onsdag 14. juli 2010

Pikeleilighet ala Carrie..

Hvis jeg noen gang fikk en utømmelig mengde penger,
så skulle litt av pengen gått til en leilighet som
baaare jeg hadde adgang til ( og selvsagt jentene )
Vi skulle gjort som Carrie og Charlotte,
drukket vin / te og sett i interiørblader
uten spor av sure sokker eller små
mennesker som skal ha middag eller
kjøres på trening, bading eller til venner..
Jeg har funnet mitt drømmested..
I Oslo på Frogner,og du kan kikke mer HER
*
Jeg bare håper denne leiligheten fortsatt er
til salgs når jeg vinner pengene!!
Enjoy!!

7 kommentarer:

  1. nice :)
    det hadde vært noe å ha et sånt sted å trekke seg tilbake til ja!
    klem fra Barbro

    SvarSlett
  2. Hei :)))

    Lekker!! :)))

    Kjøkkenet under her er noe av det lekreste jeg har sett!!! ♥

    Ha en fin sommer :)

    SvarSlett
  3. Hade inte det varit helt fenomenalt!? Härligt att det närmar sig semester!! Kram Alexandra

    SvarSlett
  4. For en deilig leilighet!!

    SvarSlett
  5. SÅ flott :) kunne godt ønskt meg den ja ;)

    SvarSlett
  6. Åhh. Minner meg om mine besteforeldres leilighet på Frogner..den var på utrolige 230!! kvm i samme området. Ikke akkurat innredet som denne(for denne var rålekker og mye mer etter min smak)..mer med møbler i flammebjerk, mahogny osv.. men lekkert likevel på sin måte;)

    Det er lekre leiligheter der, og mitt absolutte favorittsted i Oslo!Hvis man absolutt skal finne noe negativt, så er det umulig å finne parkeringsplass..og dersom man ikke har takleiligheten da..så har man stort sett bare en bitteliten balkong å lufte tærne på. Hehe.

    Ha en fin kveld, her skal det syes! :))
    Klem,Line

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥