onsdag 11. august 2010

Give Away 400 000 besøk


Hei kjære lesere !!
Nå feirer jeg at 400 000 har besøkt bloggen min på litt
over et år! DET er jammen helt fantastisk!!
Vil du henge med så legg igjen en hilsen - blogger eller ikke blogger-
så er du med på trekningen!
*
Premiene er:
1. Gavekort fra butikken Ninas lille gale verden350 kr ( myyyye fint der )
2. En nydelig hjerteramme fra Florence
3. En fantastisk flott kaffekopp med skål fra PIP studio
*
4. Den siste fantastiske premien kommer fra
nemlig de berømte stjerneskjerfene
pudderfarge med offwhite stjerner - verdi 700,-
( dere lesere er heldige.. mange har stått i kø for disse )
*
( Ta en titt innom bloggen Carma og få inspirasjon av dagens antrekk
og hva som er hot or not på klesfronten - !!)
*
Enjoy og lykke til alle sammen!!
foto: PIP studio

159 kommentarer:

  1. ER jeg førstemann ? det må vel bringe lykke :)

    elsker bloggen din og har fulgt deg leenge og prøver lykken idag :)mvh annejsl@lyse.net

    SvarSlett
  2. Wow, det er jo helt fantastisk:):)

    Gratulerer så masse med mange besøk og mange følgere:) Tror det er første gang innom for meg, men hit kommer jeg igjen:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  3. Gratulerer !!!
    Eg er ofte innom bloggen din, og storkosar meg hos deg :)))

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  4. Oj,Gratulere!
    Jeg vil gjerne være med,så krysser fingrene!
    Ha en vidre fin kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett
  5. Gratulerer,så fantastisk!! Er trofast anonym følger..hoho..Spennende med give away <3
    Ha en flott kveld!
    Klemmer fra Tonje
    tonje85_5@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Kjmpe fortjent med så mange besøk. Du er en kjempe inspirerende kvinne med godt humør og god smak! takk for at vi lesere stadig får vende tilbake til dine innlegg. Lykke til videre med å kapre blogglandia!:):)
    jeg er selvsagt med på giveawayen din! hehe
    hjertlig hilsen
    HUSET PÅ HØYDEN

    SvarSlett
  7. Oi, for et fantastisk besøkstall!
    Gratulerer!
    Jeg blir gjerne med på give away :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  8. Gratulerer med så mange besøkende! Det må være stas! :-)
    Jeg vil mer enn gjerne være med i trekningen i giveawayen!

    SvarSlett
  9. Jeg vill være med!!!Fantastisk fin blogg du har ,som jeg er innom hver dag...Hilsen Ann-Kristin,Kr.Sund.n.

    SvarSlett
  10. Gratulerer :-) Nydelig bloggen din, så ikke rart.
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  11. Gratulere med masse besøk i bloggen, og jeg er gjerne med i trekningen på giveawayen din

    SvarSlett
  12. Hei og gratulerer med så mange besøkende til din flotte blogg! Jeg blir gjerne med;)
    Ha en fin kveld:-D

    SvarSlett
  13. Gratulerer med så masse besøk!
    Jeg vil gjerne være med!

    Klem

    SvarSlett
  14. Jeg vil gjerne være med å feire!!!!

    Klemmer fra Lena

    SvarSlett
  15. Gratulerer så mye! Vel fortjent! :) Jeg blir gjerne med i trekningen av de fine premiene dine. Krysser fingrene for vinnerlykke. Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  16. Jeg er med :))
    Skal si det går unna inne hos deg :))

    Klem,kari

    SvarSlett
  17. JA vil gjerne vera med!! :D Flott at so mange lese deg, å da er vel fortjent!! Klem

    SvarSlett
  18. Gratulerer!!!
    jeg er gjerne med:)

    SvarSlett
  19. Veldig artig å følge bloggen din! :) Gratulerer med godt besøk, vel fortjent! :)

    SvarSlett
  20. Det må være gøy å ha så mange besøkende. Gratulerer så mye. Du har vært kjempeflink. Jeg blir gjerne med på trekning. Ha en fortsatt fin uke.

    SvarSlett
  21. Heihei:). Har fulgt bloggen din under bykketiden og syntes virkelig dere har fått et flott hjem. Lykke til videre.Lofotjenta:)

    SvarSlett
  22. Gratulerer så mye med 400.000 besøkende.
    Utrolig nydelig kopp du har lagt inn bilde av.

    SvarSlett
  23. Virkelig fortjent at du har så mange lesere, grattis!!

    Jeg blir gjerne med på trekning, flotte premier, krysser fingre og tær:-)

    Maritklem

    SvarSlett
  24. Du har en skjønn blogg
    snille snille du
    jeg vil gjerne
    være med og er helt
    forelsket i den
    skjønne rosa
    koppen ...!

    klem til deg

    SvarSlett
  25. Gratulerer med så stort antall besøkende - jeg er ikke overrasket.. :)
    Krysser fingrene i give away! :)

    Klem Camilla :)

    SvarSlett
  26. Jeg er med vettu!! :D Flotte premier ...

    Klem Madelén

    SvarSlett
  27. Jeg er med:) Spennende!

    Marthe

    SvarSlett
  28. Gratulerer med hele 400.000 besøk, det er jo helt utrolig! Jeg blir gjerne med på din giveaway :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  29. Oppdaget bloggen din for 2 dager siden, og falt pladask! Når vi nå skal i gang med vår egen byggeprosess, skal jeg finlese hele bloggen, i jakten på gode tips, og lekre innredningstips, dette er helt i min stil!

    Mitt første bidrag i en giveaway!

    Hilsen Kamilla, Ås

    SvarSlett
  30. 400 000 er mange besøk, wow. Gratulerer. Jeg vil selvfølgelig være med på giveaway.

    SvarSlett
  31. Gratulerer med så mange besøkende! Du har en kjempefin blogg så jeg skjønner godt at det er mange innom deg!
    Jeg vil også være med i trekningen :)

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  32. Lykke til deg!
    Jeg slenger meg paa og OM jeg skulle vinne, saa er det bare aa sende til min mor i Oslo :o)))
    -Sylvi, WA USA

    SvarSlett
  33. hei...fantastisk blogg som jeg besøker daglig! er gjerne med på give away...hilsen nina f

    SvarSlett
  34. Flott at så mange som 400 000 har vært innom bloggen din:) Etter at jeg fant bloggen din har jeg lest det meste og du har jaggu fortjent så mange besøkende.
    Du er vanvittig flink og inspirerer oss alle.
    Keep up the good job.

    Hilsen Terese

    SvarSlett
  35. Hei!!!
    Og gratulerer med fantastiske besøkstall. Hvilket ikke er så rart i grunn. Du har en kjempefin blogg som jeg stadig er innom.

    Jeg vil selvfølgelig være med på giveawayen,
    og håper jeg har flaks denne gang.

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  36. Så snill du er !! <3 Vil veldig gjerne være med! Gratulerer så mye med 400 000!! :) Klem Alexandra

    SvarSlett
  37. Gratulerer! Trives så godt på bloggen din :)) Er gjerne med i trekningen!

    SvarSlett
  38. Wow! 400 000 besøkende er jo bare kjempeflott! Ikke rat når bloggen din er så koselig, er stadig innom og titter.
    Vil gjerne være med og feire så mange besøk, og gratulerer så mye:)

    Klem fra Thea

    SvarSlett
  39. WOW
    400 000 på ett år.... -det er jo utrolig bra!!!
    Gratulere så masse!!
    Liker bloggen din, og kommer innom hver gang du har postet et nytt innlegg.
    Lykke til videre!!!
    Klem

    SvarSlett
  40. Vil gjerne vere med :)
    Liker bloggen din!

    SvarSlett
  41. Gratulerer! :) Jeg blir så gjerne med på trekningen din. Klem

    SvarSlett
  42. Så klart jeg er med.
    PS: Nå har du dukket opp på følgerene mine igjen:-)

    Mvh Elisabeth

    SvarSlett
  43. Å, jeg vil gjerne være med. 400000 besøkende på litt over et år er helt utrolig, gratulerer.

    Klem, Mette

    SvarSlett
  44. Jeg blir gjerne med :) Gratulerer med 400 000 besøkende-WOW!

    SvarSlett
  45. Heisann:-)

    Gratulerer så mye med SÅ MANGE besøkende, men velfortjent:-) Du har en flott blogg, som jeg ofte er innom, ved hvert nye innlegg:-)

    Vi skal selv sette i gang med opppussing av hele huset, og det er en spennende prosess. I kveld har vi saumfart nettet for ytterdør, vinduer an max, halvtak og jeg vet ikke hva.

    Ha en fortsatt flott uke:-)

    Klem fra bloggløse Nina, Stv
    ninaje@bluezone.no

    SvarSlett
  46. Herlig blogg. Gratulerer med så mange besøk,så fantastisk. :)Klem Mette.

    SvarSlett
  47. Gratulerer så mye!
    Det er jo helt utrolig - 400.000 på ett år?

    Slenger meg med i i giveaway'en din, og krysser fingrene!

    Klem fra
    Kjersti

    SvarSlett
  48. Gratulerer med 400 000 besøkende. Skjønner godt at tellern går varm. Så flotte bilder og gode tips! Helle

    SvarSlett
  49. Gratulerer så masse med fantastiske besøkstall:))
    Og for noen lekre premier da...wow

    Du har en fantastisk flott blogg, så skjønner godt at besøkstallene er høye!

    Klem Line

    SvarSlett
  50. Flotte premier! Jeg er med i trekningen, JA!
    Gratulerer med 400.000 besøkende! :)

    -Camilla

    SvarSlett
  51. heisann,
    hiver meg på her og håper lykken slår inn:)
    Lykke til videre med bloggingen, håper du fortsetter å være like aktiv for dette er en super og inspirerende blogg som jeg er innom hver dag
    Ha en flott uke
    Hilsen Elisabeth

    SvarSlett
  52. Dette er en av mine favorittblogger. Ikke rart du har så mange besøkende. Jeg vil selvfølgelig være med på Give away hos deg !
    Klem

    SvarSlett
  53. Fantastisk! GRRattis! =)

    SvarSlett
  54. Gratulerer så masse. Nydelige gaver.

    SvarSlett
  55. Så artig med så mange besøkende =) Hiver meg med på give away =) Alltid spennende! Å mange fine premier var det :) Hilsen suzanne

    suzanne_johnsen@hotmail.com

    SvarSlett
  56. Så fine premier du har. Jeg er med:)

    lin.stra@yahoo.no

    Hilsen Line

    SvarSlett
  57. Gratuler med så mange besøkende! Kjempefin blogg du har! Blir gjerne med på giveaway!
    Hilsen Anna

    SvarSlett
  58. Oi, så mange herlige premier;)) Dette vil jeg helt klart vært med på;) Gratulerer med de 400000 besøk.. Jøss, det er mange det;) Må jo ha litt med at det er et nyyydelig BLINK HUS du har;))
    Klem J.

    SvarSlett
  59. Hei! Og gratulerer!! Jeg vil så gjerne være med på trekningen:-)

    Mvh trofast leser av bloggen,
    Monica fra Nordhordland

    SvarSlett
  60. Wow! gratulerer med 400.000 besøkende!!
    Flotte premier!
    Jeg er gjerne med på trekningen!

    SvarSlett
  61. Hei, gratulerer med så mange besøkende. En nydelig blogg.

    Håper jeg blir en av de heldige.

    Torill

    SvarSlett
  62. Gratulerer med alle besøkene dine!! Du har en flott blogg som jeg blir meget inspirert av :)
    Og det er klart jeg vil være med i din giveaway!

    Ha en fin kveld..., Karina

    SvarSlett
  63. Gratulerer med så mange besøk:D Det er jo fantastisk og det fortjener du:) Jeg er gjerne med i Give awayen:D

    SvarSlett
  64. Gratulerer med så mange besøkende =)
    Jeg blir gjerne med på trekningen ;)
    Ha en fin kveld videre =)

    SvarSlett
  65. Så koseleg!
    Gratulere :-)
    Mange om beinet, men er no lov å prøve seg ;-)

    SvarSlett
  66. Så flott, gratulere med 400 000, det er jo fantastisk:) Er gjerne med på giveaway eg:)))

    Klem frå Ann

    SvarSlett
  67. Gratulerer! En koselig blogg å titte innom :-)
    Lykke til videre!

    SvarSlett
  68. Kjempefin blogg og jeg vil selvfølgelig være med i trekningen!

    Tenkt 400.000 besøkende! GRATULERER!

    SvarSlett
  69. GRATULERER! Mange besøkende - men så har du en perle av en blogg også. Premiene er supre.

    Hilsen Fama


    min mail: anihaarb@online.no

    SvarSlett
  70. gratulerer!
    jeg vil gjerne være med!:) nydelig blogg.

    SvarSlett
  71. Oh my good, jeg må jo bare bli med på den ja!!

    Ikke rart du runder så høye tall, jeg elsker bloggen din jeg og!!

    klem fra lierdalen!!

    SvarSlett
  72. Gratulerer så mye med 400 000 besøk. Jeg står vel for ca 200 av de, da jeg er innom bloggen din nesten hver dag. Du har et flott hus, helt nydelig innredet.

    Mvh Elisabeth

    elisabethsved@hotmail.com

    SvarSlett
  73. Fantastisk! Gratulerer så mye!
    Jeg blir gjerne med i trekningen.
    Hilsen Camilla W, som er fast følger uten blogg :-)

    SvarSlett
  74. Gratulerer med 400 000 besøkende!! En stor inspirasjon for en nybegynner :)

    blir gjerne med på trekning

    SvarSlett
  75. Gratulerer så mye med så mange besøkende:) Ikke overraskende da det alltid er veldig morsom lesning eller vedig flotte tips og bilder som øyet kan hvile på:)

    En kjempeflott blogg Søte!!!

    Fortsett og blogg :)

    Stor klem fra Blomst <3

    SvarSlett
  76. Gratulerer med så mange treff. Blir gjerne med jeg;)
    Klem Gro-Beate

    SvarSlett
  77. Heisann!
    Jeg er en av de 400.000 - Gratulerer! Det er vel fortjent, bloggen din er kjempeflott!

    Vil gjerne være med på Giveaway - supre premier!!

    Hilsen Merete U :D

    SvarSlett
  78. Hei. Kjempefin blogg du har. Har ikke blogg selv, men er innom din veldig ofte. Flotte premier også, så jeg er gjerne med i trekningen.
    Ha en god dag mvh Kjersti L.

    SvarSlett
  79. hei og hopp!
    ha en strålende dag!
    jeg er glad fordi solen skinner endelig i dag :)
    hilsen liv.
    hansen.liv@gmail.com

    SvarSlett
  80. Hei. Du er en av de som har inspirert meg til å ville begynne å lage egen blogg. Jeg er innom Tomines Hjem nesten hver dag. Og jeg digger PIP Studio :-)

    SvarSlett
  81. Hei!
    Gratulerer med så mange besøkende, men det er ikke så rart så fin som bloggen din er! Jeg leser den nesten daglig :)
    Og så vil jeg jo så klart gjerne være med på Giveawayen din :)
    Klem Ina

    SvarSlett
  82. Hei, er innom bloggen din nesten hver dag! Liker stilen din godt, ikke helt ulik meg!
    Vil gjerne være med på giveaway...

    Hilsen a, sande

    SvarSlett
  83. Jeg har akkurat begynt å lese bloggen din, virkelig inspirerende! Du har fått deg en ny leser!

    Klem Camilla

    SvarSlett
  84. Gratulerer med fantastisk besøkstall. 400000 er jo utrolig mange besøkende, men jeg er ikke overrasket, hjemmet ditt er superflott! Lykke til videre mot 1 mill ;-)

    SvarSlett
  85. Dette er virkelig en "rømmesegbortblog"! Fast titter av bloggen din.

    SvarSlett
  86. Hei!

    Nyydelig blogg du har! Jeg er ofte innom og blir inspirert ;)
    Ha en fin dag!

    Hilsen Linda Grønseth www.fotojakt.blogspot.com

    SvarSlett
  87. Gratulerer. Må alltid innom bloggen din.
    Vil gjerne være med på giveaway.

    Hilsen judith_hviding@hotmail.com

    SvarSlett
  88. For noen fantastiske premier - vil veldig gjerne være med i trekningen ♥

    *klem*

    SvarSlett
  89. Gratulerer;-D
    Jeg vil gjerne være med!

    Klem fra Grete

    SvarSlett
  90. Gratulere me så mange besøkende ;)
    Vil veldi gjerne være me å prøve lykken :)

    Klæm Trine

    SvarSlett
  91. Jeg vil gjerne være med i trekningen om de knallfine premiene!
    Grattis med 400 000 besøk! Det er jo utrolig mye!
    Hanne Mette

    SvarSlett
  92. Hei!!!


    Gratulerer med så mange besøkende!
    Jeg vil gjerne være med også!!!

    Hilsen Ingrid E

    SvarSlett
  93. Gratulerer så mye med så mange besøkende! Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen din:)
    Gleder meg til å følge med videre!
    HA en fin dag!
    Klem Anne-Gry

    SvarSlett
  94. jaaaa, jeg vil gjærne være med i din give away :)
    grattis med så mange besøkende :)
    klem

    SvarSlett
  95. Gratulerer med så mange besøk! Ikke rart at du har mange besøkende på din flotte blogg. Hit vil vi alltid tilbake:)
    Jeg vil gjerne være med på trekningen, premiene er jo bare så lekre!

    Ha en fortsatt fin dag:)

    SvarSlett
  96. Hei :o))) Gratulerer med 400 000 besøkende:o) Du har en kjempe blogg er innom å titter hver eneste dag:o)) Håper du fortsetter med bloggen lenge, lenge ... Ha en fortsatt flott dag:o))

    SvarSlett
  97. Berre 100.000 til ein halv MILLION...DET er mange det!GRATULERER! Eg vil gjerne vere med på feiringa! Helsing Tonje

    SvarSlett
  98. Gratulerer med "besøksjubileum"! Alltid hyggelig å titte innom bloggen din, og ekstra hyggelig med give away!

    SvarSlett
  99. Gratulerer med så mange besøkende:)
    Jeg er ikke overrasket, har man først klikket seg inn på bloggen din klarer man ikke å la være å ikke besøke den igjen. Lykke til videre med bloggingen:)

    Hilsen
    Anne-Marthe
    annemarthe_89@hotmail.com

    SvarSlett
  100. Mette Kvaløy Rullestadaugust 12, 2010

    Kjempekjekk blogg, koser meg med denne hver eneste kveld.
    Gratulerer så masse :-)

    SvarSlett
  101. Heisann!

    Grattis med høye besøkstall;)

    Jeg vil gjerne være med på give-away!!! Flotte premier.

    Mvh Anja Carina

    SvarSlett
  102. Flotte premier!:)

    Blir gjerne med på trekning!!

    SvarSlett
  103. Jeg vil gjerne være med på give-away. Gratulerer med høyt besøkstall, men kommer ikke akuratt som en overaskelse. Du har en kjempe flott blogg.
    mvh Lene Hepsø

    SvarSlett
  104. Gratulerer med så utrolig mange besøkende. Du har en kjempe trivelig blogg. Vi ønske deg lykke til videre også!

    SvarSlett
  105. Hei! :-)

    Jeg vil gjerne være med på trekning!

    Hilsen Jeanette

    SvarSlett
  106. Gratulerer så masse, jeg blir gjerne med:)

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  107. Gratulerer med så mange besøkende og takk for en fantastisk fin blogg!! Flotte Give-aways som jeg gjerne vil være med i trekningen på!

    Ha en strålende fredag og en herlig helg!

    SvarSlett
  108. Gratulerer med 400 000 besøkende :o)
    Jeg vil gjerne være med på Give Away.

    <3 hilsen Lene S

    SvarSlett
  109. Gratulerer så mye! :D
    Jeg blir gjerne med på giveaway.
    Håper du får en kjempefin helg!

    Vennlig hilsen Lillian

    SvarSlett
  110. Gratulerer!
    Er innom bloggen din jevnlig - flott blogg du har!
    Vil gjerne være med på trekningen :)

    Hilsen Marthe

    SvarSlett
  111. Gratuklerer så mye, ikke rart du har så mange besøkere med så flott blogg!

    Kristin

    SvarSlett
  112. Gratulerer med 400 000 besøkende :)
    Kjempeflott blogg som jeg er innom
    flere ganger i uka :)
    ...og for noen flotte gaver du skal
    gi bort! Her vil jeg gjerne være med

    Ønsker deg en herlig helg, klem fra
    Mette

    SvarSlett
  113. hei!!
    vil svært gjerne være med på trekningen!!
    lykke til videre.
    hilsen linda o.

    SvarSlett
  114. Blir gjerne med på denne.Kjempekoselig blog du har ;o)

    SvarSlett
  115. Count me in :)
    Jeg blir gjerne med, gratulerer så mye med så mange besøk :)
    Klem Hege

    SvarSlett
  116. Hei.
    Vil si at du har en kjempefin blogg. Liker stilen din veldig godt, og du inspirerer meg.
    Ønsker at du legger ut enda flere bilder av huset ditt:-)
    Vil gjerne være med i trekningen. Superfine premier!!!

    Hilsen Elisabeth.

    Elisabeth@sprekogblid.no

    SvarSlett
  117. Hei, så spennende! Blir gjerne med :-)

    SvarSlett
  118. Krysser fingrene for en premie!!!!

    Gratulerer så masse med alle gjestene, og god helg til deg!

    PS...butikken din, hvor er den?????? Vil ha kjole!!!!!!

    SvarSlett
  119. Gratulerer med så mange besøkende! Med så mange flotte premier er det jo bare å melde seg på og krysse fingrene for at lykken står meg bi...

    Siri
    sirihelenj@hotmail.com

    SvarSlett
  120. Gratulerer så mye med så mange besøkende!! Utrolig morro! :) Er innom hver dag, og får mye inspirasjon fra denne fine bloggen din.

    Blir gjerne med på trekningen! :)

    Ha en super helg!

    SvarSlett
  121. Gratulerer ! Her går det unna !
    Gleder meg til fortsettelsen !

    Hanne :)

    SvarSlett
  122. Gratulerer med 400.000 lesere!
    Velfortjent, det er ikke få ganger
    hjertet mitt har slått dobbelt
    over bildene underveis i husbyggingen
    og innredningen :-D
    Gleder meg til å lese videre!

    SvarSlett
  123. 400 000 wow!
    Jeg får prøve lykken, kanskje,kanskje.
    Krysser fingrene :)

    God helg!

    SvarSlett
  124. Gratulerer!
    -Jeg vil også veldig gjerne være med på trekningen!!

    SvarSlett
  125. Gratulerer så masse med så mange lesere :)og jeg blir gjerne med på give awayen :)
    Dere har forøvrig fått det utrolig fint og jeg gleder meg til å følge med videre.

    Nina :)

    SvarSlett
  126. Gratulerer med så mange besøkende;)

    Du her en utrolig flott blogg det alltid er hyggelig å besøke!

    Klem

    SvarSlett
  127. Vil være med:-) Krysser fingre og tær:-) mvh Stine H.

    SvarSlett
  128. Hei hei :-))

    Gratulerer med 400.000 besøkende :-)) Det skjønner jeg er stas! :-)

    Jeg vil gjerne være med på trekning :-)

    Klem fra Janicke :-)

    SvarSlett
  129. Hei på deg! Første gang jeg er innom deg. Kjempefin blogg! Selvfølgelig vil jeg gjerne være med på din giveaway!:)

    Gratulerer med 400 000 besøkende!

    Klem Nina

    SvarSlett
  130. Gratulerer med såååå mange besøkende! :) Jeg er gjerne med på trekningen, utrolig flotte premier :) Klem fra Sara.

    SvarSlett
  131. hei å hå!

    Gratulerer! 400 000 er jammen mange. Så dette skal du være stolt over.

    Flotte premier!! Hiver meg med og krysser alt som kan krysses! Tihi.

    Klem, vivian

    SvarSlett
  132. Linn Marieaugust 15, 2010

    bloggen din er en fantastisk inspirasjonskilde!! gleder meg til flere flotte innlegg og nydelig bilder:))

    gratulerer! velfortjent.

    Linn

    SvarSlett
  133. For noen flotte premier :-D
    Jeg må jo selvsagt prøve lykken!

    Ha en fortsatt fin søndag!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  134. G R A T U L E R E R med såååå mange besøknede...!!! ☺ ☺ ☺
    Du har en nydelig blogg som jeg besøker daglig... ♥
    Prøver gjerne lykken i trekningen din... ;)

    *Ha en fortsatt fin søndag`s kveld*

    Klemmer fra MV ♥

    SvarSlett
  135. Gratulerer så masse. Jeg blir gjerne med på den spennende trekningen din.

    Klem

    SvarSlett
  136. Gratulerer med så mange følgere! Du har en utrolig flott blogg! Velfortjent! :)

    Mvh
    Tone-fru O!

    SvarSlett
  137. Gratulerer med så mange lesere:-) Du har en nydelig blogg og jeg er innom den nesten daglig.
    Klem fra Kristine:-)

    SvarSlett
  138. Kjempefin blogg du har....du har det akkurat slik i hjemmet som jeg gjerne skulle ha hatt det :) Jeg er gjerne med på trekningen :)

    SvarSlett
  139. Følger bloggen din jevnlig, synes du har et veldig pent hjem. Jeg blir gjerne med på give away:)
    Kathinka

    SvarSlett
  140. Gratulerer så mye med sååå mange lesere!! Det er jo helt fantastisk. Jeg ønsker gjerne å være med i trekningen. Etter tips fra deg tidligere har Carma og Carma-jentene blitt besøkt hyppig på bloggen:) Du har en helt super blogg, ett nydelig hjem og maaange flotte lesere!
    Ha en fin fin dag! MVH Kristine:)

    abrahamslio@hotmail.com

    SvarSlett
  141. Vi prøver lykken og krysser fingre og tær

    SvarSlett
  142. for en fin blogg du har, jeg har akkurat oppdaget den.
    fruenge

    SvarSlett
  143. Grattis:-) Trofast leser av bloggen din. Helt nydelig blogg.

    Vil gjerne være med.

    Mvh Elisabeth Sved

    Mail: elisabethsved@hotmail.com

    SvarSlett
  144. Oi oi, dette kan jeg ikke gå glipp av! Fantastiske premier og en fantastisk blogg :))

    mrssylte@hotmail.com

    SvarSlett
  145. Graaaatulerer med mange besøkende!
    Jeg er gjerne med å feire og krysser alle fingre! :)
    Fiiin dag til deg!

    SvarSlett
  146. Gratulerer med så mange besøkende!!
    Klart eg blir med på denne:)

    Anita B

    SvarSlett
  147. Wow! Så mange besøkende - gratulerer så mye!

    SvarSlett
  148. Gratulerer så masse. Jeg er selvfølgelig med.

    Mvh Elisabeth

    SvarSlett
  149. Gratulerer meg flotte besøkstall -WOW 400.000 :)

    Jeg deltar gjerne og prøver lykken!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  150. Åh, jeg er med! Elsker de koppene fra PIP! :)
    Har ikke blogg, men mail majaheino@yahoo.com
    Mvh,
    Maja-Lisa

    SvarSlett
  151. Gratulerer med fantastiske besøkstall!
    Jeg vil gjerne være med, flotte premier!
    Hilsen Barbro

    SvarSlett
  152. Gratulerer med fantastiske 400 000 besøkende!
    Så flotte premier du har ordnet med :) Carma var jeg så heldig å titte innom i sommerferien.
    Kjempeflott butikk og bloggen er jo en inspirasjon :)
    Klem fra Anneli <3

    SvarSlett
  153. Oj, nå var jeg lovlig sent ute !
    Men jeg vil gjerne være med å feire. Gratulerer så mye fra meg. Har tatt med meg "knappen" over til min blogg :)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  154. Gratulerer med så mange besøk! Ikke dårlig!
    Flott giveaway du har! Jeg er med:)

    SvarSlett
  155. Gratulerer med så mange besøk!
    Kjempeflotte premier, så jeg prøver lykken ;)

    Mvh Chiline

    SvarSlett
  156. Gratulerer så mye med så mange besøkende:) Slenger meg med i trekkningen og håper på det beste!

    Ønsker deg en fin dag

    Klem

    SvarSlett
  157. Som vanlig er det mange med, men en gang må det være min tur. ;P

    Gratulerer så masse med så mange besøkende!!

    :)

    SvarSlett