tirsdag 11. mai 2010

Vinneren er:

Hipp Hurra!!!
 Vinneren av den nydelige serviettholderen fra Riviera Maison 
 ble damen fra denne bloggen, ide-puffen -  som du kikke innom.
Der trekkes det om i alle fasonger, og gamle jeans bukser
fikk en helt ny "meaning".. Gratulerer!!!
*
Send meg en mail, så sender jeg gaven til deg!
*
Nå skal jeg på en liten befaring til en venninne som bygger ut huset sitt,
og kanskje jeg rekker et bilde eller 2 av stolen...
( guri meg nå har jeg prestasjonsangst... jeg har ALDRI trekt om noe før jeg... )
*

4 kommentarer:

  1. Gratulerer til den heldige vinneren:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye til vinneren!

    Og jeg,jeg gleder meg veldig til bilder av stolene, for de tror jeg blir fineste.

    -monica-

    SvarSlett
  3. Gratulerer til den heldige vinneren, Ide-puffen er en flott blogg, og en herlig dame...

    Gleder meg såååå til stolene er ferdige!

    Klem line

    SvarSlett
  4. Just love this!
    greetings from Holland,
    Ineke

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥