torsdag 15. juli 2010

Uteplassen vår


Hei!
Som jeg lengter nå..
Ferien nærmer seg med stormskritt og vi har fremdeles ingen
grønn plen! Terassen vår er i minste laget enda, så vi får heller ikke
plass til spisegruppen vår! Jeg vurderer sterkt å ta inn på en campingplass,
leie en liten hytte å leve det glade campingliv..
*
Badeplass i nærheten må det være og søte glade unger som storkoser
seg mens mor slikker sol og drikker hvitvin mens hun nyter hvert
sekund av ferien!
*
Blir det ikke sol, så er det ikke meg imot å nyte bilder som det du
ser her...Tenk å få garantert sol og sommer hver dag!??
Det hadde vært deilig det!

5 kommentarer:

  1. Så flotte bilder, nydelig :) Den peisen kunne jeg godt tenkt meg, va SÅ lekker.... Tenk å kunne grille i den på en flott sommer dag :)

    SvarSlett
  2. Hei skjønner frustrasjonen din kjedelig å ikke ha noe ordentlig sted å sitte,men det blir sikkert fint når dere kommer så langt.
    Nydelige bilder ,hadde ikke vært meg i mot å hatt en sånn ute plass,synd vi har så mye dårlig vær her i norge :-(
    ha en fin dag i grå været
    Klem Anita

    SvarSlett
  3. Ulempen med garantert sol og sommer hver dag er at det etterhvert blir tørt, brunt og stusselig rundt en. Men alt med måte! Håper dere finner et fint sted å campe hvor dere kan kose dere. Så blir det nok en råd med uteplass hjemme etterhvert også!

    SvarSlett
  4. Supert at du legger ut bilder fra uteplassen min her på Veme casa! ;P

    SvarSlett
  5. med en slik uteplass unner jeg deg all den sol sommeren kan by på...måtte den bare komme snart!
    Herlig bogg!
    God kveld fra meg!
    Rikke

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥