lørdag 4. september 2010

Gressenke i ny stue

God lørdag bloggen!
( har lært av kenza )
En liten titt på TV- Stuen nede, som jeg fikk innviet i går..
Gressenke som jeg var og med barna i seng, var det deilig å
slenge seg ned på sengen og kose meg med en film, altfor mye godt,
masse lys og litt vin.
Masse bilder er tatt tidligere, så de kommer, ville bare ønske
dere alle som er innom en deilig lørdag.
*
Vi jentene skal en liten tur til byen og småshoppe litt,
men først.. frokost!!
*
Bilder av TV-stuen før nye sofa/seng kan du se HER
*

6 kommentarer:

  1. Ååå Tomine - der ble jo kjempekoslig!!!!!! Kunne lett slngt meg oppi der og tatt livet med ro ja :))Gleder meg til flere bilder!!!
    Dere får kose dere på shopping i dag nå da...kjenner det rykker i "shoppingfoten" (burde vel stått visa-hånden) selv,men har lovt ungene å dra på katteutstilling og kikke på alle de fine kattene der...så da så :/

    SvarSlett
  2. Ser kjempe koselig ut,skjønner at du koste deg. Ser du har fått putene på plass,angrer på at jeg ikke kjøpte flere,men men ser at den nye butikken på Gran Bare oss 2 kommer med Lexinton så da kan det vel hende at det blir noen der.
    Ha en koselig shopping dag,her skal det jobbes

    klem Anita

    SvarSlett
  3. Utrolig koselig! elsker stolene du har på headeren din forresten. Hvordan lager du headerne dine? Jeg må bare spørre, hehe. Du skifter så ofte og de er alle så fine!

    Klem, Marthe

    SvarSlett
  4. Så fint! God helg søta! :)
    Klemmer

    SvarSlett
  5. Det så kjempekoselig ut må jeg si. Håper dere hadde en fin jentetur til byen. Ha en fin kveld og en herlig uke...klem

    SvarSlett
  6. for en koselig og fin blogg du har..og ikkje minst heim!legg meg til som følger eg:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥