onsdag 22. september 2010

Nye klokker

Hei alle!!

Nye klokke modeller er på vei, og fortsatt kommer det
mange bestillinger inn ( kr 100 pr klokke )
som går uavkortet til kreftsaken.
( Det er allerede satt inn 10 000,- kr
og vi setter inn igjen når vi har samlet opp 10 000,-!!!)
*
Paul Frank klokkene kan brukes fra 6 år og opp til
dame. Hello Kitty med gummi rem passer fra 2 år og opp.

Masse klokker er sendt ut, og jeg regner med at
flere av dere har mottatt i disse dager.
*
Det er helt fantastisk at så mange vil støtte
kreftforeningen!
Tusen tusen takk

8 kommentarer:

  1. 10 000!!! Wow:)
    Stå på flinkiser:)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Så utrolig engagert og flink du er.
    Fantastisk bra jobbet:)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så flott et tiltak!!
    Jeg vil ha noen klokker. Hva gjør jeg? Sender deg en mail?
    Med hilsen Liv Johanne, Stjørdal

    SvarSlett
  4. Så flinke dere er :-)kjempe flott at folk støtter opp om innsamlingen. keep up the good work

    klem Anita

    SvarSlett
  5. Heisann. Før er utrolig flott tiltak av dere. Jeg vil gjerne bestille klokker;
    1 hvit med blomster på urskiven
    1 svart med blomster
    1 gul paul frank
    1 rosa hello kitty
    Tusen takk til deg før at du engasjerer deg <3
    Om du heller viil ha bestilling på mail er det fint med tilbakemelding til;
    meloren@online.no

    SvarSlett
  6. Fantastisk tiltak :)
    Hvordan bestiller man klokker hos deg?
    Jeg vil gjerne bestille 2 stk rosa Minni Mus-klokker....
    MVH Weronika
    weronika@thornes.nu

    SvarSlett
  7. Supert tiltak! :)
    om det er mulig vil jeg gjerne bestille en sort hello kitty klokke.
    gi gjerne tilbakemelding på mail: kristel_simonsen@hotmail.com

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥