onsdag 23. juni 2010

En feriedag og trekning!


Endelig er sommeren her.. storebror har badet, og hageputer kan ligge ute om natten
( ikke det at jeg er så himla flink å ta inn puter når jeg tenker meg om, for hageputene
til kurvmøblene lå faktisk ute heeele vinter og trenger helt klart nytt trekk, som jeg
har tenkt å sy en vakker dag til høsten.. nå skal vi nemlig bare nyte.. )
Det er midtsommer i dag, og Tomine og jeg har plukket en nydelig
bukett med blomster som pynter opp og gir sommerstemning..
Jeg har tatt ut to feriedager, og vi nyter til fulle, kun storebror og meg.
Det er litt mye lillesøster noenganger, så da er det deilig og bare gjøre
våre ting.. sole...lese... se film og spise frokost samtidig og lage deilig lunsj.
Da er livet herlig da..
Putene i stolene har jeg sydd selv, teppet og den nydelige strikkede
puten er fra Florence. Blomster og lykt er en gave..
Bildene over er fra den runde terassen forann huset, så det er ikke plass
til så mye... men en god venninne og et glass vin er perfekt!!
*
Jeg ønsker meg veldig et bord mellom stolene, men vet ikke om jeg skal
male stolene hvite ergo hvitt bord, eller olje de slik at bordet må være i teak..
Fortsatt deilig St. Hans til alle dere som feirer.. selv er jeg hektet på
Twillight filmene, og skal se nr. 2 nå...
*
Vinneren av et RL plagg er Ruth- fra bloggen Glede i hverdagen!!
send meg en mail så får jeg adressen din!
*
Masse nytt i Lille Tomines blogshop, som du finner ved å trykke HER!

7 kommentarer:

  1. Så flotte bilder:D

    Kos deg meg twilightfilmene;) Nå kommer snart nr 3;)
    hehe

    SvarSlett
  2. Så fantastisk flotte bilder du viser i dag! God stemining på terrassen ♥
    Gratulerer så masse til den heldige vinneren:)

    Fortsatt god kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. God st.hans til deg også! Vi har grillet, badet og spist jordbær med is idag etter jobb og bhg:) Elsker sommer!

    Nyt feriedagene dine!

    Margit

    SvarSlett
  4. Utrolig herlige stemningsbilder med fantastiske møblerier og interiør. Herlige farger!

    -monica-

    SvarSlett
  5. Hei du ;) har spurt deg tidligere...men jeg sendte deg en mail/bestilling på Tomines webshop. Har du fått denne ??

    Klem fra Line

    SvarSlett
  6. Kjære Tominemammaen, takk for verdens herligste kommentar:-) Så utrolig gøy at du husker det! Da jeg først så at du blogget tenkte jeg at det er jo perfekt. For du var alltid så flink med kreative ting. Og jeg må si jeg koste meg så veldig når vi lagde tegneserier med fine damer, og dagbøker med utklipp fra dameblader:-)

    Brownies med halvkilo smør og en bolle med sukker høres ut som en utrolig god plan, sier jeg nå. Jeg vil veldig gjerne hore mer om den oppskriften!

    Klem Mammadamen

    SvarSlett
  7. Så fine bilder:) Virkelig sommerstemning:)
    Det er bare å nyte sommeren nå som den er her!:)

    klem klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥