fredag 1. oktober 2010

Fredags kos og besøk

I helgen blir det bare kos,
dog uten peis som bilde over viser....
nyyyyydelig....

I dag kun for oss og i morgen kommer gode venner
på mat og vin. X-factor må vi også få med..

Desverre er vi fortsatt uten peis, men nå tror jeg at jeg vet hvilken
peis vi kan ha på kjøkkenet iallefall. Fikk et fantastisk flott tips av en blogger.

Noen som er kjent med klebersteinspeis?
Synes de er ganske så fine de jeg har sett, og de varmer jo i en evighet..

Vi sender fortsatt ut klokker,
og tar imot bestillinger for de som ønsker å støtte aksjonen.
Send mail til ramboline97@gmail.com for å bestille!
*
Ønsker alle som et innom en deilig helg!

4 kommentarer:

  1. Utrolig fin den feisen du har lagt ut bilde av!!! Den kunne jeg tenkt meg ;)

    Ha en strålende helg!

    Klemmer

    SvarSlett
  2. Hei!
    Vi har kleberstensovn, og er utrolig fornøyd med det Når det er noen få kuldegrader, holder det å tenne opp på morgenen, og det er varmt resten av dagen. Hvis det er blitt fyrt hele dagen, på verste kuldevinteren, er den fortsatt varm på morgenen.
    Kos fredag!, og vi gleder oss til klokkene kommer!!
    Liv Johanne

    SvarSlett
  3. HEI
    Er fast følger av den flotte og inspirerende bloggen din, men ikke så flink til å legge i gjen spor:-)Men følte jeg MÅTTE gjøre det nå ettersom vi har klebersteinsovn.
    Vi bygde hus forf 5 år siden , og den har vært ENESTE ovn i huset ( varmekabler bad + hall )
    Hugger ved selv så har passet oss ypperlig:-)
    TIPS: Effekten øker med høyden .....det gjør prisen også.Ovnen bruker ikke lang tid på å bli varn slik mange tror.
    Jeg fikk den 45 % rimeligere fra Gausdal Lanhandleri ( fritt tilkjørt ) enn noen andre leverandører i VÅRT området klarte.
    Lønner seg å sjekke rundt ...og prute :-)
    Ikke lurt å plassere rett ved siden av sofa...blir FOR varmt rett og slett.
    Jeg nyyyyyyyyyyyyter min kleberstein.
    Klem Mette

    SvarSlett
  4. For en nydelig peis! Elsket vedoppbevaringa :)
    ha ei kjempefin helg!
    Klem
    Lise

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥