mandag 18. oktober 2010

Åh... Jeg dåner!!

Pakkene ligger ferdig pakket og klare til å loddes ut

Virkelig.... Jeg hentet verdens flotteste gave på posten i dag.. Altså.. Det er så vakkert.. Har ikke ord!
Jeg kan røpe at prinsesser blir nok spinnville og mor i huset vil nok også bli fra seg av lykke!!
Heldige heldige dere som leser Tomines hjem, for dette er gave til DERE!
Verdien på disse gavene er på ca 1500 kroner, hovedpremien kr 900.-
Jeg må trekke en vinner av Staycation først, så kommer dette,
 men jeg klarte ikke å vente så måtte vise litt!!! Heng på..

16 kommentarer:

  1. Åh.. du må ikke si sånt.. vi blir så fryktelig nysgjerrige! :) Gleeeder odd til å se hva du har fått tak i til oss :P

    Klokkeaksjonen står det stor respekt av og er virkelig flott gjort av dere...

    Ha en fin kveld!
    Hilsen Lillian:)

    SvarSlett
  2. Saa spennende da :) Da venter jeg i spenning! hehe

    Ha en god kveld, sote deg!
    klem Nina

    SvarSlett
  3. Så spennende.
    Her er det bare å følge med...
    Fin Blogg du har.
    Ha en flott kveld:)

    SvarSlett
  4. åhhh kor spennende! du klarer å få oss skikkelig nyskjerrige:)

    SvarSlett
  5. Ja...som om man sitter rundt om i det ganske land å er nysgjerrig liksom... hhrrmmffff ;) hihi

    SvarSlett
  6. Dette gleder jeg meg til. Det blir også spennende å se vaskerommet dere driver å skrur. Du må legge ut MASSE bilder. Vi skal også innrede vaskerom om kort og trenger tips :-)
    Ha fortsatt en fin kveld.

    SvarSlett
  7. Det er alltid så gøy og innom her <3 Ikke rart jeg må det 1,2,3 og 4 ganger dagen :-) Klem Lisbeth L

    SvarSlett
  8. En koselig blogg du har! Gleder meg til å følge med her, så legger meg til som følger. Takk for at du la deg til hos meg, veldig koselig og setter stor pris på det :)

    Og så er jeg en sånn en som ikke takler å vente på kinderegg en gang, så ja, jeg er kjempenyskjerrig på hva du har inni der!

    Klem jannicke
    bra+fint ;)

    SvarSlett
  9. ....spennende da!

    God ide med klokker i julegave, har sagt det før, og sier det igjen, står utrolig stor respekt av arbeidet du gjør med dem!!

    God kveld og klem:-)

    SvarSlett
  10. Å dette blir super spennende....Hva er det du har funnet på?? Blir så artig å høre hva dert er....Så søte pakker altså! Koser meg med bloggen din hver eneste dag og du er favoritten!! Da er det ekstra stas at du settes sånn pris på oss! Ha en riktig fin kveld! Her brenner peisen og jeg koser meg med tv underholdning...hihi...
    Klem

    SvarSlett
  11. spennende :))

    SvarSlett
  12. Nå fikk du oss nysgjerrige altså, tenk å sette oss sånn på pinebenken da gitt?

    Klem...

    SvarSlett
  13. Så spennende :)

    Nyt morgendagen..

    Klem

    SvarSlett
  14. Dette hå spennende ut, nå ble jeg nysgjerrig ;)
    Fikk du forresten mailen min for en tid tilbake med adresse i forbindelse med at jeg var så heldig å vinne et skjerf på bloggen din?
    Ha en fin uke!
    Klem

    SvarSlett
  15. Ja nå er jeg spent...

    SvarSlett
  16. Dette er det verste som kan gjøres mot meg!At noen hinter sånn som dette at jeg blir så nysgjerrig at jeg er heeeeeelt sprekkferdig!!!! Nysgjerrig er bare forordet *lol*
    Så gøy for deg med så mange flotte premier...den største gleden man kan ha,er jo å gjøre andre glad :)
    Og Tomines Hjem....til og med helt uten premier...gjør meg glad hver eneste dag:)))))
    toveklem:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥