torsdag 26. august 2010

Messe i dag


Jippi... Messehelg!!
I dag er det nok en spennende dag for mange som
skal på messe i Lillestrøm.
Et helt fantastisk sted og et eldorado for interiørelskere..
*
Gleder meg veldig til å besøke stand til Florence, jeg 
vet de har oppdatert seg og kjører masse grått mot høsten! 

Jeg fikk en mail fra messen her om dagen hvor jeg var så heldig å
vinne gavekort på lunsj i dag også, så her er det bare å kose seg..
Pause man ha...
*
Kanskje vi sees i dag ~ Happy shopping

Jeg elsker bilder med grått og rosa... Ser helt fantastisk
ut... Men det er noe med å finne den riktige grå fargen...
Foto: Location London

5 kommentarer:

  1. Hmmmm.....du di lure!I gpr kveld ville jeg bli med deg til Frankrike,men i dag velger jeg Lodnon!!!!!! Du finner de vakreste hus og leiligheter....sitter bare å sikler og drømmer her.Rett og slett helt nydelig!!!!!!!!Du beriker hverdagen -å se på noe man synes er vakkert er en gave!SÅ takk for det :)
    Kos deg masse på messa...kjenner abstinensene...var på messen to ganger i året i 11 år:)
    Og knips maaaasse bilder da :)))
    klem

    SvarSlett
  2. Du har som alltid masse flott inspirasjon å vise :)
    Kos deg idag :)

    SvarSlett
  3. Ha en fin dag på messa, sikkert mye fint. Skal en tur dit på søndag,gleder meg masse.
    Flott bilde som vanlig
    Ha en toppers dag
    Klem Anita

    SvarSlett
  4. Så heldig du er....kos deg masse

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥