søndag 1. august 2010

En liten reise

Gladmelding på en søndag;
Et vennepar skal bo på hotell i Tønsberg, og vi
er invitert med et par netter.  
 Min søster stiller som barnevakt og vi skal bare kose oss i
en av Norges fineste byer..
2 voksne par ( med 4 stk barn totalt som vi etterlater oss hjemme!!)
Jeg kan ikke si annet enn at det skal bli skjønt!! Jeg har vært litt i Tønsberg,
men det er vel diverse interiør butikker man ikke kommer utenom?
Noen å anbefale??
Gjett om jeg gleder meg!!
Den store kurven du ser på bildet er kjøpt på Europris
til 50 kr stk, ( helt utrolig ) og tepper og puter er selvsagt
fra Florence!! 

13 kommentarer:

  1. Det hørtes veldig koselig ut, og så deilig med voksenferie, det trenger man innimellom, både store og små:)

    Kos dere, Tønsberg er et deilig sted...:)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Hei. Skal du til Tønsberg må du gå innom Tinnies hus i Tollbodgaten 19. Flott interiørbutikk. Hilsen Kjersti.

    SvarSlett
  3. God tur!!!! Hørtes herlig ut!

    (og skal jammen ta en tur på europris, takk for tipset)

    SvarSlett
  4. Hei Kjersti!! Takk for tipset! Det skal sjekkes ut! Supert!!

    SvarSlett
  5. Tønsberg er herlig! Og som Kjersti sier over, Tinnies Hus er et must!
    Kos deg i Tønsberg:)
    Klem Anne-Gry

    SvarSlett
  6. LandRomAntikk
    Lunehjem
    Chic Living
    Tinnies hus
    Sofies villa på teie

    SvarSlett
  7. Åj,det høres godt ut med en slik tur.
    Kos dere masse & ha en vidre fin kveld!
    Klem fra Christina

    SvarSlett
  8. Kos dere i Tønsberg, og som anonym nevner er det mange. Vi har også fått en ny interiørbutikk i Tbg i år og det er Mowe. I tillegg har vi Paulsson, Studio Slettvold, Egenes og Interiørbutikken så det er mange å velge mellom. Kan også hende jeg har gjemt noen. Favoritten min er Lune Hjem - koselig butikk med super betjening :)
    Klem Mette

    SvarSlett
  9. Tønsberg er en flott by! Jeg anbefaler at du får med deg Tinnies hus. (ser det er flere som har nevnt den også) God tur og kos dere masse...

    SvarSlett
  10. Så herlig med en liten weekend vekk fra hverdagen...kos deg masse på den!!! jeg var også heldig og vant meg Londontur og konsert...yeaaah.Men du,kjempefine bilder,så koslig du har det!!Jeg ble veldig nysgjerrig på de bildene du har på veggen jeg,i sort/gull???????

    SvarSlett
  11. Du må innom Sofies Villa ja...
    Kos dere - Tønsberg er desidert en av Norges vakreste byer.

    SvarSlett
  12. Ååå, nå er jeg misunnelig. Elsker Tønsberg. Har vært der et par uker i sommer. Mamma og stefar har leilighet på andre siden av bryggen, ved Kaldnes! Du må ta turen til Sofies Villa! Der er det såå mye fint, ellers har du jo Home&Cottage.

    God tur! Kos dere :)

    SvarSlett
  13. Kos dere masse :)
    Superfin kurv. Europris overrasker :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥