri vært der.Kjekt å se og se om den er verdt et besøk når det er ferie :D HAdde blitt super glad for mange bilder, av smått og stort.Er fast leser av din blogg:D MVH Kristine:D

    SvarSlett
  7. HEI!
    Nydelig barnerom. Storfornøyd med en genser som jeg kjøpte med deg i høst. HAdde blitt så glad hvis du tok mange fine interiørbilder på HAdeland Glassverk. Hører at int.butikken er så fin. Tenk om du kunne ta utrolig mange bilder, for så å vise oss som bor langt vekke. Det hadde jeg blitt glad for. Er fast leser av din fine blogg. MVH Kristine:D

    SvarSlett
  8. Så fine klær på ei skjønn jente!
    Skjønner godt hun ville ha denne tigergutten ja:)

    SvarSlett
  9. God kveld i stuen!
    Selger du disse luene også? Tittet febrilsk i bloggshoppen vettu, uten hell;)

    Tomine er skjønn, med verdens lureste smil. (Misunner henne det nydelige håret!!)

    SvarSlett
  10. Hei og hopp!! :)

    Kan jeg spørre hvor den nye interiør butikken er?? :)Med masse Riviera Maison!! :D

    Klemmer Cecilie

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥