søndag 19. september 2010

Søndag morgen

foto: Tomine med harepus fra farfar og klær fra Pomp de Lux

Tusen takk til Veronika fra Cherry Blossom
som sendte meg en helt fantastisk gave.
Alt er i bruk og kremen er fantastisk!

~ God morgen! ~

I natt har vi sovet godt, og solen skinner i dag..
Når jeg lagde meg presskanne kaffe i dag ( tusen takk Linn  )
og Tomine løp så glad rundt i sitt nye skjørt - tenkte jeg
at Søndag var jammen en fin dag..kanskje den fineste..
Jeg tror jeg tenker det samme i morgen.. på en mandag..
*
I går kveld flyttet jeg litt av hagemøblene inn..
Utebenken står på kjøkkenet nå, og det
er utrolig koselig.. Jeg tror jeg vil kjøpe meg
en liten tv og ha på benken også.
Kjøkkenet er mitt absolutte favo rom i vårt hus.
*
Jeg håper flere vil støtte vår klokkeaksjon til innsamling
for kreftforeningen. Vi har fått inn over 11 000,-
allerede og det er helt helt fantastisk.
( Jeg håper dere ikke synes jeg maser.. men jeg blir jo
så engasjert. bilder av klokkene ser du lenger ned )
*
Jeg elsker bloggen min, og jeg kan også si at jeg er virkelig
glad jeg har dere der ute i cyber, som har hjulpet oss, og
gitt oss så mye støtte i en tung tid!
Derfor ble det ikke noe blogge pause sånn egentlig,
klokkeaksjonen sørget for det!

Lev Livet Lykkelig, og nyt søndagen fordi
det er ukens eneste søndag!!!

9 kommentarer:

  1. Fine bilder!
    Ha en flott søndag du & nyt den.. Sant nok,det er den eneste søndagen denne uken. Å den er fin.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Heisan
    Kjekt å kunne flytte litt rundt på møblene,fint med tv på kjøkkenet,hadde det før vi også men etter at vi pusset opp for et par år siden så kom den ikke inn igjen....
    Håper det går fremover med dere, slikt tar tid,jeg vet da vi mistet pappa for tre år siden,i kreft i bukspyttkjertelen det tok bare 6 mnd før det var over. Føles som han ble borte i går.....
    Som du sier Lev livet lykkelig ,du vet aldri hva som skjer.
    Ønsker deg og dine en flott søndag i det fine været

    Klem Anita

    SvarSlett
  3. Ja det skjørtet lurer jeg også på å bestille....kjempesøtt på Tomine:))) Helt enig...søndagene er ukas beste dag!!!! Uten tvil.Da er hele familien samlet og vi spiser kanskje opptil flere måltider sammen,ikke noe stress og mas.
    Herlighet så masse penger du har samlet in - dere er utrolig flinke og jeg er sikker på en stolt farmor/svigermor får det med seg der hun er nå! Imponerende!!!!:))))Håper det går bra med dere og også svigerfar!!! Det er ofte når begravelsen er over og hverdagen kommer,at man virkelig merker noen er borte og sjokket og savnet slår til.Så jeg sender mange felre varme tanker til dere - og som du selv sier;NYt livet!!!klem

    SvarSlett
  4. Nydelige jenta di :)

    Kan jeg spør om en ting? Vet du bruker mye RL klær og jeg skal bestille et par vintersko til min sønn, og lurer på om de er store eller små i str?

    Ha en riktig så god søndag.

    SvarSlett
  5. Jippiiii, 11000,- Det er jo fantastisk:))
    Dere gjør en kjempejobb!
    Og nå kommer betalingen fra meg og, surrehodet:)

    Herlige lille Tomine, hun er bare skjønn, og det skjørtet var så nydelig:)

    Nyt Søndagen og kos dere sammen!

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Så nydelig et skjørt skjønne Tomine har fått :)
    Ha en god dag og ta godt vare på hverandre :)

    SvarSlett
  7. så fiiint at du likte gaven.
    lykke til videre med p i f.
    klem fra meg :)

    SvarSlett
  8. Hei,så fin blogg du har..

    Vet du hvor harepusen er fra? Den var utrolig skjønn

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥