mandag 23. august 2010

Trekning i dag!!

foto: Tomines Hjem
*
Feiringen av 400 000 besøk har vel kommet til veis ende, og vinneren av 
fantastiske premier er trukket. De heldige blandt 201 deltagere er:
*
Miss W som vinner skjerf fra Carma
*
Fama som vinner gavekort fra Ninas lille gale verden
*
Merete U (anonym ) vinner ramme fra Florence
*
Og fine fine Mali-Mo vinner pip koppen!! ( da ble jeg sååå glad )
*

Tusen takk for så masse varme ord om bloggen min som jeg faktisk elsker å
skrive i.. Ikke alt er interiør lenger, men sånn blir det jo... Det er iallefall
hyggelig at så mange besøker meg hver dag, og ikke minst legger igjen
så masse søte hilsner... I lååååv!!!
*
send adresser til meg så skal dere få premiene

8 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse til de heldige vinnerne:)
    Og vi elsker og lese bloggen din like mye som du elsker og skrive den:)) Keep up the good work, du har en flott blogg!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye til de heldige vinnerne :)
    Jeg mottok også en pakke fra deg for noen
    dager siden, tusen takk :) kjempefine gaver...
    - skal legge ut et innlegg om en liten stund
    Ønsker deg en fortsatt fantastiks uke, stor
    klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Heldige vinnere, gratulerer så mye til alle fire!!

    Gleder meg til å følge bloggen din videre, både hyggelig og inspirerende!

    God kveld, Maritklem

    SvarSlett
  4. Gratulere til vinnerne og bedre lykke til oss andre ved ei anna anledning.
    Flott lesestoff du gir oss så ekstra kos at du sett slik pris på tilbakemeldingene fra alle oss følgere :)

    SvarSlett
  5. Så gøy! Jeg er superglad - sender deg mail.


    Hilsen Fama

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye til de heldige vinnerne!!

    Klem til deg;)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥