søndag 25. juli 2010

En lykkelig mamma

foto:div bilder fra heartit jeg har satt sammen
*
Små barn sier myyye rart... og av og til så sier de ting som er så utrolig
koselig.. selv om det egentlig ikke er det.
Jeg lå i sengen med Tomine i kveld som kikker på meg og sier:
"Mamma, hva er de stripene"?
Jeg svarer: Striper??
Tomine: " Jaa... som du har på begge øynene.... "
Jeg: "åh.. det er rynker det... man får det når man blir voksen... "
Tomine; " sånne vil jeg ha også når jeg blir voksen. Du er fin mamma "
*
Det er ganske magisk at et lite menneske på 4 år kan gjøre en mamma
så lykkelig bare ved å påpeke at hun har rynker.....
Iallefall for en liten stund...
Lev Livet Lykkelig!!!
*
( nå hadde det vært perfekt å kunne lage et hjerte...
 men gud og jeg vet hvordan jeg gjør det... )
( tusen takk jenter )
♥♥♥♥♥♥♥

9 kommentarer:

  1. Ååå.. for en nydelig samtale..
    Barn sier mye rart.. og ikke rent sjelden noe svært sjarmerende også! Herlig ♥
    (hjerter kopierer jeg bare fra facebook.. det er faktisk det enkleste har jeg funnet ut...)

    Ha en fortsatt fin helg!
    Hilsen fra
    Kjersti

    SvarSlett
  2. Ahhh... herlig ♥ Deilig med barn:)
    Og du de hjertene er veldig enkle altså...
    Merk og kopier dette ♥, og lim det inn i teksten når du skriver... enkelt og greit:)

    Ha en fortsatt fin helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Så nydeleg ein komentar..

    SvarSlett
  4. Ååå, de herlige barna...

    Klem Beth...

    SvarSlett
  5. *sukk* Så herlig kommentar.
    Slike kommentarer må de gjerne komme med litt oftere ;0)

    Klem Jane.

    SvarSlett
  6. Så koselg en samtale. jeg får ofte spm fra mine om jeg er gravid. Ikke like kult det da.
    Ha en fin dag
    Klem

    SvarSlett
  7. Så herlig:) Skjønn jente.
    Sommerklem fra Line

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥