onsdag 2. juni 2010

Halvor Bakke

I går kjøpte jeg et brett fra Halvor Bakkes kolleksjon.... jeg falt pladask
 Jeg ønsket meg et skinnbrett som skulle stå på stuebordet, men dette var enda bedre
med de superkule håndtakene av bøffelhorn på siden.. Jeg syntes det passet perfekt!

Jeg har satt mine gamle krukker på ( de er iallefall 10 år gamle )
lysestaker i messing lakket med matt sort og en sølvkrukke jeg kjøpte
med en gang det ble "in" med alt annet enn børstet stål.

Dette ble jo da et nytt stilleben, og siden NIB kjører konkuranse med akkurat det som tema
 og premier fra Halvor Bakke deltar jeg gjerne for 1. gang og krysser fingrene!!
Litt nytt, men mest gammelt.. Det er kos det!!

16 kommentarer:

  1. Skjønner godt at du falt pladask;) Dritlekkert!
    Var faktisk inne å så på nettsiden hans i går, og så at han hadde masse lekkert...

    Lykke til i konkurransen!

    Ha en fin kveld ❤

    klem Nina

    SvarSlett
  2. Kjempefint! Kjekt å se noe som ikke er zink eller hvit;-)

    klem, Lisa

    SvarSlett
  3. Nydelig, passer perfekt til ditt nye, flotte hjem!!!

    SvarSlett
  4. Det brettet er jo kjempestilig. Unikt. Me want:)
    Lykke til hos NIB :)

    God klem fra Line

    SvarSlett
  5. Fantastisk flott brett!!
    Hadde passet godt på bordet mitt også :)

    Og ikke minst flott sammensatt pynt oppå brettet, Perfekt i mine øyne..

    Lykke til!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  6. Kjempefint!!
    Har hatt lyst på et slikt selv, men har ikke funnet ut på HB's hjemmeside hvor jeg får kjøpt det. Hvor kjøpte du det?

    H

    SvarSlett
  7. Jag förstår att detta blev i din ägo. jättefint! :-)Ha en strålande dag! kram alexandra

    SvarSlett
  8. Wow, herlig ♥ Fantastisk kult brett, det var rett og slett lekkert! Og så flott stylet:) Herlig og se andre stilleben enn hvitt og pasteller, litt anderledes, men passer perfekt hos deg da:)

    Klem Line

    SvarSlett
  9. Kjempe-lekkert!!

    Ha en fin dag:)

    klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  10. Helt nydelig!:) Flink du er til å style altså! Lykke til med konkuransen på NIB!:)

    SvarSlett
  11. Kjempelekkert, lykke til i konkurransen.

    SvarSlett
  12. Hei!
    Så morro at du har lagt deg til som følger av bloggen min!! :) Kjenner jeg er litt stolt over det. :)

    Finner mye inspirasjon hos deg. Fantastisk hus dere har! :)

    Ramona.

    SvarSlett
  13. Lekkert, som alltid når det gjelder deg! :)

    SvarSlett
  14. Du er en fantastisk fotograf og meget dyktig.Det er klart bildene blir flotte når man har en slik utsøkt smak. Virkelig fint.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥