onsdag 15. september 2010

Min kjære vakre svigermor..

.... tapte kampen mot kreft mandag kveld 58 år gammel.
*
Vi elsket henne så høyt og vi vil savne henne enormt.
*

Vi er så takknemlig for alle som vil støtte klokke aksjonen
og vi skal nå sitte på kveldene og sortere og pakke.
Det føles godt å kunne bidra til
en så viktig sak.
Vi har masse klokker på vei, så det er fortsatt
mulig å bestille klokker til 100 kr som går
uavkortet til kreftforeningen.
*
send mail på ramboline97@gmail.com
for bestilling og betalingsinformasjon.

Har du ikke hørt fra meg i løpet av dagen, så send meg
gjerne en ny mail, det er mulig noen har blitt glemt.

Tusen takk for alle mail
*

69 kommentarer:

  1. Så utrolig vondt å høre.....
    Sender dere min dypeste medfølelse og varme tanker..
    Stor tenkerpådereklem fra kari

    SvarSlett
  2. Uff så leit
    kondolerer så mye Veronica ... ♥
    Tenker på deg og dine,
    klem

    SvarSlett
  3. Kjære deg, dette var trist å høre! Ord blir fattige... Varme tanker og dyp medfølelse til dere alle. Klem

    SvarSlett
  4. En stor klem og varme tanker til dere.


    Hanne

    SvarSlett
  5. Så tris å lese...
    Sender dere mange varme tanker i denne tunge tiden.
    Ta vare på hverandre!
    Klem Hege

    SvarSlett
  6. Så utrolig trist...
    Klem <3

    SvarSlett
  7. Huff, så trist å høre!!!
    Kondolerer til dere alle..
    Mange klemmer... Karina

    SvarSlett
  8. Trist...
    Tenker på deg og resten av familien

    Klem M♥

    SvarSlett
  9. Uff og uff!!!! Nå renner tårene nedover kinnene her og jeg føler så inderlig med dere!Jeg håper hun ikke led for mye! Ta vare på alle gode stunder og vakre minner i hodene og hjertene deres - og vær stolt a det flotte du gjør for kreftforeningen! Varme tanker og klemmer til dere i en tung og tøff stund!!!

    SvarSlett
  10. hei:) sender varme klemmer og tenker på dere:) tøft uansett det der. urettferdig liksom,men hold motet oppe:) klem nina

    SvarSlett
  11. Så trist, det er vanskelig å måtte skilles fra en elsket.....varm klem til deg

    SvarSlett
  12. Så trist og meiningslaust.... Sender varme tankar til deg og dine, ta godt vare på kvarandre i tida som kjem...

    Klem frå Ann

    SvarSlett
  13. Uff, dette var trist!! 58 år er jo ingen alder! Kreft er en grusom sykdom, som jeg skrev tidligere har vi samme kampen pågang her hos oss:(( Kondolerer så masse med deres tap. Ord blir fattige i en slik stund.
    Varme klemmer J.

    SvarSlett
  14. Min dypeste medfølelse.

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  15. Sender varme tanker til dere i en tung tid. hAr stor beundring for det arbeidet dere gjør for å støtte kreftsaken. Jeg finner ofte trøst og stemme til sorgen i dikt- dette har Ragnhild Bakke Waale skrevet:" Jeg elsket deg! Jeg elsket deg. Vi stod sammen, vokste mot hverandre, hvilte i hverandre, styrket hverandre.

    Kjærligheten var brua mellom oss,stor,stø,sterk, men så skjær,så skjør.

    Jeg elsket deg! Jeg elsker deg, lever sammen med deg selv når du er borte.

    Stille,ettertenksomt stille, takknemlig lener jeg min ensomhet mot minnene, minnene våre.
    Jeg elsket deg!"
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  16. Uff, så trist å høre.
    Jeg mistet min svigermor i Desember. Jeg savner hun veldig og kan ikke sette meg helt inn i hvor mye min kjære savner mammaen sin. Stakkars.
    Dere får ta godt vare på hverandre i tiden fremover.
    Varme klemmer

    SvarSlett
  17. Så leit og høre...
    mine varmeste tanker til dere..
    og en stoor go klem..
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  18. Masse gode varme klæmma og tanka til dæ å dine..
    Utruli trist..

    Kondolerer <3

    Klæm Trine

    SvarSlett
  19. Det var trist - kondolerer så masse. Det er så meningsløst at noen i en så ung alder skal gå bort.

    Håper dere finner mye støtte i hverandre framover.

    Gode tanker fra Bente.

    SvarSlett
  20. ♥Mine varrmeste og gode tanker til deg og dine♥

    SvarSlett
  21. Sender min dypeste medfølelse...
    "Ingen som en har hatt kjær forsvinner,
    men lever videre i våre hjerter"...
    Husk dette!

    Som jeg skrev i mitt tidligere innlegg er jeg selv midt opp i denne kampen med kreft, det er en stygg og grusom sykdom. Selv mistet jeg min mor i kreft da jeg bare var 25 år og min mor kun var 48 år... Livet er hardt, brutalt og urettferdig til tider...

    All ære for det flotte tiltaket deres, jeg har innbetalt beløpet du sendte meg...
    Ta med barna dine på sortering og pakking av klokkene, det kan være en fin måte å bearbeide sorgen etter farmor på...

    SvarSlett
  22. Huff så trist.... livet er meningsløst noen ganger ja!! Kondolerer..
    Tar gjerne ei rosa klokke om du har flere!
    Klem

    SvarSlett
  23. Så trist. Kondolerer så masse.

    Klem

    SvarSlett
  24. Så trist!
    Jeg vet dersverre altfor godt hvordan det er at en av våres nærmeste har uhelbredelig kreft:(
    Ta godt vare på hverandre.

    Klem fra camilla

    SvarSlett
  25. Så utrolig trist. Det er en grusom sykdom.
    Hun var heldig som hadde så mange gode rundt henne til siste slutt. Glem ikke det xx
    Nina

    SvarSlett
  26. Ufattelig trist. Sender over en varm god klem. Ta vare på hverandre.

    Flott tiltak med klokkene! Man kan aldri gi for mye til kreftforeningen.

    Varm klem aase

    SvarSlett
  27. Så trist.

    Livet er ikkje alltid rettferdig nei.

    Stå på videre med det gode arbeidet du/dere gjer.

    Klem fra Nina Kathrin

    SvarSlett
  28. Kondolere

    Samtidig takk for den fantastiske jobben dere gjør for kreftforeningen;)

    Varm klem fra Marit

    SvarSlett
  29. Kondolerer så mye. Det er ikke mange ordene som jeg kan si.. Sender varme tanker deres vei.
    Flott jobb dere gjør med klokkene. Har selv kreft-kamp i familien nå..
    Camilla

    SvarSlett
  30. Kondolerer så mye, og masse varme tanker til familien.

    Klem Jane.

    SvarSlett
  31. Min dypeste medfølelse, dette er trist. Stå på videre, det er et viktig arbeid dere gjør, og jeg er imponert.

    Klem Jenny

    SvarSlett
  32. Man kan ikke forberede seg på slikt rett og slett.
    Jeg sender mine varmeste tanker og medfølelse og jeg kondolerer til deg og din familie.
    Måtte dere finne trøst og varme i arbeidet med klokkene og måtte dere føle hennes nærvær ofte og sterkt.
    Klem fra Trollmor

    SvarSlett
  33. Utrolig trist. Kondolerer så mye. Ta vare på hverandre i tiden fremover. Det vil bli bedre, selv om ting føles tungt nå. Kjenner jeg har krefsykdom langt opp i halsen. Mistet min mor for snart to år siden, i kreft bare 57 år. Altfor ungt!

    Flott innsats dere gjør for kreftforeningen!

    Klem fra Marilinn

    SvarSlett
  34. Så utrolig trist, kjære deg! Kondolerer så mye til deg og dine. Ta vare på hverandre i denne tunge tiden. Det er en svært beundringsverdig innsats dere gjør for kreftforeningen!

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  35. Fryktelig trist!! Ta godt vare på hverandre!!
    Klem Gro-Beate

    SvarSlett
  36. Grip dagen!
    Ufattelig trist...stor klem fra Hanna

    SvarSlett
  37. Kreft er en forferdelig sykdom, som rammer hardt!! Tenker masse på dere!
    Håper dere finner litt trøst i hverandre og i den gode jobben dere gjør.
    Varm klem til dere

    SvarSlett
  38. min dypeste medfølelse...ta vare på hverandre!
    klem line

    SvarSlett
  39. Uff, så tristå høre. Sender varme tanker til dere.
    Stor klem
    Elizabet

    SvarSlett
  40. Trist og vondt å høre. Mine tanker er med dere!

    SvarSlett
  41. Hmm...Min dypeste medfølelse..:)

    Ønsker å kjøpe en klokke med apekatt med brun reim- hvis den passer til voksen?:)

    Mvh Elisabeth
    Mail: elisabeth.jones.art@gmail.com

    SvarSlett
  42. Ord blir fattige i en sådan stund...
    Tenker på dere og føler med dere.

    Mange klemmer fra bloggløse Nina, Stv

    SvarSlett
  43. Kondolerer så mye. Håper dere fikk en god og minneverdig avslutning. Dere er i mine tanker

    SvarSlett
  44. Det var leit å høre. Og så fort det gikk, da. Nå må dere ta vare på hverandre og alle de gode minnene.

    SvarSlett
  45. Så trist! Kondolerer!
    Tenker på dere og sender en varm tanke..

    Ta vare på hverandre og bruk tiden.

    Varm klem fra Tove

    SvarSlett
  46. Å nei. Så trist:( Ord er fattige.
    Tankene går til dere.
    God klem, Line

    SvarSlett
  47. En stor klem og varme tanker til dere!

    SvarSlett
  48. Kondolerer...
    Så forferdelig trist, fikk frysninger når jeg leste innlegget ditt i dag :(

    Men så flott tiltak du har satt igang! Stå på!
    Tenker på dere og sender dere varme trøstende klemmer!

    SvarSlett
  49. Så forferdelig trist, livet er urettferdig av og til.
    Mine tanker går til dere, ta godt vare på hverandre<3
    Stor klem Linn

    SvarSlett
  50. Det var leit.... Jeg sender mine varmeste tanker til deg og familien.

    klemmer Nina

    SvarSlett
  51. Sender min dypeste medfølelse - det er bare så trist. Jeg vet ikke hvordan jeg ville taklet en slik situasjon, så det dere gjør med klokkene er bare helt fantastisk.

    En stor klem herfra også

    SvarSlett
  52. Sender dere varme tanker.
    Bestiller gjerne en rosa hello kitty klokke (med liten hello kitty).
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  53. Nei og nei så trist. Jeg sender varme og omtanke til dere! Dette diktet synes jeg er fint når det gjelder å miste noen man har kjær, så jeg vil gjerne dele det med dere:

    Kinesisk visdomsord!
    Sorg er som en trekant som dreier rundt i hjertet
    med spisser som risper.
    Det gjør vondt, forferdelig vondt
    til trekantenes spisser er avslitt
    og det bare er en kule igjen,
    som glir rundt uten smerte.

    Sorg er en prosess som tar tid, men den tar slutt.
    Hvor lang prosessen er beror på hva vi har mistet,
    hvilke ressurser vi selv har og hvilken støtte
    vi mottar fra omgivelsene våre.

    Men når gleden over det du har hatt,
    overskygger savnet av det du har mistet, når du vet
    at du aldri villet unnvært det du har tapt,
    selv om du var klar over at du en gang
    kanskje måtte gi slipp på det,
    da er trekantens spisser avslitt
    og kulen blir en skatt i ditt hjerte.


    Klem :-)

    SvarSlett
  54. Uff trist å høre, føler med dere i sorgen.
    ta vare på hverandre i den vonde tiden

    Klem Anita

    SvarSlett
  55. Kondolerer, varme tanker går til dere alle.

    Klem, Mette

    SvarSlett
  56. Dette var leit å høre. Sender dere masse varme tanker i denne vonde tiden. Ord blir fattige!

    Ta vare på hverandre.
    Klem Margit

    SvarSlett
  57. Min dypeste medfølese!
    Så ufattelig trist for deg og din familie.
    Tenker på dere i den vonde tiden.
    Mistet jo selv min svigerfar i vår, og den smertefulle sorgen og savnet er fremdeles ubeskrivelig vondt, føler virkelig med dere.
    Ta godt vare på hverandre.
    Varm klem fra Anita

    SvarSlett
  58. Hei Veronica
    Dette var trist å lese – så trist og meningsløst, ord blir fattige – men jeg sender dere min dypeste medfølelse. Kondolerer så mye, stor klem fra Mette

    SvarSlett
  59. Sender dere min dype medfølelse.

    Klem fra Grete

    SvarSlett
  60. Min dypeste medføleøse jeg sender dere i sorgen etter tapet på svigermor.
    Kreft er en lumsk og vond sykdom som rammer så altfor mange av oss- og mange så altfor tidlig :(
    Ord blir fattige i slike sammenhenger men vit at dere aldri er aleine i sorgen !!!

    SvarSlett
  61. Sender dere alle min dypeste medfølelse! Kristine

    SvarSlett
  62. Kjære deg, sender min aller varmeste medfølelse til deg og familien.
    Et utrolig sterkt og vakkert bilde.

    SvarSlett
  63. Åh, det var triste nyheter. Kondolerer!
    .....ord blir så fattige.....
    Klem Merete U

    SvarSlett
  64. Huff så forferdelig trist:( Kondolerer og tenker på dere i denne vonde tiden..

    Mange varme klemmer

    SvarSlett
  65. Så utrolig trist!

    Kondolerer!

    SvarSlett
  66. Så vondt å lese. Tenker på deg!

    SvarSlett
  67. Hei kjære deg!

    Har ikke fått med meg denne triste nyheten før nå siden jeg har vært uten internett så lenge. Kondolerer! Tenker på dere, og sender alle gode tanker. Stor klem fra Hilde!

    SvarSlett
  68. Dette var veldig trist lesning som jeg dessverre ikke har fått med meg før nå. Min dypeste medfølelse til dere. God klem fra Heidi

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥