søndag 3. oktober 2010

Gave til mine fantastiske lesere!

God morgen søndag!

Jeg har lyst til å gi mine søte, alltid positive og glade lesere dette nydelige veggordet.
 Jeg har 6 stk wallwords, samme stil og størrelse som på bilde!
Det måler ca 57x55 cm
Jeg lodder bort 2 stk som du kan vinne ved at du legger igjen hilsen under dette innlegget!
Du trenger ikke ha blogg, og du må heller ikke følge bloggen.
Det er kun et lodd til hver, likt for alle!
*
 Bokstavene er i vinyl, og fjernes enkelt når/ hvis du blir lei!
 ( De siste 4 selger jeg til kr 300.- pr stk.
Ppris for samme str. ligger på opp til 1200,- kr stk har jeg sett )
Lykke lykke til, og en deilig søndag til dere alle.
Minner om auksjonen på armebåndet som går til inntekt til kreftforeningen.
Budet er nå i 550,- kr og du finner innlegget HER

203 kommentarer:

  1. Jeg er med;)
    Mvh Nina
    ninasjoevold@yahoo.no

    SvarSlett
  2. Hei
    Flott ord
    Jeg ønsker veldig gjerne å være med i loddtrekningen
    Ha en fin søndag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Så koseleg...
    Den trekninga vil eg gjerne vere med på..

    God søndag :-)

    SvarSlett
  4. Så koselig veggord! jeg blir gjerne med!
    Ha en fin søndag!
    klem
    Lise

    SvarSlett
  5. Hei søte!

    Den var flott! Kunne selvfølgelig tenkt meg en sånn her hjemme - så da legger jeg inn noen ord og krysser fingrene.

    Ønsker deg og dine en fin søndag!

    Klem Kari-Beate

    SvarSlett
  6. For et koselig vegg ord :)Jeg tar gjerne et lodd jeg hvis jeg får lov.. god søndagsklem fra Elin-M

    SvarSlett
  7. Gud så snill du er ♥

    Jeg prøver lykken... ;)

    *Ha en fortsatt fin helg*

    Klemmer fra MV

    SvarSlett
  8. Oi må jo prøve lykken, hadde passet perfekt på veggen her. Ønsker deg og dine en god søndag videre :0) Ta vare på hverandre!

    Hilsen Linn, Sarpsborg
    pettson79@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Så moro
    Kunne godt tenke meg denne gaven, ja

    SvarSlett
  10. Det var fine vegg ord som jeg tror hadde passet kjempe bra over sofaen min, rundt det nye speilet ;o) Krysser fingre for at jeg blir en av de heldige...!
    Ønsker deg en fortsatt god Søndag:o)

    SvarSlett
  11. Så kjekt;) Det vil jeg være med på!
    Ha en fin søndag.
    Klem J.

    SvarSlett
  12. Ble kjempefint, på det allerede nydelige kjøkkenet ditt!

    Ha en strålende søndag <3

    Klemmer

    SvarSlett
  13. For et nydelig veggord! Vil gjerne vinne et slikt.
    Håper dere får en fin søndag.

    SvarSlett
  14. Hei!
    Jeg vil gjerne være med!! :)

    Ha en fin søndag!!

    Klem, Ramona.

    SvarSlett
  15. Jeg vi gjerne være med, men jeg tror ikke jeg vinner ( hi hi) så jeg vil gjerne kjøpe en av deg også :)) ( om du har noen igjen da) god søndag til deg også :))) klem fra janicke :)

    SvarSlett
  16. Heisann.
    Jeg prøver gjerne lykken.
    Om jeg ikke har heller med meg, kjøper jeg gjerne en.

    Synes du har en fantastisk blogg som det er så hyggelig og inspirerende å titte innom. Takk før at du deler med oss.

    SvarSlett
  17. Så utrolig snilt og hyggelig gjort av deg, vært en hyggelig oppmuntring i hverdagen å få disse i postkassen! Søndagshilsen fra ivrig bloggleser Ann-Karin

    SvarSlett
  18. så koseli :)
    Prøve lykken :)

    ha en flott søndag!

    Klæm

    SvarSlett
  19. Fint veggord. :) Er gjerne med i trekningen om det.
    Liker forresten denne "nye" looken på bloggen din så godt. Vet det er en liten stund siden du endret det, men tror ikke jeg har kommentert det..
    Håper du har en god søndag.
    KLEM

    SvarSlett
  20. Oiiiihhhh - for en FLOTT GAVE!!!

    Jeg blir gjerne med.

    Ha en flott søndag!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  21. Det ble kjempe fint! Digger klokka di forresten :) Det gir en helhet som jeg virkelig liker veldig godt. Blir gjerne med i trekningen jeg også - vet jo aldri - kan være at jeg inviterer noe av det svarte inn i livet mitt igjen snart ;)
    Ha en fin søndag!
    Mvh Solvei

    SvarSlett
  22. go søndag formiddag :)
    klart jeg vil være med

    klem fra anita s

    SvarSlett
  23. God morgen :-) Jeg blir gjerne med på trekningen. Søndagsklem fra Solveig

    SvarSlett
  24. Jeg vil gjerne være med.
    Mvh Linda
    (ldelerud@online.no)

    SvarSlett
  25. Så flott, jeg vil gjerne vinne!

    Ha en fin dag!
    KLem

    SvarSlett
  26. Hei på deg! Må si jeg synes du er inspirerende. Du har en vakker blogg, et vakkert sinn og et alldeles vakkert hus. Jeg kunne virkelig tenke meg en slik gave. Får virkelig håpe lykken er med meg idag :D

    Hilsen Eva,
    evasiren@gmail.com

    SvarSlett
  27. Så herlig - jeg vil gjerne være med.
    Ønsker dere en god søndag :)

    Klem, Mette

    SvarSlett
  28. Så snilt av deg å gi bort disse. :)Prøver lykken jeg også. :)Klem.

    SvarSlett
  29. Så nydelig veggord :)) Og så er du så snill som vil gje dei vekk.
    Håpar på vinnarlukke, eg og.

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  30. Heisan! Vil gjerne være med i trekninga. Har nettopp malt stua, kjøkken og gangen så skal nok finne en fin plass til denne om jeg skulle være så heldig å vinne! Klem Monica
    mo-skog@online.no

    SvarSlett
  31. Hei hei og GOD SØNDAG :)
    For en knallfin blogg du har og for noen nydelige veggord du har anskaffet deg. Vil gjerne være med i trekningen (bruker aldri å vinne så jeg er også interisert å kjøpe om du har noen igjen). Du er en inspirerende jente som jeg følger hver dag. Du har et nydelig hjem og veldig min smak på interiør.
    Håper jeg vinner hi hi :))

    Hilsen Ellen,
    e-ansten@online.no

    SvarSlett
  32. Jeg vil gjerne være med ;-D

    Klem fra Grete

    SvarSlett
  33. Nydelig veggord!
    Jeg er gjerne med på trekningen din:)

    Nyt søndagen! Carpe Diem!

    SvarSlett
  34. Jeg er med ha en fin søndag
    Klem Anita

    SvarSlett
  35. Bloggen din er så fin og inspirerende! Har veldig lyst å være med på trekningen:P

    God søndag til deg også!

    SvarSlett
  36. Hei :)
    Den stickersen var nydelig! Så snill du er som gir bort 2 stykker!
    Jeg synes det er så fint med slike vers på veggen, men har desverre ikke sett meg råd til å kjøpe noe sånt. De er jo så himla dyre.
    Vel....tvi tvi til meg :)
    Har forresten lagt meg til som følger hos deg. Synes bloggen din er kjempefin :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  37. Så hyggelig!!Det veggordet hadde passet veldig godt på veggen min.Krysser fingrene for meg!;)

    Håper du har en fin søndag!

    Mvh.
    Ingunn Sundseth

    SvarSlett
  38. SÅ nydelig gave, jeg vil gjerne trekke ett lodd... :-)
    Ha en strålende dag:-)

    SvarSlett
  39. Hei!
    Kjempefint veggord så her må eg bare prøve lykken!
    Keep up the good work!
    Ha en fin søndag!

    Hilsen Elin
    mail: gin-fotl@online.no

    SvarSlett
  40. Jeg vil gjerne være med! Du er på listen over mine "faste" blogger som jeg følger med på.
    ingerbali@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Hei Hei, jeg vil gjerne vær med i trekninen=) Ønsker dere i finfin søndag! Camilla

    SvarSlett
  42. Hei. Jeg vil gjerne være med :)

    SvarSlett
  43. Ønsker å prøvelykken på trekningen av veggord hos deg. Fin søndag!
    Jorunn

    SvarSlett
  44. klart jegvilvære med i konkurransen etter å ha sett de fine ordene på veggen din!!! Count me in :o)
    toveklem

    SvarSlett
  45. Heisann !
    ...vil være med jeg òg .
    Ha en fin søndag !

    SvarSlett
  46. Jeg blir gjerne med :)

    Digger interiørbutikken som har kommet til by`n nå forresten ;)

    Ha en fin søndag!

    Klem fra Hege

    SvarSlett
  47. Veldig fint! Jeg vil gjerne vinne :o)

    SvarSlett
  48. Jeg blir gjerne med, er en av dine faste lesere

    SvarSlett
  49. Jeg er gjerne med :)
    Ha en fin søndag :)

    SvarSlett
  50. Jeg blir også med,klem fra Sissel.

    SvarSlett
  51. I´m in :D Det veggordet er jo bare nydelig og jeg har en vegg det hadde passa perfekt på :) Håper håper håper jeg vinner det ;)

    Ha en super søndag :)
    Klem karianne

    SvarSlett
  52. Hei Jeg tar gjerne et lodd. Fin blogg du har. Sandra

    SvarSlett
  53. Så fin gave da,jeg vil gjerne være med,ha en fortsatt fin søndag.
    Klem fra Fruen (Heidi)

    SvarSlett
  54. Jeg vil gjerne være med på trekning.

    SvarSlett
  55. mammastressoktober 03, 2010

    Fantastisk flott veggord, jeg ønsker også å prøve lykken.
    Vennlig hilsen mammastress

    SvarSlett
  56. Jeg deltar gjerne.

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  57. Elsker det ordtaket, så jeg melder meg på!
    PS: Det ser lekkert ut!
    Siri
    sirihelenj@hotmail.com

    SvarSlett
  58. Jeg blir gjerne med i trekningen av veggord! :)

    Ha en flott søndag, hilsen Lillian:)

    SvarSlett
  59. Ha en helt nydelige søndag!
    Med hilsen Renate :)

    SvarSlett
  60. Flotte veggord! Jeg er med i trekningen! :)

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  61. Jeg vil gjerne være med på trekningen.

    God helg!

    Ann-Kristin S.K

    SvarSlett
  62. Nydelige ord å ha på veggen. Kunne gjene tenke meg eit slikt på mitt nye soverom :o)
    Klem Tonje

    SvarSlett
  63. Åh dette kunne jeg tenkt meg på veggen:)

    SvarSlett
  64. Hei har lenge fulgt bloggen din utrulig flott hjem dokke har !! Skulle gjerne hatt ein slik tekst !! KLem MILLA

    SvarSlett
  65. Åh så spennende! DET fine veggordet!! Jeg har fremdeles ingen veggord, så jeg er superspent ;)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  66. Veggen din ble nydelig?
    Har alltid ønsket meg Wallstickers, men har likssom aldri funnet den riktige teksten?
    Dette var jo helt perfekt!

    I dag skal vi feire 7 års dag
    til Tuva Caroline som er ett av mine fire barnebarn. Hun ønsker seg penger for allerede nå elsker hun å shoppe klær!!! Og så får hun to fine Kitty klokker da...:-)

    Klem...

    SvarSlett
  67. For en fantastisk vakker premie. Ja, jeg vil gjerne være med. Krysser alt jeg har :-)

    Hilsen fra Ann-Helen (annhelens@getmail.no)

    SvarSlett
  68. Så flott et veggord. Jeg har heller ikke noe veggord i mitt "kommende" hjem enda. Men jeg tror at om ikke så lenge blir det klistret opp noen, siden jeg syns de er så flotte.

    Ha en kjempe flott ukestart!

    SvarSlett
  69. Tar mer enn gjerne et lodd jeg :)

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  70. Åh så flott det ble. Vil gjerne bli med i trekningen!!
    Ha en fin dag!

    Katarina.

    SvarSlett
  71. Dette hadde blitt flott på kjøkken veggen!!!! he he:) du har en super blogg:)
    Hilsen Fast følger Elisabeth

    SvarSlett
  72. hei,
    jeg vil også delta ;-))
    helt nydelig veggord.
    masse hilsener fra Tove
    mailadr; dideidem@online.no

    SvarSlett
  73. vakre ord, så jeg prøver lykken her. Du har et nyyydelig hjem og jeg sukker ofte henført når jeg ser bilder fra det fine huset deres
    :)

    SvarSlett
  74. Hei på deg:-) Nydelige ord i et nydelig hjem. Jeg vil gjerne vinne;-) Klem Lisbeth Langvandsbråten-

    SvarSlett
  75. Flott veggord:) Tror dette hadde blitt flott på veggen i vårt nye "casa". Hilsen fra line

    SvarSlett
  76. Jeg blir gjerne med i trekningen av veggord. Som jeg kommenterte i ett tidligere innlegg hos deg, så har jeg enda ikke veggord i huset.
    Ønsker deg en fin søndag!

    Kari :-)

    SvarSlett
  77. Strengt tatt synes jeg egentlig du heller burde fått gave av oss for positiv og nydelig blogg, selv når du står midt i sorgen!

    Men ordene var nydelige, så jeg tar gjerne et lodd, og ønsker deg en flott søndag!!

    SvarSlett
  78. hei:) er gjerne med i trekningen:) trenger no slikt no i den nye leiligheten:) klem nina.e.f

    SvarSlett
  79. Nydelige ord! Jeg ønsker gjerne å være med i trekningen :-)

    hanneshjem@gmail.com

    SvarSlett
  80. Flott veggord! Prøver lykken! :) Følger deg hver dag, flott du har det! Ha en fin fin søndag!

    SvarSlett
  81. Hei, Hei !

    Du har et nydelig hjem, og flott blogg. Jeg blir gjerne med på trekningen :-))

    Åse i Trondheim

    SvarSlett
  82. Nydeleg veggord☺ Vinner det gjerne eg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  83. Kjempe fint, ble det! Jeg er med i loddtrekning.

    SvarSlett
  84. Heia
    Kjempefint. Lekkert hjem du har. Jeg blir gjerne med på trekningen.

    Klem Mette

    SvarSlett
  85. Ååå, so snill du er da, som vil dele med oss andre.

    Eg tek gjerne eit lodd.

    Klem fra Nina Kathrin

    SvarSlett
  86. Jeg er med, og håper på vinnerlykke! ;) Hvis ikke ønsker jeg å kjøpe det ;)

    SvarSlett
  87. Hei. Jeg legger gjerne igjen noen ord for å se om jeg kan bli en heldig vinner. Du har et kjempe flott hus og blogg, som jeg nylig har oppdaget, jeg kommer gjerne på "besøk" snart igjen.

    Tilla fra Andebu.

    SvarSlett
  88. Hei, tror denne veggpryden hadde passet perfekt i vårt nye "casa". Håper på vinnerlykke. Line

    SvarSlett
  89. Dette blir jeg gjerne med på:)
    Er fast leser av bloggen din-og Carma sin, takket være deg.
    Vennlig hilsen Ann-Helen.
    dagsel@tele2.no

    SvarSlett
  90. Så flott, jeg vil gjerne ha et lodd :) Ha en flott søndagskveld!

    SvarSlett
  91. For et flott veggord! Det har iallefall jeg lyst til å ha på veggen!

    SvarSlett
  92. Oi, det var et nydelig vegg ord... Stilen din er upåklagelig, og dette var ikke noe unntak!

    Jeg prøver lykken jeg også.. :)

    Ønsker deg en fortsatt fin søndag videre!

    Hilsen fra Christina H

    SvarSlett
  93. Her vil jeg gjerne prøve lykken! :)

    Ha en koselig kveld videre...

    Klem Mary-Ann

    SvarSlett
  94. Innmari fin wallsticker, sånn kunne jeg også tenkt meg ;)
    Tusen takk for en flott og inspirerende blogg :)
    Hilsen Mona H.

    SvarSlett
  95. Jeg drukner i alle innleggene, men jeg vil være med. I tillegg har jeg veldig lyst til å få kjøpe et dersom jeg ikke vinner. Veggordet passer KJEMPEGODT til rommet jeg skal overraske datteren min med å pusse opp. Jeg lover å blogge resultatet :-)

    SvarSlett
  96. Kjempekoselige veggord, det er klart jeg vil være med i trekningen om å vinne disse :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  97. En av de absolutt fineste wallsticks jeg har sett... Slik vil jeg være med i trekningen på.

    Flott blogg du har!

    klem

    SvarSlett
  98. Hei!
    Fant bloggen din idag jeg, gjennom den fine fine bloggen til HildeCarma.
    Du har et utrolig fint hjem! Og bloggen er nå lagt til i favoritter :)

    Siden jeg også har lett litt etter noen fine ord å klistre på veggen, slenger jeg meg med på trekningen i håp om at jeg blir den heldige vinner :) (har ikke vunnet noe som helst siden jeg vant Snoopy-termos på bingo med mamma da jeg gikk i barnehagen, så da er det forhåpentligvis på tide nå ;))

    Ha en fortreffelig søndag videre!

    Hilsen fra Hanne
    nyrem@online.no

    SvarSlett
  99. Nydelige ord! Jeg prover gjerne lykken :)

    Ha en fin sondags kveld
    klemmer Nina

    SvarSlett
  100. Jeg er med.
    vakre "wallwords"

    SvarSlett
  101. Jeg slenger meg med. Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  102. Hei!

    Jeg synes wallstickers er kjempefine. Har tenkt å kjøpe meg noen flere ganger, men får aldri helt bestemt meg.... Så jeg prøver lykken hos deg og håper att jeg snart eier ett :)

    Klem Ingrid E

    SvarSlett
  103. Jeg føler med dere i sorgen. Vakre ord, som minner oss om hvor skjørt livet er og å verdsette øyeblikkene. Jeg blir gjerne med i trekningen. Takk for at du blogger. Jeg leser alt du skriver.
    Klem

    SvarSlett
  104. Kjempe fine ord, hadde passet perfekt inn hos meg !! Så jeg er med !!

    Hilsen helenemagnesen@hotmail.com

    SvarSlett
  105. Vakre ord, jeg krysser fingre! :o)

    Ha en fin søndagskveld, og en god ny, uke.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  106. God kveld i stuen :)

    Jeg får prøver lykken som de hundrede og noe før meg og x fingrene for hell og lykke.

    Annie :)

    SvarSlett
  107. Hei!
    Så fine ord på veggen! Jeg vil gjerne være med! :)

    Hilsen Evy

    vstranden@yahoo.no

    SvarSlett
  108. Ååå,vil gjerne være med:)
    Har nok ikke blogg,men følger med:)

    Mvh
    linntove80@yahoo.no

    SvarSlett
  109. Prøver lykken igjen jeg :)

    Den blir ikke utslitt for å si d slik ;)

    Ha en flott søndagskveld :)

    Annie

    SvarSlett
  110. Nydelige ord, og ikke minst har du en kjempefin blogg som jeg sjekker jevnlig både med spenning og glede :)

    En god uke til dere!
    Klem, Karianne

    SvarSlett
  111. Hei!
    Så fine ord på veggen! Jeg vil gjerne være med! :)

    Hilsen Evy

    vstranden@yahoo.no

    SvarSlett
  112. Hei.
    Så fine ord.
    Jeg prøver lykken;)

    Hilsen Ann-M.

    SvarSlett
  113. Å den har vært noe å vunnet:)
    Prøver lykken:)

    Mvh
    linntove80@yahoo.no

    SvarSlett
  114. Hei hei. Fikk adressen din av datteren min og det må jeg si var bra! Elsker de fine bildene dine. Takk for inspirasjon. :) Har lagt deg til i bloglisten min.
    Vil gjerne være med på blog candyen din.

    SvarSlett
  115. Så søte! Jeg vil gjerne vinne :-)

    mvh
    Maria B.

    SvarSlett
  116. Nydelige veggord!!!!
    Vil gjerne bli med i denne trekningen ja!!!!

    Ha en deilig kveld videre.

    Hilsen Karoline.
    Henriksenkaroline@gmail.com

    SvarSlett
  117. jeg vil gjærne være med i trekningen :)
    kjempe flott veggord :)

    SvarSlett
  118. Hei! Jeg syns du har en kjempe inspirerende blogg, og vil gjerne være med på trekningen av et veggord:)) Mvh Kristin

    SvarSlett
  119. Det ble kjempe flott på veggen!:) Jeg prøver gjerne lykken!
    Klem Camilla

    SvarSlett
  120. Er gjerne med på trekning!! Spennende!!

    Mvh Janne

    SvarSlett
  121. å så nydelig!! jeg blir gjerne med i trekkning:)

    SvarSlett
  122. Så snilt!!! Jeg prøver lykken ;)
    Bloggen din er fantastisk!!!
    Stor klem fra Tonje
    tonje85_5@hotmail.com

    SvarSlett
  123. for en flott gave. jeg blir gjerne med i trekningen.

    Synes bloggen din er kjempefin og utrolig inspirerende :-)
    Med vennlig hilsen Maritha

    SvarSlett
  124. Så gøy! Jeg blir gjerne med i trekningen din!Flott veggord, vakker blogg du har, er ofte innom hos deg og titter!
    Klem Linda

    SvarSlett
  125. Hei hei:-)
    Prøver gjerne lykken i denne konkurransen ja, og kjøper mer enn gjerne om jeg ikke vinner:)
    Fin fin uke til deg og dine!

    SvarSlett
  126. God kveld :)

    Dette må jeg bli med på! Jeg elsker veggord, og har selv to stk i huset!

    Dette hadde passet perfekt på en vegg på loftstuen tenker jeg :)

    Så nå håper jeg jeg blir den heldige !! :D

    Ha en fin kveld videre, klem fra Jenny

    SvarSlett
  127. Oi, denne må jeg være med på! :) Har lenge hatt planer om å kjøpe noen veggord, men klarer ikke å bestemme meg for hvilke jeg vil ha! :)

    Ha en fin kveld! Klem Gry
    grylang363@hotmail.com

    SvarSlett
  128. Jeg prøver lykken!

    Vakre ord!

    Ha en fin søndagskveld:-)
    Maritklem(maritnh@live.no)

    SvarSlett
  129. Nydelig :)))

    SvarSlett
  130. Jeg prøver gjerne lykken:)
    Nydelig tekst..

    God uke til deg og dine, her i huset er det fjellet som kaller (høstferie:0)

    Klem fra Margit

    SvarSlett
  131. Flott saying det der!! Jeg er gjerne med på trekningen :)

    Kristin

    SvarSlett
  132. Flotte ord, å en fantastisk blogg:) Krysser fingrene for mg selv:) Kanskje jg kan få pyntet opp en hvit trist vegg jg har:)

    SvarSlett
  133. Jeg blir veldig gjerne med i trekningen :)

    Klem fra Yvonne

    SvarSlett
  134. Oi, ser det er mange som gjerne prøver lykken! Jeg satser på at jeg har lykkeloddet denne gangen:)

    SvarSlett
  135. Jeg prøver lykken og håper jeg er heldig ;)
    Klem Helle
    helle_kristino@hotmail.com

    SvarSlett
  136. For et flott og tankevekkende veggord...Jeg prøver lykken og blir med!! Du har en utrolig "levende" og flott blogg.Har titta innom siden din titt og ofte,men har ikke lagt igjen noen spor før....Har ikke egen blogg,men syns det er inspirerende å følge din. Ha en flott uke..Merete ( meretesjemm@hotmail.com )

    SvarSlett
  137. Så gøy, klart jeg blir med=) Du har et nydelig hjem, liker stilen din godt. Så utrolig flott det du gjør ved å støtte kreftforeningen også.

    mvh

    Sunny
    www.lifeofsunny.blogg.no

    SvarSlett
  138. Jeg vil gjerne prøve vinnerlykken;)
    ha en fin uke!
    Klem Vera

    SvarSlett
  139. Liss Marlènoktober 04, 2010

    For en fantastisk fin blogg du har! Blir så utrolig inspirert av å lese den, se på bildene dine osv.. Jeg er innom den flere ganger daglig for å se om du kanskje har oppdatert den, hehe:D Får så lyst til å starte blogg selv, men vet ikke helt om jeg tør..:-S

    Har så sansen for slike veggord, men har ikke fått tak i enda her oppe i nord - utvalget er liksom ikke så stort her, sånn generelt sett;) Derfor må jeg jo bare prøve lykken nå:) Nydelige ord å ha på veggen<3
    I tillegg har jeg faktisk bursdag idag, så det ville jo vært en perfekt bursdagsgave, hehe:) Jeg som aldri har vunnet noe større enn en kaffepose som åregevinst på basar da jeg var barn:D Skulle jeg være så heldig å vinne dette, vil det bli et stort øyeblikk for meg:D

    Men uansett, om jeg vinner eller ikke, skal du iallefall vite at du har en nydelig blogg som inspirerer meg hver dag:) Jeg følger med "deg" hver dag;)

    Ha en finfin natt:)
    Klem Liss Marlèn:)

    SvarSlett
  140. Så festlig! Sitter her med nytapetsert stue - maaaaaase grå vegg, og tør jo ikke henge opp noe som helst uten at jeg er dønn sikker. Men tekst, vil jeg nok tro jeg tør å henge opp :)

    SvarSlett
  141. Hei!

    Jeg vil gjerne prøve lykken;)

    Mvh Anja C

    SvarSlett
  142. Hei!

    Storkoser meg med å følge bloggen din. Så mange flotte bilder og innlegg :-)))

    SvarSlett
  143. Hei!
    ser veldig bra ut!!
    jeg vil gjerne være med i trekningen!
    Ha en fin uke.
    Hilsen fra Cecilie BJ

    SvarSlett
  144. Er gjerne med i trekningen :-)

    Hilsen Sabrina

    SvarSlett
  145. så fint! eg vil jærna vinna her ja:))
    klem:)

    SvarSlett
  146. Jeg vil gjerne være med på trekningen. Leser bloggen din daglig, og henter masse inspirasjon.
    Nydelig veggord. jeg også elsker veggord.

    ha en fin dag.

    Klem Stine

    SvarSlett
  147. Kjempefine og så kledelig hjemme hos deg!

    Jeg vil gjerne bli med i trekningen.
    Ha en alle tiders dag.

    -monica-

    SvarSlett
  148. Hei.

    Jeg prøver meg på lykken og x fingrene for at jeg er den heldige.

    Ha en fin uke

    Annie
    http://annieskutholm.blogspot.com

    SvarSlett
  149. Så fint det ble!! :-) Ha en super dag!

    SvarSlett
  150. Oy!! Så flaut!
    Nå så jeg at du må godkjenne kommentaren..
    Hehe jeg er ikke så dreven enda i dette, så jeg skjønte ikke hvorfor ikke komentaren min ikke kom med.. Har prøvd ca 3-4 ganger.. hehe
    Jaja jeg ønsker meg virkelig disse ordene ;)

    Annie

    SvarSlett
  151. Hei Tomine :)
    takk for hilsen hos meg...
    Jeg er med på Give away ja ;)
    Leste ikke gjennom alle de 147 kommentarene, men om jeg ikke er så heldig å vinne noe, vil jeg gjerne kjøpe et til 300kr om ingen var før meg der!

    Ha en flott mandag.

    Klemmer

    SvarSlett
  152. Hei :)
    Jeg prøver meg gjerne på lykken om å vinne disse flotte ordene !
    Om jeg ikkje skulle være så heldig å vinne- ønsker jeg gjerne å få kjøpe av deg.
    Du har en vakker blogg som inspirerer meg stort. Kan sitte å lese og drømme meg heilt bort i flere timer:)
    Ønsker deg og dine ei flott uke- her heime har vi høstferie som nytes max av ungene som får sove lenge :)
    Hilsen Terese

    SvarSlett
  153. Aj aj, rakk jeg dette da tro, har jo kosa meg i legoland jeg......

    SvarSlett
  154. Hei. Fine ord:)Jeg prøver lykken.
    Flott blogg du har.
    Hilsen Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  155. Hei, kjempefin blogg du har. Jeg prøver gjerne lykken. Hilsen fra Anne- Christin.

    SvarSlett
  156. Hei:)
    Vil veldig gjerne være med i trekningen!
    Nydelig veggord!!!

    Ha en fin uke!

    Klem, Merete

    SvarSlett
  157. Heihei:)
    Jeg blir veldig gjerne med, så nydelig stickers:))

    Klem Line

    SvarSlett
  158. heia :) Takk for tipset om giveawayen.... men wooooooow...... hundreogfemtiognoen har skrevet seg opp jo! Jeg vinner jo ikke når man er tjueognoen engang jeg hihihihi :)
    Men jeg skriver meg opp for jeg vil i alle fall ha SJANSEN til å vinne så flotte ord for å ha på veggen... kanskje det hadde blitt noen færre trollkrangler da? hehe.
    Ha en god dag nå!

    SvarSlett
  159. Heisann!
    Jeg vil gjerne bli med på din Give Away.
    Krysser fingre og tær(;

    Klem Renate

    SvarSlett
  160. Hei,
    Vinnerlykke har jeg aldri hatt, får trøste meg med hell i kjærlighet isteden.
    Går derfor rett på kjøp, og ønsker og kjøpe ett sett med nydelige wall stickers til 300kr.
    Gi lyd om kontonummer, etc.
    Mvh, Jeanett
    Jeanair@hotmail.com

    SvarSlett
  161. Nydelig, jeg håper også å vinne!
    Hilsen Tina

    SvarSlett
  162. God kveld :)
    Prøver lykken jeg også :)
    NYDELIGE veggord!!!!
    Du har et utrolig flott hjem og en blogg jeg må innom hver dag!!! :) Du gir meg mye inspirasjon, da jeg liker din stil MEGET godt!!
    Ha en flott mandagskveld :)
    Hilsen Lilleann i nord :)

    SvarSlett
  163. Jeg vil også være med :)))

    Klemmer

    SvarSlett
  164. Jeg vil veldig gjerne være med:o)
    Kjempefin blogg du har. Jeg har akkurat oppdaget den, men kommer nok til å kikke innom hver dag.

    Håper du får ei fin uke;)

    SvarSlett
  165. Kjempefin premie! Jeg vil hgjerne være med
    Hilsen fra Almas Hus

    SvarSlett
  166. Jeg vil gjerne være med ! :) flotte ord!! :)

    Mvh Eirin Totland
    eirin_t@hotmail.com

    SvarSlett
  167. Så spennende!!! Wallw`n passet kjempegodt hos deg, det ble kjempestilig!!!

    Mvh Ragnhild F

    SvarSlett
  168. Jeg prøver lykken og håper jeg er en av de heldige som vinner denne flotte premien :)
    Hilsen Ann-Krisin
    annk_olse@hotmail.com

    SvarSlett
  169. Jeg forsøker meg jeg også. Elsker veggord! :)

    SvarSlett
  170. Jeg vil også gjerne være med. Flott blogg du har!

    Hilsen Nina (nbsive@online.no)

    SvarSlett
  171. Kjempefint veggord!
    Og for en fantastisk jobb du har gjort med innsamlingen til kreftforeningen!

    SvarSlett
  172. Så flotte og nydelige ord.

    Prøver lykken jeg også ;o)

    Fantastisk innsamling til kreftforeningen, klokkene jeg bestilte skal ligge under juletreet til søskenparet her ;o)

    Klem

    SvarSlett
  173. Blir mer enn gjerne med på denne trekningen!
    Takk for din nydelige blogg:)
    Hilsen Liv
    oliven@mimer.no

    SvarSlett
  174. Hei Tomine:o)

    For et fantastisk flott veggord:o) Jeg vil gjerne være med på den trekningen:)

    Hilsen Cecilie:o)

    SvarSlett
  175. Hei! her er det heller ingen veggord i hus, men har veldig lyst på..har sett på mange,men ikke kommet så langt som å få i hus noen enda..så da melder jeg meg på trekningen i håp om å få opp et veggord hos meg ;-)
    Hilsen Grethe

    SvarSlett
  176. Hei
    Som du sa i mail til meg: "man vinner ikke om man ikke prøver", så nå prøver jeg ;) For den teksten har mitt hjerte virkelig bruk for..
    Det er alltid spennende å lese bloggen din! Tusen takk for alt du deler med oss!
    Lykke til videre med både den og det nydelige nye huset ditt!!
    Som du selv sier det: LEV LIVET LYKKELIG !!
    Hilsen WencheE

    SvarSlett
  177. Fant link til mailen din via mittlillesmykkeskri sin Epla side.
    Veldig veldig fin blogg du har.
    En stor stjerne i boken til sønnen din som legger sin egen sparing på vent for en utrolig viktig sak.
    Og jeg vil jo også være med å prøve lykken i lotteriet ditt :-)
    Lykke til videre med godt og viktig arbeid for Kreftaksjonen!

    SvarSlett
  178. Hei! For en flott blogg du har - og for en jobb med klokkene! :) Jeg blir gjerne med på lotteriet ditt. Ha en strålende helg! :)

    SvarSlett
  179. Hei! Vil gjerne være med på Give Away ;-) Og ALL ære til deg for all jobben du legger ned i klokkeaksjonen!! Flott at det finnes noen ildsjeler ute i verden som gjør en fantastisk innsats! Ha en flott søndag videre!

    Alexandra

    alexandra.holm@hotmail.no

    SvarSlett
  180. Hei, jeg blir gjerne med i denne trekningen hvis det fortsatt er mulig;)

    Ellers må jeg si at du har en flott og inspirerende blogg:)

    SvarSlett
  181. Hei:o)

    Vil gjerne være med på trekningen.
    All ære til deg og dine for en fantastisk innsats for kreftforeningen!!!!

    Klem Åshild

    SvarSlett
  182. Heisann;) Eg vil gjerne vere med og ;))) Flotte wallwords!!

    Klem frå Ann

    SvarSlett
  183. Jeg har jo hatt så lyst på akkurat det veggordet, så slenger meg selvfølgelig med i trekkningen:) Men siden jeg ikke pleier å være den med flaksen ønsker jeg veldig gjerne å kjøpe en av deg hvis jeg ikke blir trukket ut som vinner av giveawayen:)

    Nyt kvelden!

    Klem

    SvarSlett
  184. Jeg vil gjerne være med i trekningen :)

    Du har en kjempe fin blogg, er inspirerende å lese den.

    SvarSlett
  185. Hei!

    Vil bare si at du har en nydelig blogg.
    Vil gjerne våre med i trekningen.

    SvarSlett
  186. Jeg er med!

    SvarSlett
  187. Jeg er også med:)
    -Tonje

    SvarSlett
  188. Jeg vil gjerne være med ;);) Fantastisk flott hjem dere har fått! Får alltid masse inspirasjon!
    Mvh Lill

    SvarSlett
  189. Åååh, nydelig! Vil gjerne være med i trekningen:)) pleier ikke være med på slike trekninger, siden jeg ikke har egen blogg - men denne var bare såå fin, så prøver vinnerlykken:))

    SvarSlett
  190. vil gjerne være med i din give away:)

    klem ellemell

    SvarSlett
  191. Jeg prøver lykken (tror ikke jeg har kommentert her før.... =)=)
    Er en trofast følger, men ikke så veldig flink til å legge igjen livstegn.. )
    Klem fra Laila

    SvarSlett
  192. Eg og vil gjerne vera med på denne trekninga;):)
    Nydeligt hjem du har forresten!:)

    -Ingerid G

    SvarSlett
  193. Utrolig flott blogg du har :)

    Jeg blir gjerne med :)

    SvarSlett
  194. Kjempefine wallwords! Vil veldig gjerne være med i trekningen!!

    SvarSlett
  195. Åhh,snill er du,klart jeg vil være med...disse veggordene er jo bare nydelige,og denne hadde jo så vakre ord :) Krysser fingre og tær....

    SvarSlett
  196. Jeg er gjerne med :) Elsker veggord!
    Du har en nydelig blogg!! :)

    Hilsen Tonje i vest :)

    SvarSlett
  197. Flotte ord, skulle gjerne hatt de på veggen. Så prøver lykken:)
    Flott blogg du har:)

    SvarSlett
  198. Oisann, her var det mange som hadde lyst på walleords. Jeg slenger meg også på i trekningen, og krysser fingre og tær for at jeg har flaks denne gangen.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥