fredag 17. september 2010

17 September 2010

Tomine hjelper til med å pakke ut klokker i går kveld

Hei kjære dere !
*
Ville så gjerne komme med en oppdatering
på klokke innsamlingen:
*
Vi har registrert over 7000 9000 10 000 kr på konto,
og vi har stadig bare kommet oss gjennom
bittelitt av mailene.
Er ikke DET fantastisk??
Mange har tenkt på julegaver, og det er en
virkelig fin gave og gi..
*
Jeg er virkelig overveldet over at dere vil støtte
og tenk så fantastisk masse penger!! Jeg tror at
vi kommer til å komme opp i 30 000 kr når vi
kommer gjennom alle mail. 
*
Vil du være med å støtte denne aksjonen send mail
og det er supert om du forteller hvor gamle barna er
så finner vi frem riktig str. på klokkene
*
En lite utdrag fra en mail jeg fikk av leseren Hege:

"En klokke er et fantastisk flott symbol på at
tiden går videre og at livet må bestå for oss
igjenværende"

Jeg er utrolig glad for støtten vi får fra dere lesere,
hva skulle vi gjort om vi ikke hadde klokker
å pakke??
Derfor er jeg så glad jeg har bloggen,
et fantastisk sted å formidle videre det man ønsker..
Vi er evig takknemlig.

~ Lev Livet Lykkelig ~
og en riktig god helg til alle dere

3 kommentarer:

  1. Helt utrolig flott. :)) Jeg bestiller også klokker snart,må høre med barnebarna hvilke farger de vil ha først. :))Klem og lykke til videre.

    SvarSlett
  2. So flott!! Fantastisk!!☺☺
    Tenkte vi skulle sette oss ned å sjå ken som kunne få klokker til jul☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. Så flott! Kjempe bra at dere har så bra respons!:)

    Ha en ellers så fin helg.
    Klem Camilla

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥