søndag 26. september 2010

Auksjon på armebånd - Kreftforeningen

Hei alle lesere!
Hege fra mitt lille smykkeskrin kontaktet meg for en stund siden, og ville
gjerne delta for å støtte kreftforeningen. Perlenettet ville også gi sin støtte
til denne gode saken, og de har sammen fått laget et fantastisk flott armebånd.
*
Det er et tre-raders memorywire bånd med glassperler, swarowski,
ferskvannsperler, metallperler og mange forskjellige annheng.
Det er rett og slett et helt nydelig og kostbart armebånd, som vil passe de
fleste siden det ikke har noe lås.
*
Jeg har prøvd å ta bilder, men det er ikke mulig å få frem hvor
flott det er på bildene, så dere må må ta mitt ord på at det er
faktisk noe av det flotteste jeg har sett, også fordi denne
saken ligger mitt hjerte nær.
*
Dette skal auksjoneres bort, og beløpet går uavkortet til kreftforeningen.
 Du kan gi ditt bud i kommentarfeltet under innlegget. 
Hege ville starte minstebudet på 200, men jeg har økt det til
400,- for det gir jeg gladelig for dette armebåndet.
*
Vi gir det en uke, og jeg håper mange deltar.
Tusen takk til Hege som har designet
armebåndet og til Perlenettet som har sponset mye av
perlene. Armebåndet sendes fraktfritt!
 ( klikk på bilde for å få det større )
*

5 kommentarer:

  1. Byr 450,- for armbandet eg. :)

    SvarSlett
  2. Nydelig armbånd! Jeg har allerede bestillt meg et armbånd til inntekt for kreftsaken... Linken fant jeg her inne hos deg...

    SvarSlett
  3. Det var nyyyyyyydelig!! Og vanskelig å motstå for en rosa elsker som meg...... Akkurat nå må jeg prioritere annerledes, selv om slike ting selvsagt alltid skulle vært 1. pri.
    Men vakkert? YES!! :)

    Jeg har hatt en liten bloggepause, men er nå tilbake igjen. Jeg har vært innom bloggen din hele tiden, men superdårlig til å legge igjen spor etter meg... Men her er jeg altså igjen!

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  4. Det var nydelig:)
    Jeg byr 550,-
    Hilsen Mari E

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥