onsdag 14. juli 2010

Min første leilighet


Hei alle lesere!
Jeg fant noen fantastiske kjøkkenbilder i mappen min,
og disse har jeg ikke lagt ut før.. Jeg elsker dette kjøkkenet
selv om jeg også er superfornøyd med det vi fikk bygget
fra Lovely Living - Mosaic i Askim
Jeg husker at buer var jo så inn på 90- tallet, og mitt første
leilighetskjøp i en alder av 19 år bar veldig preg av det.
Border under taket som lister, brystninger og fiskebenstapet som var gul...
Sofaen var også gul, og jeg kunne ikke få nok furu!
For ikke å snakke om messing... Messing skåler, messing krukker og lysestaker..
Drueklaser i sprayet gull som lysmansjetter og gardiner som var så
spraglete at det man så ikke annet i rommet for bare gardiner..

... jeg blir litt uvel kjenner jeg... særlig rolig var det ikke....
*
Jeg bestemte meg derfor at jeg aldri skulle ha det mer når jeg kastet meg
på den marineblå bølgen... og etter den ble det sort og hvitt for meg...
*
Men på disse bildene synes jeg det er så utrolig flott med en bue..
Her er det brukt grått på veggene... det var mange lesere som
også hadde endret mening ang denne fargen, så kanskje
det blir en ny grå trend og ikke bare brukt i utrykket " grått og trist"
Jeg kommer iallefall til å henge meg på den grå bølgen tror jeg..
Hvis jeg finner den riktige fargen...
*
2 dager til holliday!!!!
Foto: Traditional Homes

8 kommentarer:

  1. Så flotte kjøkkenbilder,gler meg til vi begynner på vårt. :)Klem.

    SvarSlett
  2. Jeg elsker grått. Spesielt på veggene. Blir så flott til hvite møbler og stæsj. Her hjemme har jeg malt ungdomsrommet og kjøkkenet grått. I stua og soverommet har jeg blå/grått. Når jeg skal pusse opp stua att kommer jeg til å velge en litt mørkere gråfarge.

    Klemmer fra Lena

    SvarSlett
  3. Åja, det var fantastisk flott! :)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Grått er ikkke trist! En fantastisk rolig og fin farge! :)
    Buen på bildet er akkurat lik den tanta mi fikk laga da hun pussa opp huset for noen år siden, og allerede da var det heeelt ut, og jeg tenkte mitt. Men nå ser jeg jo at det faktisk kan funke med rett interiør rundt og riktige farger:)

    -Camillla

    SvarSlett
  5. Skal nå bare fortelle deg at det er rett helsefarlig å gå inn på bloggen din! Jeg sitter her med pustevansker og hiver etter pusten - wow for et kjøkken!!!!!!!!!!!Spytt og slimfunksjonen er det også så som så med...sikler i vei!!!!! Og once more....grått er hot!!! Nyyydelige bilder :)))

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder, å ikke minst et super lekkert kjøkken :) likte godt den alternetive kjøkkenøya ;)
    ha en flott sommer :)

    SvarSlett
  7. Helt rålekkert!! kjøkken.
    Har god smak du ;)

    God klem fra Line

    SvarSlett
  8. hei. for en fantastisk blogg du har! blir så inspirert, og må inn å titte en gang om dagen:) hvet du hvor dette kjøkkenet kommer fra? klem malin

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥