onsdag 1. september 2010

På vårt kjøkkenbord

God morgen!
PÅ vårt kjøkkenbord varierer stadig kjøkkenpynten,
men friske blomster har vi nesten alltid..
Jeg glemte jo å ta bilde av det nydelige krydder
settet fra Lene Bjerre jeg fikk på auksjon og plutselig
forsvant lyset ... ( arg.. nå er det den tiden igjen... )
Den nydelige kaffekannen er fra loppis,
jeg har kapret en stor og denne "lille"
*
Jeg kommer liksom ikke helt i slaget til å
dra på høstens loppis, så jeg er nok litt lei.
Godt er egentlig det, for jeg har mer enn nok.
*
Ønsker dere alle en fin onsdag med bilder fra
vårt kjøkkenbord  i går!
Lev Livet Lykkelig

7 kommentarer:

  1. Heisann...
    fine ting du har funnet da...ja en kan vel gå lei innimellom og:)
    ha en fin dag
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  2. Nyyydelig!!!

    Ha en fin dag!

    Klem klem
    ANETTE:)

    SvarSlett
  3. Vakkert! Viktig å skape et hyggelig møtested, jeg har også alltid friske blomster på bordet (bortsett fra om sommeren, når vi helst skal sitte ute.. Ideelt sett :)

    Alltid kos å sjekke Tomines hjem på morgenen, og sjekker også dagens antrekk hos Carma via deg :)

    Ønsker deg en fin dag!

    Tove

    SvarSlett
  4. Kjempefint!! Har stort sett alltid blomster i heimen vi også! :) Takk for hyggelig kommentar. Vet du hvor det er loppis? Det er nå jeg så smått kan begynne å se etter ting;)

    Ha en fin dag!

    Marthe

    SvarSlett
  5. Så koselig og ryddig det er på kjøkkenbordet ditt da,på mitt er det rotete akkurat nå,hehe. Ha en flott dag. :)Klem.

    SvarSlett
  6. Så fint da...her ligger det et og annet utover. Ha en fin høstdag...klem

    SvarSlett
  7. Nydelige blomster og herlige skatter:)
    Kos med friske blomster...

    Ha en fin onsdag!

    Klem Line

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥