fredag 4. juni 2010

Ventetiden er over..

I dag... endelig skal jeg på premieren og se Sex & the City..
Jeg elsker filmen... Jeg elsker filmen og jeg elsker filmen... Jeg har 300
favorittscener, og jeg kan de ordrett... Jeg kan heller ikke forstå at noen slutter
å gråte feks når -  Carrie skjønner at Mr, Big ikke kommer til bryllupet - , kun fordi de har sett
filmen 3-4 ganger.. Jeg synes det er like trist etter gang nr. 15..eller nr. 38.. 
*
Jeg har ikke tenkt å utdype hva min mann synes om meg når han ser meg fra siden i sengen og jeg
storkoser meg med film nr. 1 atter en gang, snørr og tårer, hyl og skrik... 
"Gråååååter du fortsatt??? Du har jo sett det sååå mange ganger før " men jeg selv kan jo bare
ikke forstå hvordan et menneske kan bli så hjerterått..
ALLE kan jo se at Carrie er liiiike lei seg hver eneste gang når hun blir dumpet i kirken.....
HVER eneste gang tenk...
*
I år har jeg med meg svigerinnen min på kino for å se film nr. 2..
De jeg gikk med forrige gang kunneplutselig ikke,
og det synes jeg er litt rart jo mer jeg tenker over det...
*
For det kan vel ikke være alle mine rop, skrik og hjerteskjærende hulk de helst vil slippe å høre??
Eller at de rett og slett ble litt brydd?? hehe...
i dont care.. Sex and the City er en film jeg mååå rope til... og gråte ... og være så
everlasting lykkelig for at Mr.Big og Carrie fikk hverandre til slutt...
*
Eller fikk de ikke det??
åh... jeg gleder meg vilt.... En deilig helg til dere alle, og kos dere hvis dere også skal se film!!!!
*

11 kommentarer:

  1. Ha en super fin helg
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Hei! kunne du ha sendt meg adressen din på min mail linesk85@hotmail.com slik at jeg får sendt give awayen:) god helg.

    SvarSlett
  3. KOS DEG!!! Skulle gjerne vært med! :)

    SvarSlett
  4. Eg såg filmen på førpremiere i går, og eg må sei at du har noko å glede deg til!!! :o) Kos deg masse!!

    SvarSlett
  5. åå, nå ble jeg såå misunnelig!! Gleder meg så til å se filmen! har sett første filen så mange ganger at den er utslitt :-P kos deg masse på kino!

    SvarSlett
  6. Hahaha, en skikkelig fan skjønner jeg:)
    Koooos deg masse, masse!

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Her snakker vi om 100 % engasjement skjønner jeg =)

    SvarSlett
  8. Kos deg på kino.Filmen er en stor favoritt her også.
    Gleder meg å se den på søndag.
    God helg

    SvarSlett
  9. Jeg får nok ikke se den før neste helg. :( Men jeg gleder meg som en unge!

    ♥ Siljemor

    SvarSlett
  10. Jeg så den i går - tross dårlige kritikker syntes jeg den var fantastisk underholdende selv med tynn handling! Jentene sjarmerer fortsatt:)

    Ha en fantastisk filmopplevelse!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥