tirsdag 3. august 2010

På besøk i Drømmehuset


I går var vi på båt tur, og da dro vi innom en venninne
som har verdens flinkeste mann. Huset du ser bilde av
er egentlig et gammelt Horten hus som er gjort om til
et hypermoderne murhus.. Fasaden er "breath taking"
med fantastiske søyler og utearealer. Alt er planlagt og
gjort selv, som feks søylene. Huset er helt utrolig flott,
og de har uten tvil fått min hederspris når det gjelder
innsats og ståpåvilje. Bedre enn dette kan det ikke bli!!
Tomine går på bryggen som hører til huset...
sukk... tenk å se dette når du våkner opp hver morgen!!
*
Vi er pakket og klar, og reiser til Tønsberg i morgen.
Jippi!!!

7 kommentarer:

  1. Det så helt nydelig ut! Å d kan jeg tenke meg at det er også. Heldig de som bor der.
    Ha en vidre fin kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Fantastisk flott hus ser det ut til.
    Tønsberg ja...det er jo her jeg bor. Ønsker dere en flott tur hit,håper dere kommer til å kose dere :o)
    Skal dere på show eller noe sånt?

    Hege

    SvarSlett
  3. Sukk...det så fantastisk ut. Heldige dem.

    SvarSlett
  4. Åååå så lekkert. God tur. :))Klem Mette.

    SvarSlett
  5. Superlekkert!! Likte veldig godt søylene. Vet du om de har støpt de selv, eller om det finnes en leverandør av slike?? Jeg er på leit før kommende husbygging, og har bare funnet Kloppen søyle foreløpig..

    SvarSlett
  6. Kunne tenkt meg å se flere bilder fra dette flotte huset jeg :)

    Riktig god tur til Tønsberg, kos dere masse! :)

    SvarSlett
  7. Dette tar jo helt pusten fra en dette her! Også DEN brygga!! En slik brygge kunne jeg fint ønske meg:)
    Jeg istemmer med Elisabeth her over...hadde vært veldig morsomt å se noen bilder fra inne i huset, eller hage.. ;)

    God klem fra Line

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥