torsdag 28. oktober 2010

I morgen reiser jeg..



Lille Tomine før barnehagen en morgen ♥


... på STAYCATION i Oslo, men ikke med min mann -  
men med en fantstisk morsom liten fyr som virkelig fortjener å
få mammaen sin for seg selv.. nemlig storebror på 13 år!

Vi skal reise etter skolen i morgen, gå på cafe, nyte Oslolivet, spise deilig
3- retters middag på restaurant, og prate... Bare bare vi to..
Jeg gleder meg utrolig masse og har funnet ut at det er jo akkurat DET
staycation handler om:
å reise bort med de du er så glad i og bare nyte hverandre..
som storesøster selv vet jeg at den lille i huset ofte krever mye,
så derfor er denne helgen kun til storebror♥
Og gjett om han fortjener det!!

Vi skal blogge masse masse fra turen, så håper dere ikke blir lei oss.
Kom gjerne med tips om dere har noe morsomme
tips eller steder vi kan dra til.
♥ LEV LIVET LYKKELIG ♥


22 kommentarer:

  1. Beautiful and cute kid!!!


    Kisses.

    SvarSlett
  2. Helt enig, hos oss fikk alltid lillesøster fått mest oppmerksomhet siden hun har hatt vekstproblemer og litt annet. Det gikk selvfølgelig ut over storesøster, og jeg skulle ønske at jeg en gang i blant hadde hatt muligheten til å gjøre noe med bare henne. Det er ennå ikke for sent.....
    Ønsker dere en riktig god tur, og kos dere så mye :)

    Klem, Mette

    SvarSlett
  3. Det hørtes veldig riktig ut,den besluttningen var veldig lur.
    Ha en kjempe fin tur,å kose dere utrolig masse.

    Hege

    SvarSlett
  4. Kan jeg få spørre om hvilken farge du har malt med i gangen? Jeg er på utkikke etter den perfekte grånyanse til veggene på fjellet og denne så veldig fin ut!!! :-)

    SvarSlett
  5. Kos dere begge to :O) Vel fortjent. God tur, og ship o hoi!

    Heidi.

    SvarSlett
  6. Å såå koselig!
    For en flott tur det blir, med mor og sønn-tid!
    Kos dokker masser!
    (ups der kom nordlendingen i meg frem :)

    Flott vinner av Staycation, en flott gest å sende inn for familie som trenger en oppmuntring!

    Ønsker deg en flott tur!

    Klem

    SvarSlett
  7. Tusen takk for koselig tilbakemelding på stua mi kjære du, gjør meg glad ja:)

    Så god en mamma du er, heldige storebror! Kos dere masse <3

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  8. Så flott!
    Slike turer er kjempeviktig ♥
    Og jeg kan tenke meg han gleder seg til og få mamma`n helt for seg selv:))
    Og så vil nok lillemor og Pappa`n kose seg hjemme og...

    Ha en fantastisk fin tur!

    Klem Line

    SvarSlett
  9. Dra over til Bygdoey og se paa museer der! Alt av maritimt skulle vel faa ett gutte-hjerte til aa banke litt fortere :o)
    Kos dere!

    SvarSlett
  10. Hei!

    God tur til Oslo til deg og gutten din! Jeg husker at jeg var på teknisk museum i Oslo da jeg var på den alderen og det var veldig kjekt. Kanskje det er et spennende sted å besøke for han?

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  11. Takk for svar :-) Men, husker du fargekoden også? Eller hva fargen heter? Morosmt å sammenligne "mørkhet" med de grå jeg har som alternativ. Er fint med mørke vegger, men man må tørre å ta i litt :-)

    SvarSlett
  12. Hb dåkke får ein kjempefine tur! Kosa dåkke:))
    klem fra June:)

    SvarSlett
  13. Så kosleg for både mor og sønn:)) Kos dåke masse!!

    Klem frå Ann

    SvarSlett
  14. Kos dere masse,dette fortjener dere <3
    Lisbeth L

    SvarSlett
  15. Kos dere masse på tur, hørtes fantastisk ut med mor sønn tid:)
    Klem Linn

    SvarSlett
  16. Hei!

    Nå har jeg testet ut oppskrift på makroner og laget et innlegg med mine erfaringer. Ta en titt om du har lyst:) http://pinkladyandthepolkadots.blogspot.com/2010/10/franske-makroner.html

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  17. Dette hørtes veldig koselig ut. ♥ Skulle gjerne hatt litt mer alenetid med hver av barna her også, de trenger det. ♥ Dere får kose dere masse i hovedstaden ! :)

    Her har det vært liten tid til blogging, og veldig lite energi de siste dagene. Skal få sendt deg e-posten med bestilling snart.

    Tusen takk for herlig hilsen inne hos meg, veldig koselig ! ♥

    Nattaklem fra Anette :)

    SvarSlett
  18. Høres koselig ut med en Oslotur for bare dere to. :-) Da jeg hadde med nevøene min på bytur, så måtte vi alltid spise på Fridays. Vet ikke helt hva det er med denne resturanten, men den går tydeligvis helt hjem hos den yngre garde.
    Ellers ble det stort sett butikker vi besøkte. Space World var populært. Skal se om jeg ikke kommer på mer imorgen. God tur!

    Kari :-)

    SvarSlett
  19. Så godt for storebror. Er man 13, er man stor, men fremdeles bare et barn. Det hørtes så fint ut. Var litt tidligere i år med et par stk litt yngre eksemplarer av arten. Etter noe "sightseeing" ved slottet, Nasjonalteateret og Stortinget osv, tok de bilder av Peppes Pizza! :-) Hver sin prioritering.
    ha en fin tur.
    mvh
    Lise

    SvarSlett
  20. så utrolig koselig at du gjør dette for storebror:) en god mamma!
    kos dere masse på tur.
    :)

    SvarSlett
  21. Olá,
    estava a passar para ver as novidade e encontrei o teu cantinho.
    Parabéns.
    Bjinhos.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥