tirsdag 29. juni 2010

Florence Give Away

Happy Tirsdag og ny Give Away!
Jeg har vært så heldig å få masse flott fra
 Florence til give aways fremover!
*
Denne mnd Give Away sponser Florence et flott strikket putetrekk i
marine med hvite stjerner verdi 649,- og deilige hvite sokker med
beige stjerner verdi kr 149,- totalt kr 798.- til den heldige vinneren!!
( jeg har begge deler, så jeg skal ta bilder i dag og legge ut! )
Som vanlig er produktene lekre-lekre -lekre!
*
Legg igjen hilsen under dette innlegget så er du med!
Vinneren kåres søndag!! Alle kan delta, lykke til!!
På bilde har jeg brukt en serviett fra Florence...

135 kommentarer:

  1. Jeg krysser fingre og tær og
    håper lykken kommer så nær..:-)

    Ha en herlig solskinnsdag

    SvarSlett
  2. Åh... Jeg har så lyst på... Florence har så UTROLIG mye fint! Jeg blir gjerne med på Give Away! Koser meg med å lese bloggen din, utrolig flott hus og flott design du har:) Jeg og min kjære har begynt å se på hus nå og jeg gleder meg enormt til å sette nøkkelen i min egen dør:D

    Ha en flott dag videre!
    Vennlig hilsen Lillian.

    SvarSlett
  3. Jeg vil gjerne være med :D

    SvarSlett
  4. I'm in!

    Ha en fin dag!

    Mvh
    Kathrine

    SvarSlett
  5. Nydelig!! :) Jeg er med!!

    Ha en solfylt dag!! :)

    mvh Cecilie

    SvarSlett
  6. Det høres ut som lekre ting, så jeg er gjerne med. Ha en riktig fin uke!

    SvarSlett
  7. Jippiii.. Jeg hiver meg på og satser på at jeg har vinnerlykken med meg! :)

    Håper du og dine får en strålende dag

    SvarSlett
  8. Ååååå,krysser fingrene..
    klem♥

    SvarSlett
  9. Jeg er med vettu!!!

    Klemmer fra Lena

    SvarSlett
  10. Så nydelig. jeg er med.
    Klem Tove

    SvarSlett
  11. Så flott premie:) Jeg vil gjerne være med! Har en give away gående jeg også, om du vil bli med:)

    SvarSlett
  12. Jeg er mer enn gjerne med. Krysser fingrene.

    Mvh ELisabeths Borg blog

    SvarSlett
  13. jeh er med og krysser alt jeg har :))

    Klem,Kari

    SvarSlett
  14. Må bare prøve lykken!

    Ha en fin dag!
    Katarina

    SvarSlett
  15. Hurra for give away!

    Ha en fin dag!

    Hilsen Liv.
    hansen.liv@gmail.com

    SvarSlett
  16. Jeg er med. :)

    Håper at jeg har vinnerlykken denne gangen:)

    Marthe

    SvarSlett
  17. Hei. Fant deg på NIB. Flott blogg du har!!
    slenger meg på som følger og vil gjerne være med på konkurranse;))
    Klem Gro-Beate

    SvarSlett
  18. Oj, dette var nydelig - jeg ønsker meg ;o)
    Jeg vil gjerne være med i trekningen av
    denne flott premien! Ønsker deg en fin dag.
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  19. Jeg vil gjerne være med :)

    Ha en riktig strålende dag :)
    Klem, Mette

    SvarSlett
  20. Jippi, jeg blir mer enn gjerne med.

    Herlige bilder!

    -monica-

    SvarSlett
  21. Hiver meg med på den!! Og satser på at det er MEG som har vinnerlykken denne gang! :)

    Ha en finfin dag!

    -Camillla

    SvarSlett
  22. Såå spennende da?
    Florence har jo så mye lekkert!

    Klem Beth...

    SvarSlett
  23. Jeg blir gjerne med:D

    SvarSlett
  24. Å dette må ein hive seg med på..
    Ha ein vakker sommar!!

    SvarSlett
  25. Det hørtes deilig ut! Blir gjerne med og prøver lykken!

    SvarSlett
  26. Fantastisk! Jeg blir gjerne med på denne:)

    SvarSlett
  27. Den puta hørtes skikkelig flott ut! Dette vil eg vere med på. :o)

    SvarSlett
  28. Prøver lykken og hiver meg med:-)

    SvarSlett
  29. Gøy med Give Away's! Digger produktene til Florence!

    Ha en fin tirsdag :)

    SvarSlett
  30. Hei på deg.
    Jeg prøver lykken igjen :)
    Ønsker deg en fin ettermiddag.

    SvarSlett
  31. Hei!
    Nydelig blogg og hus du har!Liker stilen din.Elsker Florence sine lekre produkter,vil absolutt være med på give away'en din.

    Hilsen husfrua på Løvsgaard.

    SvarSlett
  32. Herlig!
    I`m in:))
    Flott layout du har fått på bloggen forressten...

    Klem line

    SvarSlett
  33. Så stas:) jeg er gjerne med!
    Klem klem

    SvarSlett
  34. Jeg vil gjerne være med :)

    SvarSlett
  35. Åh, supert! Jeg er med denne gangen også!

    SvarSlett
  36. Hei.

    Jeg har vært fast leser siden midten av mars. Jeg liker at du har en annen stil enn mange av de andre interiørbloggerne som jeg har kommet over hvis du skjønner ;)
    Jeg vil gjerne være med på give away'en din.

    Hilsen Maria.
    maria_over@yahoo.no

    SvarSlett
  37. Jeg vil gjerne være med!

    SvarSlett
  38. Nydelig:) klart jeg vil være med :)

    SvarSlett
  39. jeg vil oxo prøve lykken;)
    Nydelige varer!
    ha en fin kveld;)
    klem Vera

    SvarSlett
  40. Kjempefin blogg du har, og et fantastisk hjem! Henter masse inspirasjon hos deg!

    Tonje

    SvarSlett
  41. Jippy, jeg vil gjerne være med. Gøy og prøve lykken:-)

    SvarSlett
  42. Vil gjerne være med i trekningen. Flotte premier du har fått tak i:)
    Ønsker deg en flott sommer!

    Klem fra Thea

    SvarSlett
  43. Såå flott gave..
    Jeg vil gjerne være med og krysser fingrene :)

    Klem C

    SvarSlett
  44. Jeg vil være med :-)) Kos dere i solen :-)

    Klem fra Janicke :-)

    SvarSlett
  45. Hei :)
    Jeg vil gjerne være med. Hadde passet perfekt med en sånn pute i hagemøblene mine.

    SvarSlett
  46. Slenger meg med jeg òg.....
    selv om vinnerlykken som regel er fraværende.
    Ha en fin dg !

    SvarSlett
  47. Jeg også!!! Jeg håper håper håper!!!

    SvarSlett
  48. Ann-Christinjuni 29, 2010

    Herlig! Jeg vil gjerne være med. Florence har jo så utrolig mye fint.
    Ha en fortryllende kveld.
    Klem fra Ann-Christin

    SvarSlett
  49. Yuuuhuu..jeg er med :))

    Klem, Line

    SvarSlett
  50. Blir gjerne med på trekninga jeg. God sommer fra lofotjenta:)

    SvarSlett
  51. Det hørtes jammen lekkert ut! Slenger meg med denne gangen også, jeg, og krysser fingrene! :) :)

    Pernille

    SvarSlett
  52. Jeg er med :-D
    Håper jeg blir den heldige ;-)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  53. Vil gjerne vere med på denne supre trekninga. Genialt med trekning kvar tysdag :-)

    SvarSlett
  54. Jeg vil gjerne være med. Kjempefine premier.
    Ha en fin kveld videre

    SvarSlett
  55. Ja men selvsagt blir man med med så fine premier som lokkemat!! :)

    Håper du har fine sommerdager!
    Klem Camilla :)

    SvarSlett
  56. Nydelig=9 eg vil vere med =) klem fra monica

    SvarSlett
  57. Denne vil eg vera med på:))))

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  58. Selvfølgelig så kan jeg ikke la denne sjansen gå ifra meg!!! Fantastisk nydelige premier:-) Nyt sommeren!!

    SvarSlett
  59. Fantastic giveaway,can I participate?Kisses from Italy,Anna

    SvarSlett
  60. Å så herlig, jeg blir klart med!
    Krysser fingre og tær

    SvarSlett
  61. Åhh- jeg krysser fingre og tær for at jeg blir den heldige. Håper å komme meg til Bærums verk i løpet av sommeren. Jeg blir like gira hver gang du har vært der og viser bilder. Hvilket hærlig sted...
    Ha en flott kveld :) Klem Yvonne

    SvarSlett
  62. Jeg vil gjerne være med!
    Høres ut som noen nydelige gaver!:)

    SvarSlett
  63. Hei,

    Takk for pengene.Siden din har blitt flott.
    God sommer.
    Nicole

    SvarSlett
  64. Super gave, æ vil gjerne vær med...
    Ha en fin kveld! :-)

    SvarSlett
  65. Jeg vil være med i trekningen!
    God sommer! :)
    -Sonja

    SvarSlett
  66. Slenger meg gjerne med denne gangen og. Flotte premier som vanlig:-)

    God klem Marit (maritnh@live.no)

    SvarSlett
  67. Hei:)
    Jeg blir gjerne med i trekningen. Flott premie!
    Klem

    SvarSlett
  68. Oi, det er maaaange år siden jeg har vært på Hadeland Glassverk ser jeg......bildene dine frister så absolutt til en tur dit :O)
    Giveaway igjen :O)
    Ha en fortsatt fin uke

    Kirsti

    SvarSlett
  69. Åh ja!! jeg vil jeg vil jeg vil!!! :) Leser bloggen din fast og elsker å se hva nytt du legger til :)www.gunnberit.blogg.no, gbj1973@hotmail.com

    SvarSlett
  70. Jeg slenger meg med og krysser fingrene:)
    De har så mye fiiint!

    Klem

    SvarSlett
  71. Ååååå, så gøy! Utrolig mye fint :)

    SvarSlett
  72. Jeg deltar gjerne, de har bare sååå mye flott!!

    Klem

    SvarSlett
  73. Kjempefine premier!!! Huset ditt er bare lekkert!!

    Janne

    SvarSlett
  74. Hei !
    Oi, så lekkert. Klart jeg blir med.
    Hilsen fast leser uten blogg, Irene M.G.

    SvarSlett
  75. Jeg blir gjerne med denne gangen også.

    Hilsen Fama

    min mail: anihaarb@online,no

    SvarSlett
  76. Hiver meg på :o) kanskje en har vinnerlykke i dag ;o)

    Ha en fin sommer videre!

    SvarSlett
  77. Hei!
    Dette vil jeg veldig gjerne være med på og krysser fingrene for at jeg kanskje har flaks en gang.

    Hilsen Lin
    (lin.holthe@lifi.no)

    SvarSlett
  78. Åhh, det er så fine ting fra Florence!! Jeg henger meg på give away - håper og krysser fingre :D

    Hilsen Merete U
    merete(dot)ru(at)hotmail(dot)com

    SvarSlett
  79. Hei! Dette vil jeg være med på, prøver lykken!
    Hilde

    SvarSlett
  80. Jeg ønsker også å prøve lykken... Florence produktene er jo knall fine.
    God sommer forresten, og forstett med bloggingen. JEg koser meg hver gang jeg er innom.
    Klem fra Sarpsborg. //Jess.

    SvarSlett
  81. Jeg håper jeg er den heldige:)

    Anette

    SvarSlett
  82. jeg vil gjerne være med:)

    SvarSlett
  83. Jeg vil være med:)
    Lene-Kristin (alambalaya@hotmail.com)

    SvarSlett
  84. Dette blir jeg gjerne med på :)

    Lene

    SvarSlett
  85. Krysser fingrene. Veldig fine ting.

    Tina

    SvarSlett
  86. Jeg vil gjerne være med i trekningen. Liker varene fra Florence kjempegodt ; )

    Hilsen Elisabeth A.S Oslo

    SvarSlett
  87. Elisabeth Mjuni 30, 2010

    Flott interiørblogg :=) Jeg krysser fingrene! :)

    Elisabeth M

    SvarSlett
  88. Høres jo flott ut, blir gjerne med!

    SvarSlett
  89. Tenk om jeg virkelig har så vinnerlykke! Super blogg


    Laila

    SvarSlett
  90. Ønsker å vinne jeg også, veldig bra blogg du har.
    Kathinka

    SvarSlett
  91. Jeg vil så klart være med på trekning:) Ha en fin dag! klem

    SvarSlett
  92. Super fint hus du har følger med bloggen din så ofte jeg kan:) hiver meg med på trekningen din! Hilsen Marianne.F

    SvarSlett
  93. Håper,håper,håper:) Mvh Linda Bergseth

    SvarSlett
  94. Hei, jeg hiver meg med på trekningen din :) Fin blogg som jeg er innom hver dag..
    Hilde
    hmela@hotmail.com

    SvarSlett
  95. Hei dette må jeg være med på, du har en av de bloggene jeg er innom og ser på hver dag.

    Katerine

    SvarSlett
  96. Jeg blir gjerne med på trekningen! :)

    SvarSlett
  97. Jeg blir gjerne med! Klem Madelén

    SvarSlett
  98. Hei! Jeg vil gjerne være med! Lenge siden du har hørt fra meg nå.. Jeg har startet en blogg der det går mye i familieliv, og har ikke lyst å åpne den for alle og "hvermansen". Det går framøver med husbyggingen, det er fanfastisk spennende, og veldig mye å ta stilling til. Vi regner med å være i hus før jul.

    klem Gry

    SvarSlett
  99. jeg vil også være med:) en gang må jo være første gang for vinnerlykken også..

    Ha en fin kveld.

    Camilla

    SvarSlett
  100. jeg vil også være med. en gang må jo være første gang for vinnerlykken også:)

    Ha en fin kveld.
    Camilla

    SvarSlett
  101. Eg vil gjerne vere med på din Give Away. :)

    Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  102. Jeg blir gjerne med!

    SvarSlett
  103. Jeg vil gjerne teste vinnerlykken.

    SvarSlett
  104. Hei!

    Slenger meg på her, vil gjerne være med på Give away ;)
    Ønsker deg og dine en riktig flott sommer!!

    Klem Alexandra

    SvarSlett
  105. Jeg blir gjerne med i trekningen av den flotte premien.

    Kari :-)

    SvarSlett
  106. Høres superfint ut! Jeg er med! :)

    SvarSlett
  107. Jeg vil gjerne delta !!
    Tusen takk for en inspirerende blogg!

    Anne-Marthe

    SvarSlett
  108. Vil gjerne være med!
    Florence har så mye lekkert:)
    Ønsker deg og dine en flott solfylt ferie!

    Klem, Merete...

    SvarSlett
  109. Hei!
    Flott blogg! Vil gjerne være med i trekningen.

    Monica D

    SvarSlett
  110. Jeg blir gjerne med! :-)

    :-) Cathrine
    cebe-78@hotmail.com

    SvarSlett
  111. Florence har så utrolig mye fint :)
    Så blir gjerne med!

    SvarSlett
  112. Jeg vil gjerne være med i trekningen. God sommer!

    SvarSlett
  113. Har alltid så fine premier du:-D jeg er med!

    SvarSlett
  114. Håper jeg blir den heldige:)......

    Vibeke

    SvarSlett
  115. Jippi, konkurranse! Spent, spent, spent :-)

    SvarSlett
  116. Hei ønsker å være md i trekningen. Fantastisk flott blogg du har :))

    SvarSlett
  117. Koser meg like mye hver gang jeg er innom bloggen din:-) Ha en flott lørdagskveld:-))

    SvarSlett
  118. Jeg blir gjerne med på trekning av giveaway :-).

    SvarSlett
  119. Jeg blir gjerne med!!

    klem Pink Lady

    SvarSlett
  120. Jeg er med. Krysser alt som krysses kan:) Ha en strålende sommer videre. mvh Wenche D.

    SvarSlett
  121. Hei.

    Jeg vil gjerne være med på trekningen.
    Katerine

    SvarSlett
  122. Heisann!

    Jeg får jo prøve lykken...
    Ha en strålende dag....

    Hilsen fra vannkanten ved oslofjorden!

    SvarSlett
  123. Hei.

    Jeg er gjerne med i denne trekningen:-)

    SvarSlett
  124. Så flott, klart jeg vil være med på denne giveawayen :-)
    Ønsker deg en god sommer!
    Netta

    SvarSlett
  125. Er gjerne med på denne trekningen:-)

    SvarSlett
  126. jeg er gjerne med! sammen med mange andre :)))

    Ha en fin kveld

    klem

    SvarSlett
  127. jajaja!! :D De to putene var jo bare døds nydelige! si meg, er det mulig å få tak i florence produkter her i Bergen?? Jeg er selvsagt med på denne suuupre giveawayen og krysser fingre og tær. Eller vil jeg bare si at fargen påå stueveggen din er virkelig nydelig! tudelu

    fru blom
    HUSET PÅ HØYDEN

    SvarSlett
  128. Ååå ønsker meg slike =)

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  129. Jeg slenger meg med :)
    Nydelig giveaway!
    Krysser fingrene :)
    Klem Hege

    SvarSlett
  130. Flott og inspirerende blogg med nydelig layout! Line:D

    SvarSlett
  131. Jeg er stum av beundring over det flotte huset ditt. Kjempe gøy å følge med!! Imponert over din gode smak:-)
    Klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥