fredag 17. september 2010

En fredag hos oss..

foto: Tomines hjem og en veldig verdifull orkidé for oss

Hei  alle...
Jeg hadde så lyst til å oppdatere dere med hva
som til nå har kommet inn på klokkeinnsamlingen
til kreftforeningen; 11.800 kr,-
Er ikke det fantastisk??
Nå får jeg ikke sjekket igjen før mandag,
men jeg vet det er masse penger på vei.
*
Vi gjør oss klar for å se på X-factor
med Tomine og litt snop.
Etter det er det mer pakking av klokker.
*
Vil du være med å støtte så send
en mail ( klokkene kan du se i innlegg under )

9 kommentarer:

  1. Først av alt; kondolerer så mye.

    Så flott at responsen har vært så god, og at dere har fått samlet inn så mange penger til Kreftforeningen!! Jeg skal sette meg ned og se på hvem jeg kan gi en klokke til jul:)

    Ha en riktig fin helg, vennen!!

    Klem klem
    ANETTE:)

    SvarSlett
  2. For det første vil jeg si kondolerer og at jeg tenker på dere! Det er tungt, og vi i familien er inne i samme tid nå. Theas tippoldemor min oldemor døde for noen dager siden, og det er fryktelig trist. For en fantastisk prosjekt du har på gang :-) Det kommer så godt med, alle monner drar.

    Kos dere ikveld, her styrer vi jentene huset alene. Thea er i seng og jeg skal også se tv!
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei.
    Jeg er an av de som følger bloggen din men sjelden kommenterer.
    Syns det var så sørgelig å lese om din svigermor. Har opplevd to tragiske dødsfall i nær familie opp gjennom årene....vet hvor vondt å vanskelig det er. Hos oss var det hjertesvikt som tok min kjære bror og far fra oss så alt for tidlig ...48 og 50 år gammel ble de. Meningsløst....

    Men jeg blir glad når jeg ser at dere har klart å snu sorgen og det ufattelige savnet til noe bra. Tror din svigermor ville ha vært utrolig stolt over det dere gjør. Det står respekt av det.

    Blir vel så jeg bestiller etterhvert jeg også-

    Håper dere får en så fin helg som mulig.

    SvarSlett
  4. Dette er jo kjempebra! Jeg er glad vi bloggjentene kan hjelpe til med aa bidra!

    Onsker deg en fin helg med familien <3
    klemmer Nina

    SvarSlett
  5. God kveld ;-)
    Kondolerer så mye. Det er trist å miste noen man er glad i. Lykke til videre med klokke prosjektet. Vi har sett x-faktor med godis i kveld vi også. Får ta med seg de gledene man kan :-) Ha en god kveld videre :-)
    Klem Hilde

    SvarSlett
  6. God fredagskveld.
    Føler med dere.
    Fantastisk med klokkeprosjektet!!!
    Lykke til videre.

    klem
    Randi

    SvarSlett
  7. Kjære V!

    Så utrolig trist å lese om din svigermor! Endelig har jeg kunne oppdatere meg her på Gran Canaria og da fikk jeg se denne triste nyheten. På mandag fikk vi også en trist telefon om at mannens oldemor, ungenes tippoldermor var gått bort. Det er alltid vondt å miste noen som står en nær, spesielt på den måten dere har gjort det. Mange varme og gode tanker sendes!
    Det er en flott ting dere gjør for Kreftforeningen og jammen meg kommer det inn mye penger også :) Jeg har endelig fått overført i dag!

    Ha en koselig helg, ta vare på hverandre og alle de gode minnene :)

    Klem fra Hege

    SvarSlett
  8. Kondolerer så mye!
    Er aldri lett det der, og kreft er en grusom sykdom som de fleste av oss dessverre har vært borti på en eller annen måte....
    Kjempefint det dere gjør med disse klokkene, og hvis jeg kan være med å bidra på min lille måte, så håper jeg det er greit at jeg lager et blogginnlegg om dette temaet og linker til siden din. Jeg skal også kjøpe klokke av deg til støtte for denne gode saken, men vil vente til dere får unna litt....ser ut til at dere foreløpig har nok av mail å gå igjennom:-)
    Masse lykke til, dere er kjempeflinke!!!!!
    Klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥