søndag 6. juni 2010

Dagen derpå..


foto: Tomines hjem
... for meg denne søndagen også.. I går var jeg på sommerfest i et helt fantastisk flott hus rett utenfor Tigerstaden.... Svømmebasseng, sittegrupper og bar ved bassenget og herlige utearealer.. Deilig tapas og masse herlig rosevin, med mange nye spennende mennesker og "gamle" venner man knyter enda sterkere bånd med.. Lev Livet Lykkelig!
Kvelden var herlig og passet perfekt for meg som var veldig i Sex and the City modus -  kunne ikke vært på et bedre sted å feiret årets første sommerhelg!
*
Dagen i dag har blitt brukt i solen, og jeg har vært hos naboen og slikket sol på deres plen og solstoler..
Vi har jo fremdeles et gjørmehav av en hage, og det blir nok ikke grønt her med det første...
*
Nå står det lasagne i ovnen og foccachia til heving.. Jeg håper jeg får lurt storebror ut for å kjøpe litt snop senere, og en god film hadde heller ikke vært å forakte.. I morgen begynner jeg å trekke om stolen jeg lakkerte, og jeg gleder meg til å se resultatet! Happy søndag alle dere søte som er innom..

10 kommentarer:

  1. Høres ut som du har hatt ei fin helg i sus og dus:) hehe, godt det!!
    Kos dere i kveld og lykke til med stolen!!

    Klem!

    SvarSlett
  2. Aj, hørtes ut som en luxus-fest;) Sikkert gøy!
    Snop og film er akkurat passe kos på en dagen-derpå-kveld... kos deg!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Høres ut som en fin fest :-) Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  4. Herlig med sommerfester og en smule luksusfeeling!!! Man får som fortjent som jeg bruker å si :o) Kos deg i kveld med film og snop, selve oppskriften på en fin søndagskveld! Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Anna Forrjuni 06, 2010

    Hei!
    Fantastisk blogg! Jeg blir veldig glad om du svarer meg på dette: Hva heter spisestuestolene dine, og hva er pris per stykk?

    Ha en fin kveld videre :)

    SvarSlett
  6. Hei Anna. Takk for hilsen. Stolene er fra riviera i Bergen!

    SvarSlett
  7. Høres ut som en fortreffelig helg :)

    Vært en deilig sommerhelg! Er så deilig å få sol på kroppen.. Føler seg så mye bedre :)

    Kveldens meny fristet :)

    Nyt en deilig sommerkveld!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  8. Ahhh..Hørtes ut som en drøm av en fest;)
    Og kunne godt tenkt meg å se det uterommet!!!
    Jeg har et vennepar, der mannen i hus er et arbeidsjern av dimensjoner,han holder på å lage til basseng og uterom.Jeg har blitt bedt om litt konsulenthjelp;)det gleder jeg meg til...
    så får jeg drømme videre om mitt eget;)
    ha en deilig søndagskveld!
    klem vera

    SvarSlett
  9. Wonderful blog!!!
    Immediately I applied like your friend google and you'll continue to read:)
    Come you to my blog, you'll find something nice for yourself.
    Greetings from the Croatian to your beautiful country.

    SvarSlett
  10. Hei søte du og takk for sist!
    Ja, var det ikke en fantastisk fest? Synd det skal ta sån på.... Men utrolig hyggelig med et nytt bekjentskap:)
    Klem A-M

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥