tirsdag 7. september 2010

Vår personlige tragedie, og vi trenger DIN hjelp

Kjære alle lesere av Tomines hjem:
*
Vi i vår lille familie opplever vår livs tøffeste kamp.
En av våre aller aller nærmeste har fått diagnosen ondartet kreft,
uten mulighet for behandling, kun smertelindring.
*
Våre hjerter brister, og maktesløsheten er grusom.
Jeg er sikker på at mange av dere lesere der ute har
opplevd eller opplever akkurat den samme kampen.
*
Men jeg vil prøve å hjelpe, med å gi penger til videre forskning,
*
Jeg har alltid hatt sterk vilje, og jeg tror at
 "mange bekker små, gjør en stor å"
Derfor:
Etter samtale med min sønn på 13 år, har vi bestemt
oss for å gi ALT fra salget av Hello Kitty klokkene til Kreftforeningen.
Pengene skulle egentlig gå til en crosser han sparer til,
så innsatsen er stor for en liten gutt!!
Vi har bestillt 50 nye klokker i dag, og vi håper at du vil hjelpe
oss med å støtte denne gode saken. Blir de 50 solgt
bestiller vi nye 50 klokker...igjen og igjen..
Klokkene koster 100 kr pr stk
50 klokker solgt gir 5000 kr til kreftforeningen!!
*
Jeg er muligens verdens stolteste mor akkurat nå når jeg
lager dette innlegget, og jeg håper at akkurat du
som leser av Tomines hjem har mulighet til å kjøpe en klokke,
eller gi en pengegave til Kreftforeningen HER
Klokkene ser du på innlegget under, og det kommer flere modeller.
*
Tusen takk til dere som trofast leser bloggen, jeg kommer til å
ta en pause en liten stund.
Jeg er fortsatt å treffe på mail ramboline97@gmail.com
*
Ikke uten grunn har jeg skrevet i de siste mnd:
Lev Livet Lykkelig
~ vi lever bare en gang ~
Veronica


69 kommentarer:

  1. Det var leit å høre. En kreftdiagnose er både sjokkerende og lammende med en gang. Behandlingen er ofte tøff og det er slitsomt for både pasient og familie rundt. Heldigvis blir svært mange friske igjen, eller lever godt med sykdommen i mange år. Blant annet takket være mennesker som dere, som samler inn penger til forskning. Flott at dere gjør noe aktivt for å hjelpe; da blir det også lettere for dere å komme igjennom denne tida. Lykke til med alt!

    SvarSlett
  2. Heisann, dette var veldig trist å lese!! Varme tanker til dere! Ønsker veldig gjerne å kjøpe en blå og en rosa Hello Kitty klokke. Du når meg på johanne_195@hotmail.com

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei på deg!

    Så utrolig vondt å høre.
    Jeg kan ikke tenke meg hva dere går igjennom eller hvordan man takler slike situasjoner,
    men kjenner jeg får vondt i hele meg når jeg leser det du skriver!

    Sender alle gode tanker til deg og dine nærmeste♥
    Varm klem Christina

    SvarSlett
  4. Hei!
    Dette var ikke noe hyggelig lesing. Har selv akkurat mistet en god venninne som døde i ung alder av kreft. Har derfor fått kjenne på denne forferdelige sykdommen på kroppen, og vet hvor maktesløs man føler seg. Man kan ikke annet enn å be og håpe, men dessverre ikke alltid det er nok. Føler med dere, og ønsker dere all styrke i denne kampen!

    Klem Alexandra <3

    SvarSlett
  5. Kjære, kjære deg, for en trist nyhet! Tre av mine tanter og onkler har hatt kreft, og ingen av dem lever i dag dessverre. Mamma fikk også kreft da jeg var 16, men hun ble heldigvis frisk igjen, og er frisk den dag i dag. Jeg føler meg heldig som fikk beholde mamman min. Det får en til å stoppe opp og tenke over hvor man er i sitt eget liv. Det er en grusom og knusende sykdom, og jeg støtter Kreftforeningen både i hjertet og med lommeboka. Kjempebra tiltak du og sønnen din har startet nå. Det er klart du er stolt av han. :)

    Ønsker dere alt godt i tiden fremover. Det er så rett det du skriver; vi lever bare én gang her på jorden. Vi må gjøre det beste ut av den tiden vi har. Sender alle mine tanker og bønner til deg og familien din, kjære Veronica. Og en stor klem fra meg til deg. K L E M !

    P.S. Lager et innlegg om Hello Kitty-klokkene på bloggen min hvis det er OK for deg. Vil gjerne være med å spre ordet om innsamlingen din.

    SvarSlett
  6. Oj, det var sterk kost på en tirsdagskveld.. Det virker som du har en tøff tid i møte.
    Jeg kjøper selvfølgelig en klokke, med stor respekt for din sønn.
    Gjerne rosa med rosa veske.
    Send meg kontonr på mail . husmora@yahoo.com
    Klem fra trøndelag

    SvarSlett
  7. Dette var trist!! Det er sant som du seier, ein skal leve lykkeleg mens man kan, ein veit aldri kva som ventar bak neste sving... Vi har nettopp vore gjennom noko av det samme... Heldigvis så ser det ut som det går betre no, men nærmare enden kan ein vel ikkje komme. Kreft er ein grusom sjukdom som rammar veldig mange!! Sender deg og dine mange varme tankar.... Ta vare på kvarandre:)

    Stor klem frå Ann

    SvarSlett
  8. Sender varme tanker... klem

    Hilde

    SvarSlett
  9. Aller først vil jeg overbringe mange varme tanker til dere. Ingen ord kan beskrive den sorgen dere helt sikkert føler nå.. Jeg har selv hatt sorgen tett innpå meg, og det jeg aldri kunne forstå, var at når vi sto midt i sorgen, gikk verden utenfor sin vante gang.. Fuglene sang, folk moret seg og lo og vi, vi sto midt i en bunnløs myr..
    Uansett, ta vare på hverandre og gjør den siste tiden til den beste ever!!

    Selvfølgelig støtter jeg kreftsaken, og vil gjerne kjøpe en Hello Kitty klokke av deg. Lilla, uten diamanter/strass på urskiven..

    Varme klemmer fra Nostalgia

    SvarSlett
  10. slike nyheter er alltid tøft å få. Jeg snakker av erfaring. Men selv om nyhetene kan være veldig dystre ikke gi opp!!! Når jeg var 2 år fant de til slutt ut av jeg hadde leukemi, utsiktene var mørke- men her er jeg 31 år senere. Dette var mot alle odds.De sa jeg aldri kunne få barn idag har jeg 2 små engler. Det er alltid noen som er unntaket:-) Jeg var tidligere iår flere dager på Rikshospitaler for å hjelpe til med forskning for kreftsaken. Dette var vondt for meg, men kommer til å hjelpe MANGE i fremtiden.
    Vær sterke, postitive og tro på det utenkelige. Lykke , Lykke til med alt. Dere er i mine tanker.

    SvarSlett
  11. Så flott tiltak de har starta.
    Eg vil bestille 3 klokker av deg.
    send kontonr. til: b-roervi@online.no så skal eg få satt inn penger.

    SvarSlett
  12. Så uendelig trist å høre! Jeg mistet selv faren min til kreft da jeg var 19 år, så jeg vet hva dere går gjennom.... Jeg ønsker dere gode dager som dere kan minnes -ta vare på hverandre og øyeblikkene!
    Jeg vil selvfølgelig støtte denne gode saken, gutten din er en flott gutt! Du kan være stolt, ja! Send meg info på lisemolaathotmail.com
    Klem til dere alle!
    Lise

    SvarSlett
  13. Varme tanker sendes deres vei...

    Jeg kjøper gjerne en lilla og en blå hallo kitty klokke.

    Frufjeldhammer@gmail.com

    Klem

    SvarSlett
  14. Kjære deg. Det var godt å snakke med deg i telefonen, selv om det stikker i hjertet mitt. En stor klem til alle dere fra alle oss.
    Jeg vil kjøpe en klokke!

    Klem

    SvarSlett
  15. trist å høre! Sender dere varme tanker.. Kjøper gjerne en lilla hello kitty klokke med veske. Mail: cathrine.heide@lyse.net

    SvarSlett
  16. Så utrolig vondt å lese, men for en fantastisk fin gest av sønnen din! du har virkelig grunn til å være stolt av han:) Vi gir mye til kreftforeningen allerede, har desverre mye kreft i familien, så vi kjenner godt til hvor vond og hard den sykdommen er - både for de som overlever og de som sitter igjen når en kjær ikke overlever. Men jeg har ett tantegull som elsker Hello Kitty, så jeg skal med glede kjøpe en klokke til henne. Nyt tiden sammen så godt dere kan.
    Klem:)

    SvarSlett
  17. Fantastisk opplegg,jeg støtter kreftforeningen ofte og kjøper selvsagt en klokke, går for rosa!!
    Mailer deg adressen min!!
    klem og varme tanker til dere alle, også jkan du være stolt av sønnen din ja!!!!

    SvarSlett
  18. Å kjære, kjære deg! Så trist å lese! En nydelig sønn du har! Varme tanker til deg og dine...Klem, Marianne

    SvarSlett
  19. Hei
    Dette var virkelig vondt å høre (selv om jeg ikke kjenner deg). Sender deg varme tanker.
    Sønnen din var aldeles herlig som ville gi alle inntektene til kreftforeningen - du har all grunn til å være den stolteste moren...
    Jeg ønsker å kjøpe to rosa klokker.
    Klem Tonje

    SvarSlett
  20. Kjære Veronica

    Jeg er svært lei meg over hva dere opplever,
    varme tanker jeg sender deg & dine ...!

    klem til deg
    Ann-Christin

    SvarSlett
  21. Helt forferdelig, dette var trist å høre. Jeg har selv gått og går igjennom en tøff tid med en mor som er kreftsyk og tillegg har min mann vært syk i nesten to år nå. Og det tar på. Men ikke mist håpet, når jeg ser hvor syk min mor har vært. Det har sett helt håpløst ut flere ganger, men hun har klart og" fighte" seg igjennom det utrolige. Hun har nok en gang fått spredning, men vi håpr selvfølgelig på det beste. Mannen min har fått "tildelt" utallige diagnoser bla flere kreftdiagnoser. Han holdt på å falle fra i sommer pga feildiagnose og feilmedisinering. Vi måtte ut av landet for å få riktig diagnose og å bli hørt.
    Kjære deg, ikke gi opp håpet selv om det ser aldri så mørkt ut!
    Alle min tanker går til deg og dine....

    SvarSlett
  22. Huff, så forferdelig trist :(
    Så stolt du må være av sønnen, han har en fantastisk god egenskap!
    Jeg vil gjerne kjøpe 3 rosa klokker.
    Mail: barbro.gullvag@gmail.com
    Bruk tiden fremover godt!
    Varm klem fra Barbro

    SvarSlett
  23. http://balkegaard.blogspot.com/2010/09/grip-dagen-om-du-kan.html

    SvarSlett
  24. Kjære deg.

    Føler virkelig med dere. Du har all grunn til å være stolt av sønnen din! For en fin ting, å forsøke å bidra med det man kan.

    Jeg vil selvsagt gjerne bidra. Lillemalien vil nok gjerne ha en rosa klokke, med mest mulig BLING faktor.

    Sender dere masse gode tanker, og en stor klem til deg.

    SvarSlett
  25. Hei på du :)
    Så utruli trist å vondt.
    Ta vare på dæ å dine i den tunge tia.. syns dokker e unik som sett igang me innsamling, og du ska virkeli være stolt av den herlige gutten din som velge bort ønsket sitt.. *sukk*
    Sende masse varme tanka og klæmmma til alle dokker!

    Klæm Trine

    SvarSlett
  26. Åhh så trist å høre....
    Jeg tenker masse på dere og sender mine varmeste tanker..

    Stor varm klem fra Kari

    SvarSlett
  27. Jeg forstår så alt for godt hva dere er igjennom...
    25. august i år hadde jeg min siste strålebehandling, snart ett år har gått med til operasjon, 9 cellegiftbehandlinger som gikk over 7 måneder og 25 strålebehandlinger. En hver eneste ukedag i 5 uker. Nå i etterkant av stålene sliter jeg med store brannskader. Jeg har også store bivirkninger etter siste type cellegift, mistet følelsen i hender og føtter og muselaturen i resten av kroppen føles som om jeg har løpt maraton. Alt dette fordi jeg fikk brystkreft i september i fjor, noe som har berørt ikke bare meg, men min mann, mine barn, barnebarn og svigerbarn, ja, alle i familen og mine nærmeste venner... Men jeg er heldig for jeg lever, enn så lenge...

    Som jeg skrev i innegget under ønsker jeg en rosa klokke til barnebarnet mitt. Og hvis du har en blå klokke som kan passe en gutt, tar jeg gjerne det også om det så er en Kittiklokke.
    Kan sende deg en mail med adresse.

    Ønsker både dere, den syke og alle rundt h*n alt det beste. Ta godt vare på hverandre...

    Klem Beth...

    SvarSlett
  28. Huff, ja dette er trist. Går gjennom akkurat det samme selv, så vet hvordan det er!!
    Send meg gjerne en mail om du ønsker og "prate om/spørre" meg om noe!
    Klem J.

    SvarSlett
  29. Uff ikke enkelt dette med en slik sykdom,mistet selv min mamma da jeg var 18 år,så min farmor og min farfar like etter det så klart jeg vil kjøpe 2 stk klokker..
    Jeg har bare gutter her hjemme.. med det vil bli supre gaver, kunne tenkt meg og selge de klokkene i butikken min med all fortjeneste til kreftforeningen..Bare si fra hvis det er mulig:0)
    Send meg en Mail på : match.heimdal@voice.no
    klæm Linda

    SvarSlett
  30. Å nei! Så trist og høre, nå ble jeg veldig lei meg kjenner jeg... huff, dette er bare verste mareritt, og jeg føler veldig med dere alle...!
    Veldig stort av sønnen din og gjøre det han gjør nå, fortell ham det, han er en flott gutt!

    Vår lille, vakre pike Kine, som nå er 11 år og frisk, fikk leukemi som 3 åring, så vi vet noe om hvaslags håpløshet som nå regjerer i deres lille familie!

    Stå på og vær der for hverandre gjennom den vonde tiden og gjør den så fin som mulig, og husk vi er mange, mange som tenker på dere...

    Vil gjerne kjøpe en klokke og lurer på hvordan du vil at vi skal gjøre dette... er sikkert mange fler i vår familie og vennekrets som ønsker og bidra, vil du at vi sprer mailadressen din, er det dit du vil ha bestillinger?

    Mange, mange klemmer fra Line

    SvarSlett
  31. Ein flott gut med eit stort hjerte.
    Tenker på dokke.

    Eg har berre gutar, men kan vel alltids kjøpe eit par klokker, kjekt å ha på lur.
    Klem Tonje

    SvarSlett
  32. For en reflektert og voksen sønn du har! Og for en nydelig tanke -noe å være stolt av..

    Sender over varme tanker og håp om så mange gode dager som mulig! Fine ord fra deg. Vel verdt å legge seg på minne..

    Jeg sender deg en sms ang. henting av de bestilte klokkene i morgen. Men -si endelig fra hvis du ikke orker eller at det ikke passer!

    Tenker på deg og dine!

    Varm klem fra Tove

    SvarSlett
  33. Sender mange gode tanker til deg og din familie, og til alle de andre familiene der ute som har det tøft og vanskelig på grunn av sykdom. Kreft er en fryktelig sykdom, og vi mennesker blir små og sårbare. Pass på hverandre og ja, lev livet lykkelig når man kan, og når vi har hverandre. Du har all grunn til å være stolt av en så god gutt som sønnen din.
    Liv.

    SvarSlett
  34. Kjære deg!
    Alle gode tanker til dere.
    Kreft er en grusom sykdom, og jeg kjenner tårene presse på når jeg hører om dere - og alle andre - som må oppleve dette.
    Selv har jeg to gutter, men jeg har to nieser som helt sikkert vil bli glad for hver sin klokke.
    En rosa og en lilla - dersom du har disse fargene igjen.
    Mailadressen min er: martafrantzen@hotmail.com

    Skal spre budskapet om klokkene videre!
    Håper mange kjøper og at kreftforeningen får nye midler til sitt arbeid!
    Dere gjør en fantastisk innsats!
    Du har all grunn til å være stolt over sønnen din!

    Klem fra Marta

    SvarSlett
  35. hei.jeg sitter her med tårer...men for hen herlig sønn du har da som kan legge sine egne behov til side,nydelig egenskap :)
    Jeg ønsker å kjøpe 2 klokker - en turkis og en lilla,vet ikke hvordan du gjør det med betaling - men jeg kan nås på mail annejsl75@gmail.com

    Ta godt vare på hverandre,livet er ikke akkurat rettferdig :(

    Mvh Anne

    SvarSlett
  36. Hei..
    Ja jo eldre jeg blir jo mere tenker jeg på og gripe dagen...en vet ikke hva morgendagen bringer...
    Jeg mistet selv min tante i alderen 40 år,hun måtte gi tapt for kreften.Og min bestemor i alderen 83.Så klart jeg vil bestille to klokker av deg.Sender deg en mail...
    En flott sønn du har...stolt kan du være...
    Ta vare på hverandre i denne tøffe tiden dere har..jeg føler med dere...
    Stor eddaKlem

    SvarSlett
  37. Så utrolig trist å lese hva dere må oppleve. Ta vare på hverandre i denne tiden. Trøsteklem fra Christine

    SvarSlett
  38. Huff det var trist å lese om dette, men så bra at dere gjør en så fantastisk innsats...!!
    Jeg har selv opplevd å mistet nære familiemedlemmer som har kjempet mot kreften, men de måtte gi tapt!
    Jeg har støttet kreftforeningen i snart 10 år, å det er jeg stolt av:)
    Ønsker dere lykke til fremover! Ta godt vare på hverandre!!

    Klem Ea

    SvarSlett
  39. uff, dette var trist å lese.Kjenner dere ikke,men har fulgt bloggen din en stund.Masse varme tanken til dere,og all mulig styrke!
    Du har god grunn til å være stolt av din sønn...
    og jeg vil gjerne kjøpe 2 klokker...send pm på mail:mfkaldhol@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Kjære deg, jeg fikk så utrolig vondt av dere nå.
    Jeg har selv sittet og holdt mamma i hånden da hun fikk beskjed om at brystkreften hun trodde hun var helbredet for hadde spredd seg til det uhelbredelige, og at hun kun hadde måneder igjen å leve. Det vanskeligste var å ikke kunne trøste med at det ville gå bra hvis hun bare var sterk, for her var det jo ingen ting å gjøre. Heldigvis hadde mamma en helt enorm styrke og levde sine siste måneder med et stort smil om munnen, venner og familie rundt seg, og med en stor takknemmelighet for alt livet hadde gitt henne i de 53 årene hun rakk å leve. Vi druknet hverandre i kjærlighetserklæringer, sa alt vi hadde å si og tok et ordentlig farvel. Det har hjulpet meg veldig i etterkant og fått meg til å føle at jeg tross alt har vært heldig i forhold til de mange som får sine kjære revet brutalt vekk i løpet av et sekund.

    Det er nå gått litt over et år siden hun døde, og min eneste trøst til deg er at man faktisk lever videre som før etter at det verste sjokket har lagt seg og man har grått de tyngste tårene. Man smiler like mye, man ler like mye, men kanskje kjenner man litt mer takknemmelighet over de man fortsatt har i livet sitt og menneskene rundt seg. Jeg håper du vil ha samme følelse når den verste tiden er lagt bak dere.

    Jeg kjøper gjerne en rosa og en lilla klokke. Min e-post er ahh@tdc.no

    Varm klem, Anita

    SvarSlett
  41. Huff huff, så trist å høre. Jeg sende en kommentar i går å bestilte 2 klokker.
    Kan ikke gjøre så mye annet enn å sende varme klæmmer og ønske dere all lykke til.
    Klæmmer fra Susanne

    SvarSlett
  42. kjære Veronica,
    så trist å høre.
    tenker på dere alle.
    hold motet oppe, under kan skje, - det har skjedd før og vil skje igjen!!!!!!!!!
    masse varme tanker og en skikkelig god klem
    fra Tove i Levanger

    SvarSlett
  43. Uff, dette gjør vondt. Det er så ufattelig trist og tungt det dere står midt oppi. Mange gode og varme tanker går til dere!

    Og jeg vil gjerne ha Hello Kitty klokker! Sender deg en mail med bestilling!

    Ta vare på hverandre!

    Klem fra Hege

    SvarSlett
  44. Sitter her med tårer i øyenkroken, og vet så uendelig godt hvordan dere har det i denne stund.Har følgt bloggen din en god stund og skjønner godt at du nå tar en bloggpause Ønsker selvfølgelig å bidra ved å kjøpe 2 klokker, lilla og grønn. Send meg kontonummer du ønsker å bruke til monicarognhaug@bluezone.no
    Varme tanker til deg og din familie.
    Monica

    SvarSlett
  45. Hei!
    Jeg er fryktelig lei meg på deres vegne, dette skjønner jeg oppleves som en kamp.
    Vi kjøper 1 lilla og 1 rosa klokke! Dersom du er tom for en av fargene kan du sende meg en gul.
    Min adresse er: marianne@snove.com. Send meg kontonummer, selvfølgelig vil vi hjelpe!

    Marianne

    SvarSlett
  46. Jeg sender alle mine beste tanker til dere og legger ut en link til bloggen din på min. Det er en liten ting å gjøre i den store sammenheng, men det er bedre en ikke noe.

    All mulig styrke ønskes dere!

    Varm klem

    SvarSlett
  47. Jeg føler med dere, så inderlig vondt det er når de nærmeste blir syke. Og jeg vil gjerne hjelpe med det jeg kan og kjøper selvfølgelig en klokke, fint med lilla hvis du har. Send betalingsinfo til frufly@gmail.com, så ordner jeg det i dag. Jeg er også rørt over deg og gutten din sitt engasjement og ikke minst gode hjerte.<3 God klem fra Heidi

    SvarSlett
  48. Huff, så vondt å høre! Jeg føler masse med dere.

    Jeg vil kjøpe 1 klokke, helst lilla hvis du har flere igjen.

    Masse gode klemmer fra
    bloggløse Nina, Stv
    ninaje@bluezone.no

    SvarSlett
  49. Kjære Veronica!
    Jeg føler med dere alle sammen, vet så altfor godt hva dere går igjennom nå... Vi er mitt oppe i det samme. Min samboer ble kreftsyk for 5 år siden, ble operert men fikk spredning.. Beskjeden kom til jul at det ikke er mer å gjøre.. Men en ting har vi lært i disse mnd, Lev livet som om morgendagen ikke eksisterer, (det gjelder alle) vær flinke å ta vare på de små øyeblikkene og nyt livet nå... Et siste råd på veien i inlegget her, vår åpne og ærlige med hverandre det er utrolig viktig... Du har all grunn til å være stolt av sønnen din nå og det han gjør :) (sender deg mail angående klokkene og trenger du noen å dele tankene så er jeg her)

    Varme klemmer
    Marit

    SvarSlett
  50. Kjære deg

    Føler sånn med dere, kjempetøff tid foran dere. Ble så inderlig lei meg når jeg leste innlegget ditt. Styrke er viktig nå, og snakk masse sammen. Skal tenke på dere.

    Godklem fra Mette

    SvarSlett
  51. Mine varmeste tanker til dere. Ta godt vare på hverandre. Du har en flott sønn med et stort hjerte for andre. Han har det tungt å vil hjelpe det er så utrolig flott

    SvarSlett
  52. føler med dere i den tunge tiden..kjøper 2 stk lilla klokker
    anneroaldset@hotmail.com

    SvarSlett
  53. Hei Tomine! Uff så grusomt vondt å høre! Sender varme tanker til deg og dine! Jeg har full forståelse for et lite pusterom i den vonde tiden!
    KLem fra Hilde

    SvarSlett
  54. vondt å høre.. sender varme tanker til deg og dine.. ta vare på hverandre.
    jeg støtter selvsagt kreftsaken og kjøper en hello kitty klokke.
    ta kontakt med meg på linesk85@hotmail.com

    SvarSlett
  55. Kjære Veronica. Dette var leit å høre. Jeg vet godt hva dere går igjennom, da jeg også har følt dette på kroppen med nære familiemedlemmer og venner. Det regjerer en slags unntakstillstand som man selv ikke har valgt. Dere står i en tid med mange utfordringer. Av egen erfaring kommer noen ukjente krefter til syne når slike ting skjer. Det er jeg sikker på er tilfelle med dere også.

    Ta godt vare på hverandre og støtt hverandre. Du har gitt uttrykk for at du har en flott familie rundt deg. Det er det er det viktigste akkurat nå. Sønnen din imponerer med sitt varme hjerte. Det har nok etter deg!

    Da jeg har støttet Kreftforeningen gjennom en årrekke, velger jeg å gi mine bidrag direkte dit.

    Varme tanker sendes til deg fra,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  56. Kjære deg.
    Så vondt dette må være for dere. Har opplevd det selv i nær familie.

    Du har en skjønn sønn.

    Goklem fra Mette.

    SvarSlett
  57. Dette gjorde meg vondt i hjertet av å høre. Livet kan virkelig vaere urettferdig noen ganger. Jeg sender over varme tanker til deg og dine.
    Har ogsaa vært gjennom dette med nær familie, og det er en forferdelig sykdom. Min samboer har også hatt diagnosen, men han var heldigvis en av de heldige som ble frisk igjen...

    Siden jeg bor i USA, skal du slippe å sende klokke hit, men om du sender kontonr. pa nina(at)stylizimo(dot)com, setter jeg over summen for en klokke likevel. Kanskje du kjenner noen som har lyst på en klokke? Skulle gjerne gitt den til din gode sønn, men Hello Kitty er kanskje ikke hans greie.

    Gode klemmer
    Nina

    SvarSlett
  58. Kjære deg!
    Så utrolig vondt å lese om dette. De varmeste tanker og omsorg fra meg til deg og dine.
    Jeg kjøper gjerne to lilla hello kitty klokker for på den måten å støtte på den måten jeg kan.

    Varme tanker fra Marianne

    SvarSlett
  59. Goe klemmer i denne vonde tiden. Ta godt vare på hverandre. <3<3
    Du har en flott sønn, med et utrolig stort hjerte.

    SvarSlett
  60. Jeg har sendt deg en mail med bestilling på klokker. Dette vil jeg gjerne støtte opp om, og linker til dette innlegget på bloggen min.

    Vær snill å hilse til din sønn, han har et stort hjerte, ja.

    Mvh Jenny

    SvarSlett
  61. Hei!

    Jeg vil bare si at dette var trist og mine tanker går til dere i denne tunge tiden. vi mistet vår svigermor etter 8 ukers sjukdom i januar. Jeg vil bare si at jeg føler med dere i denne tunge tiden.
    Og jeg vil gjerne støtte denne saken og vil gjerne kjøpe 1 rosa og 1 lille Hello Kitty klokke, gjerne med litt strass.
    send meg en mail på: iserni_76@hotmail.com

    SvarSlett
  62. Hei!
    Så utrolig trist å høre om din svigermor, mine tanker går til dere i kveld! Dere gjør en fantastisk jobb midt oppi denne tunge tiden!
    Ønsker å kjøpe en hello kitty klokke (rosa/turkis el lilla)

    Min mailadr: toneydstebo@gmail.com

    God klem fra Tone

    SvarSlett
  63. Hei!
    Så flott å kunne støtte en så god sak, dere gjør en kjempejobb!
    Ønsker å bestille 2 Paul Frank klokker for større jenter, med lysblå reim.En Hello Kitty med rosa reim, og en med lysblå reim.
    Lykke til med arbeidet videre!

    Hilsen Malin , malinsun@hotmail.no

    SvarSlett
  64. Så trist... Vi er midt i en slik kamp vi også med min venninne. Gutten min på 10 år lager og selger hjerter til inntekt for henne, og jeg er såååå stolt av han også. :-)

    http://ayla-hilde.blogspot.com/2010/12/selmas-kamp.html

    Legger ved en link til innlegget mitt om henne jeg. Håper det er i orden.

    Klem Hilde

    SvarSlett
  65. Dette var trist.....jeg vet hvordan det er å miste et veldig nært familiemedlem, selv om ikke det var i kreft, så tok det bare tre uker fra innleggelse til vedkommende var borte......

    Din sønn er kjempeflink som selger til støtte for kreftsaken, istedenfor å tenke på seg selv.....

    Sender dere alle varme tanker som finnes.....i denne vanskelige situasjonen.

    SvarSlett
  66. Hadde blitt kjempeglad om jeg hadde vunnet! Elsker det bladet. Ha en fantastisk dag:)

    SvarSlett
  67. hei, utrolig trist å lese. og du har virkelig god grunn til å være stolt over gutten din. vil veldig gjerne støtte kreftforeningen ved å kjøpe 2 klokker. ei rosa hello kitty fra 2 år, og ei rosa med "diamanter" fra 6 år. armedhus@broadpark.no

    SvarSlett
  68. Så forferdelig! Jeg har selv vært ute for 2 tilfeller med kreft, min søster/bestevenn fikk diagnosen svuls på hjernen og fikk dermed 3 mnd å leve. Vi prøvde absolutt alt! Heldigvis var det noen som hørte våres bønn og det kom en heeler helt fra Usa, han hjalp henne virkelig, denne perioden var hun lam, hun var blitt kjempe stor og var deprimert. Men tro det eller ei, dagen etterpå så gikk hun selv! Vet ikke om heeleren hadde noe å si eller hva, men vi fikk henne i hele 9 mnd lenger, hun ble 20 år.

    Jeg håper virkelig at det ender bra hos dere :) Dette er en vannskelig tid!

    SvarSlett
  69. Hei !

    For en fantastisk ting å gjøre ♥
    Jeg måtte felle en tåre når jeg leste om svigermoren din. Min mor døde av kreft for et par mnd siden, det er HELT forferdelig :(
    Kreftforeningen gjør en fantastisk jobb og jeg vil selvføglgelig støtte dette.

    Er det gutteklokker?

    Hilsen fra Henreitte

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥