lørdag 26. juni 2010

Sommerblogging

Happy lørdag..
Nå begynner endelig bloggen å ta en form som jeg liker, untatt headeren,
som virkelig tar sin plass.. Ikke noe jeg gidder styre mer med i dag..
Bildene av gangen er tatt for noen dager siden, da hadde jeg lyst å
prøve med spisestuestolene i hallen, istedenfor "godstolen"
Det ble fint nok, men med de sorte flisene ønsker jeg helst at flokken
samles på matten og tar av skotøy, så en stol nærmest døren er nok perfekt!

Vi har virkelig hatt det fint idag, med soling på terassen, tur i skogen
 grilling og litt vassing i elven..
*
 Jeg blogger jo litt fra mobilen, og jeg kjenner jeg har lyst til  å blogge hele tiden,
med bilder av barna og nydelige sommerbilder.. Sommeren går jo så fort,
og det er gode minner å se gjennom når vi går mot høsten..
*
 Nå er det et lite glass på verandaen før jeg
skal på en etterlengtet bloggerunde.. DET er jammen lenge siden..
I morgen er det stranden for oss, men jeg tviler på om det blir bading...
(  Iallefall ikke på meg )
*
Tusen takk igjen til alle dere som ikke har gitt meg opp,
 alle som fortsatt sender meg mail og hilsner..
Det er like moro i dag som for et år siden å lese alt..
*
Florence Give Away igjen imorgen, så følg med!!!
*

21 kommentarer:

  1. Syns du får det bra til jeg.
    Ha en fortsatt fin kveld

    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Flott med ny layout/template!! Fine bilder fra hallen!! De stolene dine er bare så lekre!!

    Ha en fortsatt deilig helg!

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  3. Bloggen din blir kjempe fin : ) Forandring fryder : ) Jeg er så dårlig med sånne ting, så fikk Camilla med bloggen: "Camilla`s vidunderlige verden" ,til å hjelpe meg ; )!

    Høres så merkelig ut med bading...her nord regner det fortsatt og masse vind...regner med sommeren kommer når permisjonen min er over 12.juli....
    God natt
    klem Tove

    SvarSlett
  4. Olala!Bloggen din har blitt superlekker!!!
    Ønsker deg en fortsatt fin helg:)
    Klem fra
    Lotta

    SvarSlett
  5. Hei

    Kjempefin bloggen din nå med den gråblå fargen! Jeg er innom bloggen din nesten daglig, og det har jeg også tenkt å fortsette med ;-)

    Hilsen fra Casa di Caro

    SvarSlett
  6. Synes bloggen din har blitt kjempe fin!! :D
    Bare si ifra hvis du har lyst på litt header hjelp (eller så ser det jo ut som om du klarer slikt fint selv også ;)..)
    Høres ut som om du har hatt en fin sommerdag! La oss håpe de varme dagene fortsetter.

    Klem Madelén

    PS: Ta gjerne en titt på give awayen min ;)

    SvarSlett
  7. Jeg elsker spisestuestolene dine og synes de er lekre uansett plassering :)

    Lekre Florence-puter nedenfor.. Så delikate.

    Deilig dag her også, tente lys og et lite glass hos oss også.. Riktig så kos :)

    Nyt sommerdagene -og kveldene!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  8. Hei Tomine
    Fint med forandring :) Nydelige bilder du viser, og jeg syns du har et fantastisk flott hjem... Nydelige møbler, og mange herlige detaljer. Ønsker deg en strålende søndag. Klem fra Mette

    SvarSlett
  9. Heia Tomine ♥
    Bloggen var veldig
    fin med de gråe feltene
    nå syntes jeg, godt
    jobba ...!

    God tur på stranden i morgen
    kos dere masse,
    vi skal også
    gleder meg til å
    fiske krabber jeg ...!

    Nattaklem
    ac

    SvarSlett
  10. Du har en kjempefin inspirerende blogg :)
    og stolene var bare råfine!
    Ta deg en tur innom meg på bloggrunden din, og bli med på giveaway hos meg da vel!
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  11. Bloggen din er virkelig blitt flott. Du har så nydelig hjem og tar fantastiske bilder. Håper du får en super søndag.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  12. Bloggen din er blirr kjempefin...
    jeg digger de stolene dine.. Råstilige ;)
    Ha en fin dag i solen. Idag blir det varmt :)))

    Klem,Kari

    SvarSlett
  13. Så nydelig du har det i hallen sin. Lekkert!

    Flotte bilder du viser frem:)

    Ønsker deg en fortsatt flott sommertid!

    Klem fra Thea

    SvarSlett
  14. En sån fin pionbild!

    Kram Camilla

    SvarSlett
  15. Hei, så hyggelig at du har blitt med på giveawayen min :)
    Det klistermerke har jeg kjøpt på stømmen storsenter i en interiørbutikk for en god stund siden(ferie), men husker ikke hvilken. Jeg kjøpte 2 stk,for det ene skulle jeg ha på kjøleskapet mitt, og det andre i reserve, ifall det første ble ødelagt, hihi :)Men det er holdbare saker, så da ble det en premie i stedenfor. Håper du vinner det da :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  16. Så deilig det høres ut med sol og varme...Her i Trøndelag er det ikke sånn....Godt vi reiser sørover snart...:-) Lekre Florence puter:-)Gangen ser flott ut uansett hva du setter der:-) Jeg har også svarte flis, men det blir det nok ikke i nyhuset.... Skjønner godt du vil ha familien på matta!!Jeg får nye spisestuestoler på mandag, inspirert av deg, men dessverre ikke fra Riviera Maison. Skal være litt kreativ og lage håndtak bak likevel! Det er bare en så stilig detalj! Ha en flott søndag videre!
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  17. So beautiful pictures as always.

    SvarSlett
  18. Hei,
    Er stadig innom bloggen din for å kikke. Kjempefine bilder og et flott hus!
    Kan jeg spørre hvor du har kjøpt det flotte bordet (i svart, med to skuffer)som du har i gangen?

    SvarSlett
  19. Hei anonym! Bordet er fra villa collection men det finnes også et som er nesten likt hos living i hvitt.. En venninne kjøpte det og lakket hos bil lakkerer.. Ble superflott!! Lykke til!

    SvarSlett
  20. Så spennende med ny lay-out på bloggen da:)
    Det ble fint i hallen din med stolene der. Men kanskje ikke så praktisk med lyse stoler i en gang hvor for eksempel småbarn setter seg i sin møkkete regndress..eller ?
    Vel..jeg snakker bare av erfaring :O)

    Stolene er iallefall helt nydelige! Jeg er i tenkeboksen om jeg vil ha like til min egen spisestue, eller om jeg vil ha noen med trekk over som rekker ned til gulvet. Hmm.. ingen hast forsåvidt..ikke det første som skal handles inn, men :))

    God klem fra Line

    SvarSlett
  21. for et nydelig inngangsparti.
    ha en nydelig kveld.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥