torsdag 9. september 2010

YDMYK

Kjære alle fantastiske lesere:
*
Tusen tusen takk alle dere som har kommentert
innlegget under.
Tusen tusen takk alle dere som har delt opplevelser
på mail til meg.
Tusen takk til alle dere som har bestillt klokker.
*
Det er over 300 mail jeg har mottatt, og jeg har
ikke rukket å svare på alle enda.
Jeg kommer tilbake til hver eneste en av dere!
I kveld skal Mikael og jeg sette oss ned å sortere
bestillinger, pakke og gjøre klart.
100 klokker er på vei, Hello Kitty, Paul Frank og gutteklokker,
og vi håper av hele
våre hjerter at hver eneste blir solgt!
Tusen takk til alle dere som allerede støtter
kreftforeningen med et årlig bidrag.
*En klem til dere alle*
*
Tusen tusen takk for alle gode trøstende ord, jeg har lest
og grått ~ for noen fantastiske mennesker som
finnes som tar seg tid å sender mail til meg,
gir oss styrke og håp, et stille  "jeg tenker på deg"
*
En spesiell takk til dere som legger ut link på
egen blogg og tipser andre om vår klokke aksjon!
*
Vi har mottatt et emblem fra Kreftforeningen, og
stiftelsen merkes med Tomines hjem - Hello Kitty klokker,
og vårt mål er å få inn 30 000 kr og vi er
ikke langt unna!!
*
 Lev Livet Lykkelig

18 kommentarer:

  1. Dette var kjempehyggelig og lese..så flott.
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  2. Åå kjære venn, det er så vondt å lese om deres kamp! Helt fryktelig!
    Hva kan man si, annet enn at vi tenker på dere! Og håper dere har nok støtte, og gode mennesker rundt dere, så dere kan klare å takle det dere går igjennom...

    Stor varm klem fra meg

    SvarSlett
  3. Å...leste det ikke før nå :((((

    Føler virkelig med deg/dere !!!! ♥♥♥♥

    SvarSlett
  4. Heisann på dere,som har tøffe dager!Sender mine varmeste tanker !!! Men sender også all min beundring og jeg er ydmyk jeg også...synes tiltaket ditt er kjempeflott og dere har all grunn til å være stolte!!!You go,girl!!!!

    SvarSlett
  5. Her kommer vårt bidrag; jeg vil gjerne bestille 4 lysrosa hello kitty klokker! Og en link kommer også på bloggen min - det er det minste jeg kan gjøre! Send meg gjerne en mail på mittlillesmykkeskrin@live.no

    Det er veldig vondt å lese om det dere går gjennom og som mange andre sier - håper dere har mye støtte rundt dere. Du har hvertfall en stor bloggfamilie som bryr seg!

    Mange varme tanker fra
    Hege

    SvarSlett
  6. Varme tanker til deg og din familie!
    KLEM

    SvarSlett
  7. Tenker masse på dere - og synes det er så fint at dere faktisk orker å engasjere dere midt oppi alt det vonde.

    SvarSlett
  8. Tenker masse på dere. Dere er virkelig sterke som gjør noe så vakkert midt oppi en slik situasjon. Vakre mennesker!

    Kreftforeningen er en av de få organisasjonene jeg støtter, alt nytter!

    Varme klemmer fra Margit

    SvarSlett
  9. Fantastisk og beundringsverdig at dere klarer å engasjere dere i kreftkampen når dere står med begge bena i denne selv!!

    Masse varmer tanker til dere og den som er syk!!!

    Maritklem

    SvarSlett
  10. Dere gjør en kjempejobb! Jeg beundrer dere for deres utrolige engasjement og føler med dere!
    Ville bare si at jeg lager link til dere også...
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  11. Stå på!! :) Beundrer dere virkelig!!

    Sender dere gode og varme tanker i denne tøffe tiden..

    Klem Cecilie

    SvarSlett
  12. Har tenkt masse på dere i dag! Og det er et utrolig fint tiltak dere har satt i gang!
    Og all ære til sønnen din som syntes det er helt ok å vente med ny sykkel, det var stort!

    SvarSlett
  13. Kjære deg det er så utrolig trist å høre at dere er rammet av denne fryktelige sykdommen! Med både en mor og en søster som har jobbet og jobber på Radiumhospitalet så vet jeg at all støtte til kreftsaken er ufattelig viktig og at det nytter! All ære til din flotte sønn og til deg! Jeg vil gjerne ha en rosa eller lilla Kittyklokke og en gutteklokke hvis du har. (villaminde@gmail.com). Tenker på dere! Klem fra meg

    SvarSlett
  14. Kjempeflott kampanje dere har satt igang for en utrolig viktig sak! Jeg har skrevet et innlegg om den på bloggen min og håper at det kan bidra til salgstallene.

    Ønsker dere alt godt i den vanskelige tiden dere går i møte. Har nettopp vært der selv, og vet at det er utrolig tøft å være pårørende til en som har uhelbredelig kreft.

    Ta vare på hverandre!
    Klem

    SvarSlett
  15. Føler med dere. Har dessverre vært i samme situasjon... Ta var på hverandre, og ja, lev livet! Gjør ting i dag som en har lyst, ikke vent til en "blir pensjonist". Ingen har en garanti.

    Fantastisk tiltak, og en FANTASTISK gave fra din sønn. Det skal du være superstolt over. Setter perspektiv på livet vi lever.

    En GOD klem fra meg xx
    Nina

    SvarSlett
  16. dette var veldig trist, føler med dere og tenker på dere. Har selv vært i samme situasjon men det gikk heldigvis bra. Fantastisk flott av din sønn, skjønner godt du er stolt det har du all grunn til å være.

    SvarSlett
  17. Synes det er kjempefint at dere har mulighet til å gjøre dette for en så viktig sak. I mai mistet jeg selv min svigermor, mine barns bestemor, pga kreft, så jeg forstår hva det er dere går gjennom nå... Tenker på dere!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥