fredag 3. september 2010

Bloggeplassen

~ Deilige deilige Fredag ~
Nå er det jammen fredag igjen, vips så var denne uken
borte også.. Jeg nevner det så vidt...3 mnd til...
( det er noen andre bloggere som også har nevt det... )
~ Julen ~
Bildene viser min bloggeplass..
En pult vi har satt i stuen bak sofaen, så kan jeg kikke
litt på TV - og litt på pc..
Det var en del som syntes plasseringen var rar, når jeg
viste bilder når vi flyttet inn men vi trives godt med
å ha den akkurat her.
Skinnbrettet som står på pulten er fra Lene Bjerre, og
et kupp fra et konkursbo. Hesten er fra Covent Garden
og en gave fra mine svigerforeldre til min mann
( tror de tenkte litt på meg også... )
Sist men ikke minst: Pulten og stolen er fra loppis,
og vi har gnidd det inn med en olje som ga akkurat
den finishen vi ønsket!!
Karaffler også fra loppis, og en fra min manns Farmor.
Den vakre sølvboksen er fra min mamma..
(Her hadde jeg jammen samlet litt fra alle.. )
Masse bilder fra meg i dag,
med ønske om en riktig god helg!
Lev Livet Lykkelig

12 kommentarer:

  1. Så flott hos deg så.....
    Ja du må jo sitte riktig vei når du blogger..og får følge med på alt...helt klart:)Når jeg sitter i et rom liker jeg og ha oversikt på hele rommet.....
    Ha en fin fin helg og nyt denne dagen...
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  2. Hei, du har det veldig fint :-) Ha en god helg :-)

    SvarSlett
  3. Kjempe fint! En nydelig plass å sitte å blogge.
    Ha en flott fredag!
    Klem Christina

    SvarSlett
  4. Flott bloggeplass,ja må få med hva som skjer på tv`n og *lol*,sånn er det med meg også. :)Klem.

    SvarSlett
  5. Det er viktig at en er fornøyd, og det er du tydeligvis. En superlekker bloggeplass :)

    God helg
    Klem, Mette

    SvarSlett
  6. Så fine bilder du viser på tampen av uka! Nydelige detaljer, sjarm med noe nytt, noe gammelt og noe arvet ;)

    God helg til deg! KLEM

    SvarSlett
  7. Flott bloggeplass☺☺

    Den store dagen er på tirsdag... Heilt ok å bli 30☺ Men føler plutseleg at tida er begynt å gå veldig fort! Får litt sånn "må gjere det eg vil slik at eg ikkje angra når det er for seint" følelse...

    Regna med det blir ei feiring ja☺
    Min kjære var 30 i mai so tenkte vi skulle feire ilag♥
    Må berre ordne litt praktiske ting som barnevakt til min 4 mnd gamle skjønne sønn og få han til å ta erstatning på flaske☺

    God helg til deg og dine☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  8. Hei- Hei! Kjempe flott blogg plass du har, så smart plassering! Masse fine detaljer:)
    Ha en super weekend!
    klem

    SvarSlett
  9. Wow, så herlig plass, nesten litt "Røkke-plass" det der ser jeg for meg:)) Du har vel god oversikt over hele stuen når du sitter bak din store pult, hihi
    Kjempe lekkert var det, og flotte detaljer oppå pulten og ♥

    Ønsker deg en herlig helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  10. Både kjekk og flott bloggeplass synes jeg;). Lekker pult og stæsj;).

    Klem fra Marilinn

    SvarSlett
  11. Helt nydelig bloggeplass du har! Skjønner at du var glad for gaven mannen din fikk. Den hesten har jeg kikket på lenge, og jeg fikk ikke mindre lyst på den nå:))Den blir min neste selvpremiering!

    Hilsen en følger av din blogg!

    SvarSlett
  12. Flotte bilder fra et flott hjem. Liker godt å se de varme fargene og kombinasjonen av nytt og gammelt.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥