fredag 8. oktober 2010

Bare meg..

♥ Bare meg ♥

Etter klokkeaksjonen har jeg fått så mange mail
fra mange som lurer på hvem jeg er og hvordan
jeg ser ut. Det er bittelitt skummelt, og spesiellt
det å ta bilde selv. Men her er jeg!
Jeg måtte bare le når jeg tok bildene, og
det får bli som det ble!
Føler meg litt Gizmolinas nå, bortsett fra at
jeg er veldig H&M av meg, og veldig Culture
( i love )
Men hvem er du? Jeg har mange anonyme som legger
igjen hilsen... man lurer jo litt...
Bare så det er sakt så er jeg fan av Gizmolinas!

♥ Tusen takk for alle utrolig søte mail ♥
♥ Tusen takk for alle som støtter vår klokkeaksjon ♥
♥ Tusen takk til alle dere som hilser på meg her hver dag ♥
♥ Tusen takk for alle hilser dere legger igjen ♥
Nå er det helg, og jeg skal på fest til
en veldig god venninne i morgen.
Jeg gleder meg
Tusen takk til snille Hilde Carma.. vi rakk det!!!

26 kommentarer:

  1. Hei, koselig å se ansiktet bak bloggen. Har såvidt sett snurten av deg tidligere - kanskje på hvitstil.no og selvfølgelig der du ønsker velkommen til din blogg? Du ser akkurat ut som jeg forestilte meg bloggeren bak denne bloggen. Du gleder mer alltid med nye varierte innlegg.
    Ønsker deg en fantistisk helg, kos deg :) Tror jeg er innom omtrent daglig!

    Klem, Mette

    SvarSlett
  2. Lovely photos!
    Have a wonderful weekend,
    Yvonne

    SvarSlett
  3. Nemmen, der var du ja:)
    Herlige sprudlende bilder:) hihi
    Og antrekket var det heller ikke noe å si på:) Nice:)
    God helg til deg :) KLEM

    SvarSlett
  4. Så koselig å se deg :) Ja det er litt rart det der. Vi danner oss ofte et bilde av menneskene bak bloggene, uten at man, i noen tilfeller, har den minste forutsetning for det :)
    Og skikkelig fin i tøyet var du også ;)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Fiiiiiiiiiiiin du e♥

    God helg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  6. Så koselig og se deg :o)
    Håper du får en herlig kveld hos din gode venninde i kveld!

    Hilsen Hege

    SvarSlett
  7. Ha en riktig god helg !! Og kos deg masse på fest i morgen!
    Innmari koselig å ha noe sånt å se frem til i hverdagn, vi va rselv i hyggelig 40 årslag forrige helg :)

    Hanne :)

    SvarSlett
  8. lovely photos, you ar cutee!!!

    Kiss.

    SvarSlett
  9. Veldig koselig å se bilde av deg:))
    Du har en flott blogg. Jeg er en anonym som har lagt igjen hilsen tidligere, og som følger bloggen din. Jeg er dame i midten av 40 årene, som ofte er innom bloggen din og noe andre regelmessig. Jeg liker å pusse opp gamle møbler, sy, hekle,strikke, trene og fotografere litt som hobby. Har hente mye inspirasjon og gode ideer fra din blogg!

    SvarSlett
  10. Hei anonyme.. så hyggelig.. Det er utrolig hyggelig at dere legger igjen hilsen, selvom jeg ikke vet hvem dere er... høre at man inspirerer andre er iallefall flott!! Jeg pakker klokker, og leser mail samtidig!

    Ønsker deg en flott kveld, og takk for hilsen!

    SvarSlett
  11. Herrejesus! Du ser jo helt mongo ut!

    SvarSlett
  12. Så koselig å se deg : )) Ønsker deg en flott helg
    klem Tove

    SvarSlett
  13. Flott jente med flott blogg og med et stort hjerte!
    Kos deg på fest!
    klem
    Lise

    SvarSlett
  14. Så flott du er ! :-)) Gjennspeles helt perfekt i bloggen din!

    Godklem

    SvarSlett
  15. Hei! Jeg har ikke vært her før i dag, men synes bloggen din ser kjempefin ut, og gleder meg til å utforske litt ;)
    Kos deg på fest, og besøk meg gjerne på brafint.blogspot.com når du restituerer i morgen! hehe!
    klem Jannicke

    SvarSlett
  16. Hei!
    Bestilte ei klokke, men har ikke lagt igjen mailadresse....
    Og betaling, hvordan gjør du det? Betaler vi på forskudd?
    Ha ei riktig god helg!
    Klem

    SvarSlett
  17. Du ser jo helt smashing ut!!! :) Har såvidt sett bilde av deg selv her ett sted (eller hos Hvitstil), men her så du virkelig bra ut. Ser at du (også) leser Carmabloggen! :)

    Du vet kanskje ikke så mye om meg, eller har sett bilde av meg (??), men du har vel besøkt bloggen min en gang eller tre tror jeg, og dermed fått ett intrykk derfra.. :)
    Ønsker deg en flott helg, med hyggelig venninnekveld. Det er alltid gøy når jenter møtes over ett glass vin eller tre! :)
    Klem Camilla

    SvarSlett
  18. Skjønne dame, du er flott:)
    Herlig bilde av deg...

    Klem Line

    SvarSlett
  19. så herli :D
    artig me sånn bilda!
    Flotte jenta :)

    Kos dæ masse på fest i morra..

    Klæm Trine

    SvarSlett
  20. Hei, du vakre! Så kjempekoselig å se deg! Du har så vakkert hus og en så vakker blogg. Det har vært gøy å følge deg fra starten. Takk for at du er så raus og deler med oss her inne!

    Ønsker deg og dine en deilig helg!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  21. Nice som vanlig<3 Lisbeth Langvandsbråten

    SvarSlett
  22. Fiiine bilder... Jeg må bare kommentere LV dekselet til IPhonen din. Hvor får man tak i det??? Rålekkert, hvis jeg ser riktig:-)

    SvarSlett
  23. Hei...koselig blogg du har:) Første gang jeg er her inne, men hit kommer jeg igjen..la meg til som følger:)
    God helg...klem fra Katharina

    SvarSlett
  24. Hei! Så koselig å se deg, du ser ut som den stilsikre og vakre damen jeg innbilte meg at du var;-).
    Jeg har fulgt bloggen din i et lite år nå, og koser meg stort med den. Jeg er 35 år, mamma til tre nydelige og er bosatt i Fredrikstad. Har ingen egen blogg, men nyter å være blindpassasjer her i Blogglandia, så mye inspirasjon og flotte damer!

    God klem, Marit:-)

    SvarSlett
  25. så koselig å se deg! inspirerende blogg du har! og fint etui til Iphone.. hvor har du kjøpt det???? super lekkert

    SvarSlett
  26. skjønner hvordan du følte deg.:-) syntes gizmolinas og noen adre er så dyktige på å vise outfit og jeg syntes det er så kos å se menneskene bak bloggen..og liker det du viser her..Men jeg byr jo ikke på meg selv..men har prøvd, men bare følt meg nja..."gizmolinas look a like bad".:-))

    Men du er flott..skjønner du lo når du tok bildene.:-)

    ha en fin kveld.:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥