torsdag 5. august 2010

Spa hotel i Strømstad

Vi fikk bli med fergen i dag til Strømstad, og vi har spist deilig mat og slikket sol på dekk!
Vårt reisefølge ville overnatte på SPA hotellet i Strømstad, ( bilder fra balkongen på rommet ) så vi ble med inn å kikket litt.. Rom med fantastisk utsikt og et utrolig flott interiør.
Mens vi dro til Nordby senteret og tråkket mange kilometer, lå nok våre venner å skålet i bassenget! Som tvillingforeldre til små gutter unner vi dem virkelig et herlig opphold! Vi har hatt en fantastisk moro tur, opplevd masse og nydt hverandre! Nå blogger jeg fra bilen, og gleder meg til vi straks er hjemme! Fredag, og siste feriedag i morgen! Takk til alle dere som kom ned tips til oss på turen!!

6 kommentarer:

  1. Jeg kan skrive under på at det er et helt fantastisk hotell:) God tur hjem!

    Marthe

    SvarSlett
  2. Oj,hørtes deilig ut. Er nok godt for de i en travel hverdag.
    Ha en vidre fin kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett
  3. for en koselig hilsen fra deg i bloggen min:)
    glad for å oppdage din!
    kos deg siste feriedagen!
    klem Kristina

    SvarSlett
  4. Heisann :) Jeg har fulgt bloggen din en god stund og den er bare helt topp og full av inspirasjon. Jeg elsker den stilen du har og nå vil jeg gjerne male soverommet vårt i samme farge som du bruker i det nye huset ditt (sand). Kan jeg spørre deg om hvilken kode det er på denne fargen for malebutikken fant ikke ut av det. Ha en fin helg!

    SvarSlett
  5. Hei anne Birgit. Så koselig hilsen fra deg! Fargen heter sand dyne, fra Nordsjø. Det finnes en med tall forann og en uten. Vi har den med tall, men husker ikke koden. Sjekk om de finner det ut, hvis ikke skal jeg sjekke med malejentene!!

    SvarSlett
  6. Hei,

    Nydelig plass,
    har en venninne som jobber
    på dette hotellet ...!

    Vi var på Nordby på vei
    hjem fra Gøteborg i går ...!

    Kos dere og nyt helgen,
    mandag er hverdagen
    tilbake for oss også,
    men først nyte morgendagen
    med tur til byen og gå på
    cafe og kanskje shoppe litt
    i hovedstaden VÅR ... herlig ...!

    klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥