onsdag 9. juni 2010

Lyskrone og tusen takk!!

Det er ikke lenge siden vi fikk hengt opp vår lysekrone, men det er ikke lett å ta
bilder for vi har valgt å henge den nesten opp i taket over spisestuen, og der er det
over 3 meter høyt. Jeg viser til gjengjeld en helt utrolig fantastisk "smykke"
som jeg fant her en dag på nettet....
*
Vi har bestemt oss for å lage en uteplass under verandaen, etter tips fra en venninne
og jeg ser veldig for meg litt lekkert stoff som vegger ( istedenfor mur )
og deilige møbler med masse puter.. Da synes jeg en sånn krone som dette måtte ha vært
midt i blinken.. Jeg skal prøve, med IKEA sin chandelier, og pynte litt med perler og
annet bling som jeg tipper jeg finner billig på feks. H&M eller Glitter...
*
Tusen takk til dere som tok dere tid til å skrive til meg i går.. mange hilsner og mange mail.
Det går så flott med Tomine, så hjemme i dag har vi bare koset oss..
Jeg jobber med å besøke dere alle tilbake, og jeg har rukket en del allerede.
*
Litt nytt i Lille Tomines også, som du kan se HER 

6 kommentarer:

  1. Neimen har lillegull vært på sykehuset...
    Det fikk jeg ikke med meg igår..
    Stakkars liten, Håper det går bra med henne...

    For en lysekrone du viser !!! lekker..
    Og jeg er helt sikker på at du får til noe kjempeflott med din ;) Gleder meg til å se..

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    Godt å høre at alt står bra til med Tomine :)

    Selv har jeg for en stund tilbake kjøpt en lysekrone fra ikea, og lagt til noen lenker med perler. Jeg valgte noen tre- perler, og noen fargede, for å røffe den opp litt.
    Jeg ble veldig fornøyd med resultatet, og vurderer nå å ta den enda litt lenger med enda flere lenker og pene ting som kan henge i den!

    Syns det høres ut som du har ett veldig fint prosjekt på gang der! Gleder meg til å se!

    Hilsen Hverdagsspiren

    SvarSlett
  3. Den lysekrona var bare knallfin og sikkert ikke billig ? :))

    SvarSlett
  4. Hei og god bedring!! Her kjørte Henrik av med en crosser....Forslått, men håper det gikk bra... Nydelig nettbutikk!!!

    SvarSlett
  5. Lekker lysekrone, liker ideen med ikea-versjon og egen pynt :)

    Godt å høre at alt står bra til! :)

    Tusener av takk for kos kommentar hos meg, det setter jeg kjempestor pris på!!

    Ha en nydelig morgendag!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  6. Godt å høre at det går fint med Tomine nå:)
    Så spennende med uteplass da! Håper vi får se litt fra den når du begynner jobben der;)

    Klem fra Line

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥