lørdag 28. august 2010

Røyksopp på festningen!!!!!

3 kommentarer:

  1. Oi :) Så artig å se ;) Her sitter jeg i Trondhjem og vet at sønnen min på 13 er der å ser på sammen onkelen sin :)

    Ser ut til at dere har det fint :) Men vått ?

    SvarSlett
  2. Så gøy!
    Vi kunne høre musikken opp hit hvor jeg befinner meg for øyeblikket - på Grefsen.
    Mye liv sikkert! :-)

    SvarSlett
  3. Så fantastisk herlige bilder av lille Tomine, og så nydelig tørkle hun har på hode, kjempesøtt ♥ Røyksopp er bare kjempebra!!! – og Jean Michelle Charres musikk har jeg ikke på hørt siden jeg flyttet fra Oslo for over 12 år siden – wow…. Han er jo også bare kjempeflink… Heldige du som får oppleve dette :) Tusen takk for at du kan hjelpe meg med det flotte sengetøyet fra Florence, skal evt komme tilbake til det :) men utrolig snilt av deg… Ønsker deg en fortsatt fantastisk helg, stor klem fra mette

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥