torsdag 2. september 2010

Malingsjentene: engler under oppussing!

Heihopp!!
*
I disse loppetider er det kjekt å få litt tips om hvordan
man skal pusse opp ting så det blir best mulig resultat
og varig... (trykk HER )
Malingsjentene som driver en fargehandel har gitt meg
 masse hjelp, tips  ( og kaffe ) da vi bygde huset ..
Vi har kjøpt alle lister, rosetter og tapeter herifra!
*
Har du lyst på inspirasjon, eller noe du vil spørre om 
kan du kikke på bloggen til jentene HER.
Heidi  som eier butikken sitter også i panelet i
bladet Vi i Villa
Enjoy!!!

5 kommentarer:

  1. Heisan takk for tipset :-)
    Flott header du har laget deg nå
    Ha en flott dag i solen
    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Så flott!
    Takk for kjempegodt tips:)
    Ha en herlig dag...

    Klem line

    SvarSlett
  3. Takk for tips ;)

    Må bare svinge innom i all hast he rog takke sååååå masse for de nydelige koppene! Du kan tro vi har te-selskapet oss her meg og lillemalien ;) Kommer bilder inne hos meg, må bare vente på helg og litt tid til overs ;)

    Tuuuusen takk igjen, snille ;) Klem!

    SvarSlett
  4. Takk for tips...dit skal jeg kikke inn...har en del orosjekter på gang:)
    ha en koos dag
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  5. Ja det skal jeg gjøre...en blir aldri utlært selvom en har malt noen liter....ha en fin kveld da..klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥