onsdag 20. oktober 2010

Hit by Christmas??

Fantastisk vakre Helena Christensen for Odd Molly
Den rosa jakken jeg har brukt som bakrunnsbilde er
bare en drøm... I L♥VE

Til helgen reiser jeg og min kjære til Oslo, og vi skal på 
show og jeg skal kose meg i tigerstaden mens jeg venter
på at han skal bli ferdig med noe jobb. Jeg skal iallefall ta turen
til Zara ♥ Country Chic ♥ og selvsagt Home & Cottage ♥
GLEDER MEG VELDIG
Siden denne husmora ikke reiser så ofte lenger er klær litt å tenke på
men jeg har sett denne fra Odd Molly.. ( som jeg egentlig ikke
er så veldig tilhenger av... ) en nydelig nydelig wig wam dress

Den ønsker jeg meg ~ Jeg skriver I L♥OVE her også 
og plutselig... derfor overskriften:
En veldig veldig rød knit jacket fra Odd Molly - 
 også rød?? til meg som bare er sort og hvit??? Fiiiin til jul... og ellers...
Ønsker dere en fin fin dag, og kom gjerne med tips til
gode butikker i Oslo som bør besøkes...

13 kommentarer:

  1. Den røde jakka var raff! Er svart-hvit selv, men denne kunne jeg tenkt meg. Et lite inspirasjonsplagg på dager som trenger det:-)


    helle

    SvarSlett
  2. God Morgen fru sort/hvitt,I have news for you :)
    Jeg har nemlig sett (og vurdert kjøpe) den jakken du har på det nederste bildet i en annen variant...bestående av sort og hvitt nemlig!Men den en litt lengre modell,ikke innsvinget tror jeg men veeeldig fin!Du finner den sikkert i tigerstaden,hvis ikke får du komme hit på besøk til Ålesund;hihi:))
    Men jeg er nok ganske så sikker du finner plenty å bruke pengene på - kos deg masse på tur!!
    toveklem:))

    SvarSlett
  3. Det er virkelig en sann fryd
    å gå inn på bloggen din. Alt er så delikat
    og du har stor variasjon.. ene dagen de lekreste
    interiørbilder, en annen seriøse innslag av
    den flotte aksjonen du har satt i gang.

    jeg gleder meg til flere innlegg, og tusen tusen takk for bilde av deg selv. Jeg kommer å
    gir deg en takkeklem hvis jeg noengang ser deg!

    en fin dag til deg også, hilsen Line

    SvarSlett
  4. masse fine klær og en del odd molly, på butikken "fine ting" på byporten. elsker den butikken!

    SvarSlett
  5. Hei hei
    Nydelige klær. Synd de er så dyre.
    Kos deg i Oslo i helgen. Jeg skal og til Oslo på show i helgen. Gleder meg sinnsykt.
    Nyt dagen
    Klem Tove

    SvarSlett
  6. Ønsker deg og mannen en god tur til Oslo! Bloggen dine er delikat og inspirerende ja!
    Hilsen Anna

    SvarSlett
  7. Nyyyydelig den røde jakka!! Har sett på den selv.. men dyre, ja det er de.....
    God tur & kos dere i tigerstaden!
    Klem

    SvarSlett
  8. Hei! Jeg er på en liten runde hos mine følgere av Noe på Hjertet for å fortelle at jeg har flyttet fra blogspot til wordpress. Det medfølger at bloggen ikke vil bli oppdatert i blogglisten om du ikke gjør følgende: Slett bloggen fra listen og legg til www.joridkvam.com igjen i den ruten hvor det står 'legg til via nettadresse' :-) Da kommer siste poster opp!

    Håper du fortsatt vil være med å følge, om du gjør det legg igjen en liten kommentar i dette innlegget: http://www.joridkvam.com/?p=871 og vær med i trekningen av en liten oppmerksomhet for bryderiet :)

    Klem Jorid - Noe på Hjertet

    SvarSlett
  9. Så herlig! Det er godt å kunne være "bare kjærester" en gang i blant! :)

    Anbefaler deg å ta en tur innom "Chicas og venner" på Majorstuen. MASSE fint fra Odd Molly og Chill Norway. Og fantastisk mye fint interiør dill. :) Og "Me & my cousin" på Strømmen Storsenter hvis du er i nærheten. En himmelsk butikk med masse lekkert av klær :)Odd Molly,Chill Norway,Day,Malene Birger,Nolita+++

    Kos dere! :-)

    Klem Alexandra

    SvarSlett
  10. Takk for en kjempefin blogg. En butikk som er verdt et besøk er 4 etg. på Steen og Strøm. Der har det blitt utrolig fint. Der er det mange fine merker som feks, Odd Molly, Day, Line of Oslo, Ane Mone og Guess er noen av merkene de har der. Ta en tur innom, du blir ikke skuffet:-)Kos dere med en bytur

    SvarSlett
  11. Hei på deg :-)
    Ser du har fått mange tips om fine butikker. En
    butikk som ikke er nevnt, er Paleet på Karl Johan. Butikken heter Keeman (tror d skrives slik), og de har bl.a merker som Carma har.
    Blir du sulten og sliten i bena, anbefaler jeg
    Litteratur huset eller Lorrys. Ligger ved siden
    av hverandre ved Slottsparken.
    Uansett er jeg sikker på at du kommer til å stor
    kose deg :-) Bogstadvn er jo også ett eldorado av
    forskjellige butikker. Kos deg masse med shopping
    og mannen.
    Klem fra Vigdis

    SvarSlett
  12. Tusen takk til dere anonyme.. jeg skal sjekke ut alle som er i oslo sentrum..

    så snillt av dere.. nå er både shopping og lunsjen i boks♥♥♥

    klem til dere

    SvarSlett
  13. Kos deg masse i tigerstaden...
    eddaKlemmer

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥