mandag 28. juni 2010

En overraskelse på morningen


Det å våkne opp på morningen, med sol og en hel dag fri.. Det er lykke.
*
Storebror hadde overnattingsgjest, så når lillegull var levert i barnehagen,
var det inn å vekke guttene å lokke med frokost på Hadeland Glassverk..
Jeg får aldri nok av dette stedet, og når det er sommer, er det en liten
bondegård her med mange forskjellige dyr, så det er så koselig.

Guttene poserer forann Blakken, og later som de synes det er kjedelig
men de storkoste seg selvom de er i tenårene..
Interiørhuset hadde fått masse varer fra Halvor Bakke, utrolig masse flott
og veldig maskulint som passer perfekt for meg som ikke er så
Shabby Chic i stilen... Han har laget en vinkjøler som jeg virkelig ønsker meg..
Det er også masse til den som ønsker romantikk / Shabby Chic og et utvalg av
Green Gate som er enormt!
Klær til liten og stor, fra Odd Molly og Chill of Norway..
*
Kjører du forbi så er jo dette en perle av et sted nå på sommeren,
og ikke glem å gå innom bakeriet...
Nydelige og ferske bakevarer, og verdens beste eplejuice
*
Alle bilder tatt med mobil, så ikke superbra kvalitet, men håper dere får en liten smakebit
av hva som finnes der...Fortsatt deilig dag til dere alle...

10 kommentarer:

  1. Jeg er så enig, det er et fantastisk sted for liten og stor. Tar ofte lørdagsfrokost på bakeriet.. Jentene og gjerne en venninne eller to klatrer i trær og så sitter vi ute (på en god dag :) mens mor leser aviser og drikker kaffe.. Og selvsagt en tur innom interiørhuset :)

    Kjempekos sted!

    Har du vært innom Kistefossmuseet også?
    Jeg er en stor fan :) Nydelig interiør- og klesbutikk, deilig cafe og nydelige omgivelser..

    Min mann sier stadig at man skulle tro jeg er betalt for å rose nærområdene :) Og ja -jeg er begeistret, selv om jeg kommer fra nord..

    Nyt deilige sommerdager -og kvelder!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. Da skal jeg svinge innom Kistefossmuseet i sommer. Broren min var der for et par år siden, og de sa det ikke var noe å se på der i det hele tatt, så jeg har aldri reist dit jeg. Takk for tipset

    SvarSlett
  3. Hei Veronica!

    Kanskje jeg skal ta med Emma dit. Vi skal ha nesten 2 uker ferie alene... Noe må en jo finne på!:)

    Håper du har fine dager med dine. God sommer ønskes deg med familie!
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  4. Hei

    Hadeland Glassverk er en perle,
    nå har vi ikke vært der siden
    adventstiden så
    et aldri så lite
    besøk nå i sommer
    vil vi gjerne få til ...!


    Ha en fin uke ...! Snart er det
    juli så her må vi nyte nyte nyte ...!

    klem til deg

    SvarSlett
  5. Har hatt lyst til å dra dit maange ganger, men det har aldri passet. Hm. Kanskje jeg skulle kaste meg ut i det når jeg er hjemme med de store noen uker alene i sommer.

    Kjempefine bilder for meg som aldri har vært der, men har lurt veeeldig på hva som finnes der og hvordan det ser ut.
    Takk for tips:)
    God klem fra Line

    SvarSlett
  6. Ååå nydelig plass!! Synd jeg ikke bor nærmere, men noterer ivrig bak øret til en passende anledning;-) Takk for tipset!


    Lakka

    SvarSlett
  7. Hei,er så enig med deg. Bor 45min unna,og elsker turene dit:)Må forresten si at Bloggen din er blitt så fin...Sommerhilsen fra Christin

    SvarSlett
  8. Og snart bor ikke jeg altfor langt unna heller, da skal jeg ta turen mer gjevnlig dit:) Er så mye fint der..sukk!

    Har du besøkt Blaafarveværket? Kunst, bondegård, interiørbutikk og verdens beste vaffler og pannekaker. Det blir nok noen sykkelturer dit i sommer:)

    Klem fra Margit

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥