onsdag 27. oktober 2010

Den som venter..

Lille søte T♥mine i vinduskarmen og ser på storebror

sløyfen i håret kommer fra Den lille prikken over i'en
( snart give away med premier fra
disse fantastiske damene )


 
... på noe godt venter ikke forgjeves..
Jeg trekker vinneren av STAYCATION i kveld, jeg
har ikke rukket før desverre.. Jeg skal lese nøye gjennom
hver hilsen, så det tar jo litt tid.
Du kan fortsatt melde deg på til kl 19 i dag, for å vinne en
gratis overnatting for 2 med SCANDIC Hotel
Legg igjen en hilsen, om hvorfor jeg skal velge akkurat deg!
♥♥♥

4 kommentarer:

  1. Så nydelig en hårsløyfe på den skjønne lille piken :)

    SvarSlett
  2. Så bra at det fortsatt går an å melde seg på konkurransen! :)

    Jeg kunne skrevet et laaangt innlegg om hvorfor jeg burde vinne, men jeg tror jeg dropper det og bare sier at jeg synes min KONE fortjener en tur bort sammen med meg, fordi hun HVER dag gir meg positiv støtte og gode klemmer selv om jeg er (ufrivillig) arbeidsledig slabbesdask om dagen og jobber som bare det med å finne meg en jobb. Å kunne overraske henne med en staycation hadde vært helt fabelaktig, hun fortjener det som holder ut med meg, jeg er jo så opp og ned i humøret pga ikke arbeid, at det er til å bli gal av ;)

    Forøvrig synes jeg du fortjener å vinne selv, du sprer alltid fine ord rundt deg ( i alle fall til meg!) og det setter jeg utrolig stor pris på!

    klem :)

    SvarSlett
  3. Trodde søte Tomine satt å ventet på flere macroner jeg :) hihi
    Veldig søt hårsløyfe da :):)

    Krysser fingrerne for trekninga ikveld :)

    *tvi tvi*

    SvarSlett
  4. I can't read your blog, but I love your pictures. feels good here. :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥