mandag 7. juni 2010

Knalltips fra vår kjøkken leverandør

 I går fikk jeg mail fra Gunn som driver Mosaic kjøkken i Askim.
De har levert kjøkkenet vårt, og vi er superfornøyd, både med samarbeidet, og resultatet.
Jeg syntes tipset var kanonbra, og jeg skal bruke det selv i et uterom, når den tid kommer..
Tipset er som følger:
*
"På bilder over ser du en ny vegg i butikken vår som imponerer mange.
I disse gjenbrukstider er den jo også absolutt i tiden. Det er rett og slett baksiden av gammel
eikeparkett som vi hadde liggende i kjelleren. Den er limt på veggen med et sterkt lim(på tube).
Innimellom, oppe og nede, måtte vi skru for å få den til å sitte skikkelig.
Så kjøpte vi beis på Flugger farve.."
Så her kan man jo bare velge å vrake i farger..
Superstilig og veldig lunt og fint synes jeg..
*
Bor du i Askim bør du besøke denne butikken..
de har masse flott interiør og tegner helt fantastiske kjøkken!!

13 kommentarer:

  1. Så smart! Det ble kjempe-stilig!!!


    Ha en super ny uke! Håpser sommersola skinner hos dere også?!

    klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  2. Stilig! En sånn vegg kunne faktisk jeg også tenkt meg under trappen. Dette tipset skal jeg huske på.

    Klem Madelén

    SvarSlett
  3. Kjempestilig !!!
    dette skal jeg og huske på ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Nydelig ♥ Og så smart, godt tips:)

    Ha en flott kveld!

    Klem line

    SvarSlett
  5. Hei!! Synest den dagsengen/benken på bildet var kjempefin, vet du hvilken leverandør det er på den??

    SvarSlett
  6. Det var jo kjemetøft! :) ...og den benken der var slett ikke verst den heller!

    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  7. Så bra tips. Må stikke innom butikken der snart med andre ord. Jeg skal uansett dit av andre årsaker.

    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  8. Supert tips,kjempefint ble det. :)) Klem.

    SvarSlett
  9. Wow så kult!!! Tusen takk for at du delte tipset med oss :0) Kjøkkenet deres er bare rålekkert - ingen tvil om at damene på Mosaic vet hva de driver med! Ha en fin kveld! Klem fra meg
    PS: vi skal også ha dør under den runde verandaen - det bare ser litt "rart" ut nå med byggedør og ingen veranda ;0)

    SvarSlett
  10. For et tips! :) Kjempe stilig!:)

    SvarSlett
  11. Åhhh,helt i min smak,vet du hva fargen på beisen heter.....? Den var jo bare nyyyyydelig !!! Benken/sengen tar jeg gjerne.......hihiii :)

    SvarSlett
  12. Får løpe å se live jeg da;) Klem

    SvarSlett
  13. Slik veg vil jeg ha også!!!
    Da er det vell bare å lete på Finn.no om noen har gammelparkett å gi bort!!
    Tusen takk for tipset!!!

    Klemmer fra Lena

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥