mandag 18. oktober 2010

Har du begynt med julegaver?

Paul Frank  - one monkey klokker kr 100,-
passer fra 8 år til voksen - farger som på bilde



♥ Tjingeling her også ♥

Har så lyst å minne om klokke aksjonen jeg og min sønn startet
i forbindelse med at vi mistet min svigermor til kreft så brått
 13. september i år. Sorgen ble snudd til noe utrolig flott og veldig
meningsfullt ved å aktivisere oss selv ved denne aksjonen ( les HER )
Vi har mottatt mange mail fra dere, trøstende ord, og
historier jeg virkelig har grått for.. Det er mange sjebner, og altfor mange
som går bort til denne grusomme sykdommen.
Hittil har vi, ved hjelp av dere samlet inn 18 000,- til kreftforeningen
og det er jo bare helt fantastisk.
Mange av dere som har bestilt har tenkt på klokkene som julegaver,
og det kommer stadig inn bestillinger. Klokker bestiller vi nesten daglig, så vi 
holder på med innsamling så lenge dere ønsker å støtte! 
Kanskje trenger du noen julegaver,og samtidig ønsker å støtte en så god sak.
send meg mail på ramboline97@gmail.com

Bilder av flere klokke modellene kan du se HER
eller klikke under etiketten kreftforeningen
( lurer du på noe ang str. så spør meg gjerne )
Alle klokkene koster kr 100,- og kr 13,- i frakt
( jeg får 4 stk klokker i en konvolutt til kr 13,-
dvs 8 klokker kr 26,- i frakt)

5 kommentarer:

  1. Very cute!!!
    I lake it!

    Big kisses from Croatia.

    SvarSlett
  2. Paul Frank ur er helt fantastisk. Liker de! Ha en fin uke!

    SvarSlett
  3. Hei!
    Jeg ble så utrolig fornøyd med klokkene som jeg bestilte av deg!! Tusen takk, og de blir flotte julegaver i år! Og ikke minst til ett godt formål.
    Inviterer deg til å bli med på min lille Giwe-away på bloggen min!
    Ha en fin dag
    Liv Johanne.

    SvarSlett
  4. Så fine!!! utrolig bra at du driver et slikt sted!!! er dette voksen ur eller barne ur??

    SvarSlett
  5. Hei,

    kjempefin aksjon du har satt i gang :)

    Har du også klokker til gutter (11 år)?

    Mvh
    Ingunn

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥