tirsdag 21. september 2010

Tomines hjem i avisen

foto: Telemarksavisa

I dag er det skrevet et innlegg i Telemarks avisa
( som ikke engang er min avis )
av Marie Edholm Andresen.
Det handler om vår Hello Kitty aksjon.
Jeg er helt overveldet over responsen vi har fått
og jeg har bestemt meg for at vi ikke gir oss.
*
Klokker blir bestillt fortløpende og vi samler inn.
Tusen takk til alle dere som gjør dette kjent,
og ikke minst tusen takk til alle dere som
er med å støtte.

Send gjerne mail på ramboline97@gmail.com
for å bestille klokker.
Kr 100,- pr klokke
som du ser bilder av lenger ned på
bloggen!

Klikk på bilde så håper jeg du får lest innlegget!

Tusen tusen takk til Marie Edholm Andresen

3 kommentarer:

  1. Herlig Veronica:)
    Det ER virkelig stort det du og sønnen din gjør, og slike innsatser fortjener virkelig slik herlig omtale:)) Håper du fikk 100 nye kjøpere på denne måten - MINST!

    Du er en engel, det er jeg helt sikker på:)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Så moro!!! :) TA er jo vår avis.. !

    SvarSlett
  3. Så hyggelig gjort da....flotte greier ......jo flere jo bedre...
    Legger ut logoen din og linker til deg...
    eddaKlemmer til dere

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥