onsdag 9. juni 2010

Vinn 5000 i gavekort

Hilde fra min favoritt butikk / blogg CARMA i Trondheim har laget denne
 spenstige utfordringen, hun skriver dette:

Da har vi en liten utfordring til alle dere lesere!
Vi skal kåre dagens antrekk- vinneren får et GAVEKORT hos oss på hele 5000 kr.
Nå vil vi at DU skal inspirere oss;) Vi har såååå mange vakre fantastiske kunder og nå har vi
 lyst å gjøre litt ekstra for dere.

                           Gjør som følger; kom inn i butikken, si at du gjerne vil være med
 konkuransen og vi tar et bilde av deg;) Bildene vi tar legges ut på bloggen til Carma, slik at du kan
 være med å inspirere alle våre flotte lesere...
Om du ikke bor i byen send oss et bilde av deg selv;) selvfølgelig da i dagens antrekk.
Husk at du kun har en sjanse- så tenk nøye gjennom hva du har på deg før du kommer innom
 eller sender bilde
Hvis du ikke er så heldig å bo i trondheim;) send oss en mail på hilde@carmaas.no

             Vinneren kåres TORSDAG 17 juni!

4 kommentarer:

  1. Åååå, tenk og vinne gavekort på 5000,- i DEN butikken!! Det hadde vært noe:)
    Tror desverre ikke jeg har noe og stille opp med der altså, jeg eier ingen slike dyre, flotte klær som de har der, hihi, og spørs om jeg inspirerer så veldig med mine "vanlige" outfiter:))
    Men artig konkuranse da...
    Og jeg er veldig ofte innom bloggen og drømmer meg bort i de fine damene med de herlige klærne:)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Jeg tenker nok slik at uansett vondter, dagkirurgi eller kroniske sykdommer så går det ikke an å sammeligne. Smerteterskler er forskjellige, akkurat som hvordan folk takler det. Vi er alle forskjellige. Jeg kan absolutt forstå at det var godt å ha noe å tenke på igår, mens du ventet;)
    Jeg er bare så glad! for at det gikk fint med dere alle igår!
    Nå er det slik at vår eldste på 11 er syk da..og hun har vært ut og inn av sykehus i tidlige barneår..men aldri så ille som dette. Heldigvis har vi tre andre helt friske barn..og da også vår minste på 2 1/2 år. Men nå ser det jo ut som vi snart har fire friske barn da! Gleden er STOR:))

    Ha en fin dag. Tomine er ei så skjønn jente, og jeg er glad for at det gikk fint med henne igår!!(det blir liksom litt spesielt når man har barn i litt lik alder;) )

    God klem fra Line

    SvarSlett
  3. Så koselig at du reklamerer for meg, det setter jeg stooooor pris på!

    Jeg må si til alle damer: at det kommer ikke ann på hvor dyre klærne dine er, det er looken som er viktig!! Man kan ha en super bra look med billig H&M klær, vi er bare ute etter å la jentene i norges land inspirere oss;) SÅ alle må prøve, tenk å vinne et gavekort på 5000 kr, det kommer masse masse fint til høsten;) Da kommer disse pengene godt med;)

    KlemKlem Hilde

    SvarSlett
  4. Hei og hopp ! Formen er overraskende bra hva tenner angår:) her er min super lappeoppskrift: 1kopp sukker, 3 kopper mel, 2 ts natron, 2egg, 2kopper kefir- rør alt sammen til det ikke er klumper. Legg små lappedæsjer i en teflonstekepanne......inntil du har Evt har ønsket deg takke, for det må du ha :) stek på middels varme og snu hver lapp når du ser det bobler litt. Supergodt, alltid sukess. Ha en flott dag!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥