tirsdag 19. oktober 2010

Half a million girl

Lille Tomine i verdens fineste hårbøyle med
ækt swarovski fra "Den lille prikken over ièn"


God morgen ~ tjingeling og tjolahopp

I dag er jeg faktisk half a million girl ~ ♥♥♥
500 000 unike klikk har jeg hatt på bloggen siden jeg startet å blogge 12/4-2009!!!
Tenk det.. jeg synes det er helt helt utrolig!!Det har vært moro, og jeg har virkelig
storkoset meg.7863 kommentarer fra dere har jeg også fått, og jeg setter virkelig pris på alle
.. uten besøkstall og hilsner hadde det jo ikke blitt det samme..

Mitt aller aller første innlegg om vårt sorte høyglans kjøkken fra gamle huset
 kan du ser HER, jeg synes det fortsatt er veldig veldig fint og veldig
forskjellig fra det vi valgte i nye huset nå.
Siden jeg liksom feirer meg selv litt i dag så legger jeg med min favo sang om dagen,
som gjør meg såå glad, håper jeg også kan gjøre DEG glad!

♥ ENJOY♥


 ♥ Rihanna - Only girl ♥

10 kommentarer:

  1. Gratulerer med så mange tittere!! Du har en flott blogg, så det er vel fortjent!!

    Ser at vi har lik smak når det gjelder kjøkken! Nå har vi sortbeiset eikekjøkken, men i den forrige leiligheten hadde vi sort høyglans - med kirsebær skipsgulv begge steder. Ser ut som du har det samme gulvet?

    Uansett, jeg er knallfornøyd med kjøkkenet!!

    Ha en strålende dag!!

    SvarSlett
  2. Gratulerer, gartulerer så mye Veronica!!!!! Fantastisk morro <3 Du har en kjempefin blogg, og jeg skal i alle fall fortsette å følge deg slik at du når nye høyder:-D

    Stor klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer, det er vel fortjent!

    Hilsen oss i BoligDrøm

    SvarSlett
  4. Likte hårbøylen veldig godt.
    Gratulerer med så mange besøkende. Fin blogg, derfor gøy å titte innom :)
    Ha en fin dag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  5. GRATULERER!
    Alltid koselig å titte innom deg her...
    Søt prinsesse med flott hårbøyle!

    SvarSlett
  6. Gratulerer så masse med en halv mill!!! Det er mange det:))
    Men så har du jo en usedvanlig flott blogg og et nydelig hjem og da... ♥ Så kult kjøkken du hadde, det sorte, råtøft!
    Og lillemor er bare vakker, og med hårbøyle med swarovski da - wow ♥

    Ha en herlig dag Veronica, kos dere!

    Klem Line

    SvarSlett
  7. cute and elegant!!!

    Kisses.

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye med halv million treff på bloggen. Du har en kjempe flott blogg så forstår godt at mange er innom.

    Ha en fin uke
    klem

    SvarSlett
  9. Gratulerer med så mange besøkende på bloggen din!! Det fortjener du, du har virkelig en flott blogg, og ikke minst et flott hus!!

    Herlig sang!, som også er min favoritt om dagen!
    Ha en flott kveld!
    Liv Johanne

    SvarSlett
  10. Hei igjen, ikke rart at du har mnage besøk på bloggen vettu ;-)
    Den hårbøylen er den fra Prinsessefin?
    Fin kveld til deg.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥