mandag 23. august 2010

Give Away bl.a. fra Carma - siste sjanse

Hei kjære lesere !!
Nå feirer jeg at 400 000 har besøkt bloggen min på litt
over et år! DET er jammen helt fantastisk!!
Siste sjanse å henge med.. jeg trekker de 3 vinnerne i kveld!!
*
Premiene er:
1. Gavekort fra butikken Ninas lille gale verden350 kr ( myyyye fint der )
2. En nydelig hjerteramme fra Florence
3. En fantastisk flott kaffekopp med skål fra PIP studio
*
4. Den siste fantastiske premien kommer fra
nemlig de berømte stjerneskjerfene
pudderfarge med offwhite stjerner - verdi 700,-
( dere lesere er heldige.. mange har stått i kø for disse )
*
( Ta en titt innom bloggen Carma og få inspirasjon av dagens antrekk
og hva som er hot or not på klesfronten - !!)
*
Enjoy og lykke til alle sammen!!
foto: PIP studio

42 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med så mange besøkende.. :)
    Hipp hipp hurraaa..

    For noen premier!! Gjett om jeg vil delta.. Spennende - krysser alt som krysses kan..

    Håper du får en fin fin dag.. titter innom igjen i morgen - alltid like koselig!

    SvarSlett
  2. Hei du, jeg vil veldig gjerne være med i konkurransen. Kan jeg melde meg på her?
    Klem Elizabet

    SvarSlett
  3. Hjelpe meg, så flotte premier!:-)

    Jeg vil veldig gjerne bli med! Carma har så utrolig mye fint!

    Ha en fin dag. ;-)

    SvarSlett
  4. De skjerfene er så flotte!!!
    Og tekoppene er supersøte!
    Jeg vil gjerne være med :-)

    Marianne

    SvarSlett
  5. Så flotte gaver du har å friste med her da? Hvem ønsker ikke være blant de heldige her?

    Ønsker deg en strålende mandag!

    SvarSlett
  6. Hei

    Gratulerer med så mange lesere!
    Utrolig flotte premier så dette mååååå jeg bare være med på!

    Lykke til med de neste 400.000 leserne;-)

    Hilsen Marianne

    SvarSlett
  7. HIPPHURRA!!!
    Wow så flotte premier!!!
    vil gjerne vere med i trekning jeg;)))
    klem vera

    SvarSlett
  8. Kjempe fine premier!
    Eg vil også vere med =)
    *Klem Astrid*

    SvarSlett
  9. jeg er selvsagt med ....gambleren i meg har fått blod på tann etter litt hell tidligere :))))
    Fantastisk flotte premier,heldig er den som vinner!!! Lykke til med spennende trekning:))))
    Håper kaen ble vellykket og bursdagsselskapet likeså!!!???
    Ha en flott uke :)))
    Tove
    PS - hjertelig velkommen til å delta på m,in give-away også :))

    SvarSlett
  10. 400 000 er mange besøkende! Gratulerer;).

    Deltar gjerne i konkurransen jeg også;).Masse flotte premier da gitt!!

    Ha en fin fin dag! Klem

    SvarSlett
  11. Så masse flotte premier!!
    Jeg er med;-))
    Krysser fingrer & tær;-)
    Klem

    SvarSlett
  12. Premier er gøy,jeg melder meg på fordi jeg fortjener det.Har fri i dag ,men har vasket hus,laget middag,stryki klær og vaska vinduer-så kommer gubben hjem og spørr har du hatt en fin FRIDAG GRRR he he det er vel oss kvinner i et nøtteskall.Klem

    SvarSlett
  13. Gratulerer med 400 000, imponerende....og jeg er jo en av dem :)
    Flotte gaver, så jeg er gjerne med i konkurransen.
    Ha en strålende mandag!

    Hilde B.

    SvarSlett
  14. Aiai, her vil jeg være med!
    Flotte premier :o)

    SvarSlett
  15. Hei hei!
    Jeg er med. Supre premier:)

    Vibeke

    SvarSlett
  16. Gratulerer så mye:)
    Jeg blir gjerne med i trekkningen!

    Krysser fingrene
    Hilsen Ingvild

    SvarSlett
  17. Såå flotte premier - selvsagt er jeg med!! :)

    God mandag!
    Klem Camilla :)

    SvarSlett
  18. Med så mange flotte premier må jeg bare være med;) Bloggen din er kjempeflott og jeg er så og si innom hver dag for å se.
    Ha en fin ettermiddag:)

    SvarSlett
  19. Titter inn litt sånn forsiktig for ikke å forstyrre veldig og rekker opp hånden for at Tomine skal registrere at jeg vil være med i trekningen om de flotte premiene....! Vinker med lommetørkleet mitt på tur ut igjen :)

    SvarSlett
  20. Hei,hei!¨

    Fin blogg og flotte premier!
    Vil veldig gjerne være med på trekningen!

    Mvh KariHjelmen

    SvarSlett
  21. Gratulerer med mange lesere! - Forståelig når bloggen din er så lekker.

    Vil selvsagt veldig gjerne være med i trekning!

    Hilsen Ellinor

    SvarSlett
  22. Så fin blogg du har! og mange fine premier, jeg vil veldig gjerne være med!:)

    Anette

    Anette.oestby@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Hei!
    For en flott blogg - og gratulerer med så mange besøkende!!
    Jeg blir gjerne med på trekningen av de flotte premiene dine.

    Mvh
    Merethe
    merethe62@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Slenger meg med i siste liten og krysser fingrene;)
    Kjempeflotte premier as always!
    Klem

    SvarSlett
  25. Heia

    Kjempeflott blogg,-
    og kjempeflotte premier.

    SELVFØLGELIG VIL JEG GJERNE VÆRE MED.

    Hilsen Mette

    SvarSlett
  26. Er ofte innom og titter på bloggen din. Kjempefin.Vil gjerne bli med på trekningen=))
    Har handlet en del på Carma, de sender over hele landet. Supre jenter som jobber der.

    Mvh Lisbeth L

    SvarSlett
  27. Gratulerer med alle besøkende. Jeg vil også gjerne være med i trekningen. Trodde jeg hadde meldt meg på tidligere, men håper det er OK å gjøre det her. Nydelig premier.

    Hilsen Fama

    mine mail: anihaarb@online.no

    SvarSlett
  28. Så flotte premier! Gratulerer med 400.000 på bloggen! :)
    Jeg er gjerne med i trekning, og krysser fingrene for vinnerlykke :)

    -Camilla

    SvarSlett
  29. Jeg blir gjerne med :)
    Gratulerer masse !!!

    Klem,kari

    SvarSlett
  30. Kjempeflotte premier. Jeg vil gjerne være med.
    Klem fra Torill
    (torill@suo.no)

    SvarSlett
  31. Skjønner godt at du har mange lesere, bloggen din er kjempefin. Mye interiør og litt annet innimellom. Syns du balanserer dette flott, og "snerten" når du skriver....kjempebra!!! Er innom deg hver dag. :) GRATULERER!
    Vil gjerne være med i trekningen, masse fine premier.
    Britt

    SvarSlett
  32. Hei hei,

    Din blogg er bare helt fantstisk. Må innom å titte hver eneste dag. For noen kjempeflotte premier og blir gjerne med.

    Hilsen Inger-Marie

    SvarSlett
  33. Herlig, herlig, jeg gleder meg til trekning...
    Er innom Carma hver dag (bloggen altså, hihi) og jeg elsker den butikkken, selv om jeg aldri har vært der:)

    Nydelige klær og nydelige jenter som jobber der...

    Spennende i kveld, tvi, tvi, jeg krysser fingrene:)

    Ha en finfin kveld!

    Klem line

    SvarSlett
  34. Utrolig fine premier:) Jeg vil gjerne være med!!
    Du har en fantastisk blogg og et nydelig hjem!! Utrolig gøy og inspirerende å lese:)
    KlemM

    SvarSlett
  35. 400 000, wow!! Du har en skjønn blogg, så
    det er ikke det minste rart.

    Jeg blir gjerne med på trekning.

    Hilsen Anja C

    SvarSlett
  36. Flott side og utrolig fine permier...... Jeg krysser alt jeg har!!!

    SvarSlett
  37. Vil gjerne være med.
    Grattis med alle leserne også:O)

    Ønsker deg en fortsatt herlig uke
    Kirsti

    SvarSlett
  38. Blir gjerne med på trekningen jeg også,
    tillykke med så mange besøkende =)
    Klem fra Laila

    SvarSlett
  39. Jeg er gjerne med på trekkningen igjen jeg. Skal si du har flotte premier;)

    Og gratulerer så mye med så masse besøk.

    Camilla

    SvarSlett
  40. Heisann :)

    Kjempefin blogg du har og et nydelig hjem!! Jeg er innom daglig. Vil gjerne vere med i trekningen.

    Charlotte

    SvarSlett
  41. Lekker blogg du har, ikke rart at du har så mange besøkende :)
    Jeg blir gjerne med på trekningen.

    Klem, Mette

    SvarSlett
  42. Gratulere med 400.000 besøkede.
    Blir gjerne med på trekningen.
    Flott blogg og et nydelig hus du har :)

    ann-sylvi.eriksen@hotmail.com

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥