onsdag 25. august 2010

En prinsesse i tiden!

God morgen damer!
Det første jeg gjør når jeg våkner om morningen er å sjekke bloggen
til Hilde fra verdens tøffeste blogg Carma HER .
Da finner jeg som regel ut hva jeg skal ta på meg og jeg får
masse energi og lyst til å pynte meg! Selv om det ikke er Carma klær alt jeg har
så føler jeg uansett at det kan bli litt " Carma light " for jeg har stort sett
noe som ligner og en del Carma inni mellom! Og det er så kjekt å få litt tips!
*
Og i dag dere, ble jeg enda mere glad.. sjekk ut disse klokkene!!!
Im in love, og jeg har så absolutt lyst å være en prinsesse i tiden som Madde.
Bloggen finner du ved å trykke HER
Do you like? ( Carma i Trondheim sender til hele landet )

9 kommentarer:

  1. Supert☺ Takk for tips!! Er det nåke eg treng er det kles tips☺☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. De er superlekre :)

    Klem, Mette

    SvarSlett
  3. Klokkene var KJEMPEFINE! Jeg vil ha hvit, lyseblå, rosa og oransje. INTET MINDRE!

    :-)

    SvarSlett
  4. Ahhh... jeg ble og litt forelsket da jeg så de klokkene der:) Jeg gjør som deg, klikker meg inn på Carmas blogg hver dag, elsker den bloggen og den butikken! Har desverre aldri vært der, men skal jeg til Trondheim er det første pri:))

    Nydelige jenter, fantastisk flott butikk og herlige klær! I love...

    Klem Line:)

    PS: Har du sluttet med blogshop?

    SvarSlett
  5. Du er jo bare verden søteste;)) Takk takk du er toppen vennen!

    SvarSlett
  6. You have such a beautiful blog! Thank you for your kind comments today, put a big smile on my face! I'm your newest follower!
    XO
    Kristin

    SvarSlett
  7. Klokkene var kjempefine. Søkte på nærmeste forhandler som var i Asker. Har kjøpt den grå til datteren min i gave. Hun ble veldig fornøyd. Takk for tipset!

    SvarSlett
  8. lisbeth langvandsbråtenseptember 04, 2010

    Jeg er inne på tre blogger om dagen:-) Tomine,hildecarma og min datter sin dvergkaniner.blogg.no LOVE <3

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥