mandag 4. oktober 2010

En gave fra Carma jentene i Trondheim

foto i dag:Triwa klokke på min arm
Tusen tusen takk til Hilde på Carma,
som har gitt meg denne fantastisk flotte og kule Triwa klokken!!
I LOOOOOVE IT!!!

Oppdatering: Mikael ringte meg på jobb nå, masse klokker har kommet i dag,
så da sender vi ut.. Vi må jo noenganger vente litt på klokkene for
det tikker inn bestillinger hver dag, så jeg sender til de som har
ventet lengst. Alle får, så rop ut hvis det er hast!!
Nye klokker er bestilt igjen i dag, så vi tar gjerne imot
flere bestillinger!!

TUSEN TAKK, Dere gjør alle en fantastisk innsats!

*
HAPPY MONDAY!
For ganske så lenge siden oppdaget jeg bloggen Carma, og ble
egentlig fra meg av lykke fordi jeg i lang lang lang ( sa jeg lang ?)
tid hadde brukt alt av tid og penger til hus, interiør og barna.
Men plutselig blir man veldig lei, ser seg selv i speilet, og
har lyst å gjøre NOE.. men hva og hvordan??
Min søster sa at det  var sosialt selvmord å gå ved min side en periode,
jeg var bare masse malingsflekker og gamle jeans liksom.. NO Fun!! 
*
Men så fant jeg jo bloggen/butikken Carma, og selvom jeg ikke fremstår som noen
 moteløve, så vet jeg iallefall nå hva som er hot or not!!
Hver eneste morgen når klokken på min telefon ringer, sjekker jeg samtidig
dagens antrekk på Carma og vips- så har jeg en god ide om hva jeg skal ta på meg
*
Nå som jeg har fått klokken Triwa på min arm, kan jeg jo også
nyte at jeg faktisk har noe av det samme stæsjet som Prinsesse Madde..
Hun har også nøyaktig lik klokke. Klokkene kan du fortsatt kjøpe
gjennom bloggen til Hilde på Carma, eller i selve butikken som
er i Trondheim. De koster rundt 1000,- kroner
og du finner flere modeller HER

Sjekk ut bloggen til jentene på Carma,
for tips og masse inspirasjon.

Ikke glem Give Away i innlegget under..
Jeg trekker om en ukes tid!!

16 kommentarer:

  1. Absolutt velfortjent!! Skal ile dit nå jeg, ikke en dag uten den bloggen der...og ikke en uke uten besøk i butikken. Bedre service finnes bare ikke:))
    Her har dagen i dag gått med til det vi snakket om i går:))
    Vi høres snart igjen, ha en flott høstdag.

    SvarSlett
  2. Jeg fant også den bloggen gjennom deg her og jeg bare MÅ innom hver eneste dag.

    Fantastisk gjeng med flott butikk!

    Stilig klokke.

    -monica-

    SvarSlett
  3. Den fortjener du.... mange som har oppdaget Carma pga deg - jeg også<3
    klem Margit

    SvarSlett
  4. Så flott at du fikk deg en sånn fin klokke for all carmaen du har spredd om Trondhjæmsbutikken ;) Vel fortjent, men like fullt veldig kjekt da ;) Nydelig klokke, skulle gjerne hatt en sånn ja ;)

    Kikk innom meg så ser du PiP koppene in action! De er en soleklar favoritt her nå, lillemalien vil KUN ha fuglekoppene (dine) og aller helst også fuglekjolen (rosa chill) hver enda morgen ;) Helt dilla!

    Tusen takk en gang til!

    SvarSlett
  5. Den klokken har jeg også nyyyyydelig. Å du fortjener den sååååå:-)Lisbeth Langvandsbråten.

    SvarSlett
  6. Gratulerer, det var velfortjent!

    SvarSlett
  7. Jeg har også den klokken, og det er den beste klokken jeg noen gang har hatt :-) Selv om den er stor, så veier den ingen ting og er derfor en drøm å ha på armen :-))
    Nyt resten av dagen med verden beste klokke på armen ;-))

    Klem fra Janicke

    SvarSlett
  8. Heldige deg, og det er virkelig fortjent!
    Triwa kløkkene er bare helt råååå, slik en ønsker jeg meg og:)

    Carma bloggen er fantastisk, selv om jeg ikke bor i Trondheim og kan besøke butikken, så lærer de meg masse om hva som er hot or not, hihi, er innom der hver dag jeg og:)

    Ha en herlig mandagskveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  9. LEKKER klokke .... sånn vil jeg ha og!!!!

    SvarSlett
  10. Men saa hyggelig da! Den var sikkert veldig fortjent.
    Er stott og stadig innom bloggen til Carma selv om jeg bor i Los Angeles. Man trenger litt tips i blandt, og de har virkelig mye og vise frem.

    Ha en fin kveld!
    klem Nina

    SvarSlett
  11. Den var fiiin..
    Gratulere!

    SvarSlett
  12. Helt enig... Utrolig mye fint i den butikken!!!! Flott å ha fått den introdusert :)

    SvarSlett
  13. Himla heldig du har vært
    Ja den bloggen er bare en sånn en må innomm
    Tror faktiskt jeg fant den her hos deg

    SvarSlett
  14. Velfortjen klokke til en nydelig sjel! Som flere har skrevet har jeg også oppdaget Carmas blogg gjennom deg. Følger dere begge to tett. Nå har jeg også hoppet på blogg bølgen selv, takket være inspirasjon fra dere! Ha en fin dag!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥