torsdag 23. september 2010

Nytt på kjøkkenet

Torsdag

Jeg leste for en stund siden om det å ta utemøblene inn, og
det er akkurat det jeg har gjort.. IGJEN...

Hagebenken som har stått på verandaen står
nå på kjøkkenet, og det er straks mye mer kos.
Jeg så forresten en flott slagbenk på Jysk til 1500 kr.
og det er vel veldig billig?
Kjøkkenbordet venter på å bli malt.. sort matt..
Nå har det ventet lenge nok.. Tror benken også
skal males.
*
I morgen er det begravelse,
så vi skal ta vare på hverandre i disse dager som
kommer. Tusen takk til alle som fortsatt sender
kondolanser og bestiller klokker.

Veronica
Brev fra kreftforeningen
for 1.innskudd

15 kommentarer:

  1. B e a u t i f u l ! ! !
    Very romantic.
    Kisses.

    SvarSlett
  2. anitaslillebutikk.blogg.noseptember 23, 2010

    kjempefint hus dere har. dersom du har lyst på dørskilt så er du velkommen til å se på bloggen min.
    ha en fin dag.

    SvarSlett
  3. Så vakkert kjøkken!
    Kosleig med benk, gjør det så cosy.

    Ta vare på hverandre!

    Klem

    SvarSlett
  4. For et lekkert kjøkken! Nå ble jeg jammen meg inspirert til å ta inn utebenken vår.
    Lykke til i morgen. Sender dere varme tanker.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  5. Nydelig og lekkert på kjøkkenet ditt :)
    Tenker på dere i disse tunge dagene..

    Klem,Kari

    SvarSlett
  6. Smart! Og kjempe-flott!!! Lekre bilder, Veronica!

    Klem klem
    ANETTE:)

    p.s. Du klarte det;) Juhu!!

    SvarSlett
  7. Kanskje du må ned på Jysk å hente hjem en slagbenk?
    Den som nå står på kjøkkenet skal vel ut på terrassen igjen til våren?

    Det blir en vanskelig og tung dag for dere i morgen, men sammen klarer dere komme gjennom den...

    SvarSlett
  8. Kjempe koselig ,lunt og fint,kjekt å kunne flytte møblene litt rundt i og uten for huset.

    klem Anita

    SvarSlett
  9. Det ble veldig fint, ser virkelig så lekkert og hyggelig ut hos dere.

    Masse lykke til i morgen, sender dere varme tanker.

    Maritklem

    SvarSlett
  10. Så lekkert det ble med benken! Og nydelige skatter på ditt kjøkkenbord :)

    Jeg hadde også benken inne fra terrassen i forbindelse med bursdagsfeiringer i helgen og det endte opp med kjøp av en gammel Biedermeier-sofa til spisestuen :) Og masse jobb med omtrekking...

    Ønsker dere en verdig og fin begravelse i morgen. Bruk tiden på hverandre!

    Jeg kontakter deg til uken igjen..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  11. Så fine bilder. :)

    Jeg planla utebenken inn på kjøkkenet, men kom over en slagbenk på Finn i steden. Både fint og dumt, da har jeg jo TO utebenker jeg må finne en plass til i vinter. ;P


    Håper dere får en god dag i morgen, oppi alt det triste. ♥

    SvarSlett
  12. Nydelig kjøkken:)
    Håper dere får en "god dag" i morgen, tross alt... begravelser kan faktisk være vakre, en verdig avslutning på en høyt elsket kone, mor, svigermor og farmor- kos dere sammen, ta vare på hverandre:)

    Klem Line

    SvarSlett
  13. Hei :)

    Håper dere har fått hatt en fin begravelse og en verdig avsluttning, tross alt...
    Var helt sikkert en vakker og trist stund, mange følelser kommer frem i slike tunge stunder..

    Men livet går videre med å uten våre kjære !

    Nydelige bilder du tar, kjempefint kjøkken du har :)
    Går helt fint å ta inn møblene da ;) kjempefint !

    Ha en god helg, tross alt...

    SvarSlett
  14. For en fin og innholdsrik blogg du har:) Er så glad for at vi klikket oss inn her:) Legger oss til som følger!! :) Håper du liker det , og tar deg en titt innom oss:)

    Stor klem!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥