fredag 13. august 2010

Den 13.

Hei !!
Fredag den 13. i dag, men jeg tar det med knusende ro...
Gjør du? Jeg har aldri opplevd noe spesielt denne "sorte" dagen..
For enkelte er det jo en lykkedag!
Sommeren er virkelig på hell, og det ble aldri det helt store med
våre uteareal.. Man kan jo bare virkelig ikke rekke alt!
Nå begynner vi på hoved badet hjemme og gjett om jeg gleder meg!
*
Tusen takk for utrolig masse flotte hilsner på Give Away under..
Jeg blir så glad når jeg leser hver eneste en!!
*
Foto: litt bilder fra histen og pisten i dag som viser nydelige bilder med litt høst i seg..
*
Happy friday til mine lesere!

6 kommentarer:

  1. Heisann Tomine...da er jeg vel hjemme igjen og kan kose meg med mange fine bilder...slik som du har på bloggen din!!! Og hva er det jeg skuer...har jeg virkelig vunnet shampo´en???Guuuuud så gøy,og jeg gleder meg allerede til å kjenne duften igjen!men må bare få legge til at først og fremst så var dette en veldig gøy give-away;alle kommentarene med minner fra 80-tallet var bare herlig og jeg satt og smilte fårete mens jeg leste alle som en:))))

    I London fikk jeg takk i litt premier til men egen kommende give-away,-veldig kjekt å stelle i stand noe slikt :) Og akk så kjekt å vinne selv da - jeg må bare si tuuusen takk så lenge! :)))
    mailadressen min er
    tovenymarkandersen@gmail.com
    hjemmeadressen min er
    Tove Nymark Andersen
    Åregjerdet 23
    66030 langevåg

    Keep up the good work:)))
    klem

    SvarSlett
  2. Har du Tomines blogshop ennå ...?

    God helg
    klem
    ann-christin

    SvarSlett
  3. Hei hopp!! Jeg har ikke bloggen lenger. Får så masse Mail med bestillinger så rekker ikke mer enn det! Bare kom med ønsker!

    SvarSlett
  4. Nei, fredag den 13. har gått på samme vis som alle andre dager for meg, stort sett. Men rart, man tenker liksom på det når dagen er der.
    Sommeren på hell ja. Vi har heller ikke fått gjort så mye med hagen og utearel som vi hadde ønsket eller hatt behov for, men.
    God helg.
    Klem,Line

    SvarSlett
  5. Vi giftet oss fredag 13. ;) Fancy dag!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥